Vožnja brodom.Goru ideju nisam mogla smisliti.Mrzila sam ih,uvijek bi mi bilo muka,a sad imam dva razloga bolesti.
*
*
Ćim smo izašli iz taxija mogla sam vidjeti blijedo crveni brod na kojemu piše 'Dreamy Sea'.Uh,prilazili smo mu i sve više sam mogla vidjeti kako se ljulja vamo tamo.Nismo ni ušli već sam osijetila kako mi se želudac okreće.Sjeli smo na neka užasno prljava sjedala i čekali da krenemo.
"Jedva čekam!"ćula sam hrapavi glas koji je pomiješan s uzbuđenosti.Ponašao se kao malo dijete koje otvara poklon na Božićno jutro.
"Aha,i ja"sarkastičnost koja mi je najbolje išla sad je polako počela izlaziti.Uvijek sam bila bezobrazna kada sam se loše osijećala,valjda nisam htijela s nikim pričati i biti sama zaključana u nekoj sobici.
Moje razmišljanje bilo je prekinuto kad je na brod došao mišićavi dečko sa bijelom majicom,plavom kosom i morski plavim očima.Sjeo je preko mene i Harry-a.Nisam ni primjetila da su mi se oči raširile,a usta su mi bila do poda....U tom trenutku netko mi je okrznio ruku.Harry me gledao sa skupljenim obrvama i ljutim pogledom.Upalila mi se lampica.Osvetiti ću mu se tako da zavedem plavokosog dečka i malo budem s njim.Ustala sam se s crnog sjedala i sjela pored njega.Na brzinu sam bacila pogled na Harry-a kojemu je pogled sad bio ljutito-zbunjen.
"Hey!"rekla sam i u trenutku sam dobila pažnju tih morsko plavih očiju.
"Hey,što takva lijepa djevojka radi na ovakom mijestu!"glas mu je bio i više nego predivan,čak bolji od Harry-evog.
"Duga priča."uključila sam svoj šarm i naivno lice.
"Ja volim duge priče!"nasmijao se,i taman da počnem pričati osjetim nečiju ruku na mojem ramenu.
"O čemu vas dvoje pričate?"upalilo je,Harry je ljubomoran.
"Nije te briga!"samo za mog 'dragog' Harry-a uključila sam onu hladnu Lolu.
"Da,pričamo a ti se samo tako ubaciš!"sada sam čula i glas plavookog ljepotana do mene.Samo za sekundu Harry ga je uhvatio za majicu i nabio na zid.Udarala sam ga po leđima i vikala da ga pusti,ali moje riječi izgleda nisu dopirale do njega.Unio mu se u facu i izderao se.
"Još jednom joj se približi,reci ili samo baci pogled kunem ti se ubit ću te!"sada me već plaši.
"Smiri se stari.Samo smo malo pričali pa neću ti ju oteti!"totalno smirenim glasom čula sam plavog dečka.
"Neću se smiriti dok ne odeš od nje."Harry-ev glas se nije se smanjio.
"Nemožeš mi to zabraniti!"sad ga je već počeo provocirati,a ja dobro znam kakav je izprovicirani Harry.
"Mogu,jer ona je moja!"u redu ŠTO.Nisam ja ničija,a pogotovo ne njegova.Kako se usuđuje.
"Što??"sad sam ja pojačala glas i progurala se između njih dvojice.
"Harry smiri se i idemo odavdje!"ruke stavljam na njegova prsa i odgurivam ga.Kad je okrenuo leđa potajice sam plavom dečku dala papirić sa mojim brojem.
"Oprosti zbog ovoga,ali nadam se da ćemo se moći vidjeti i malo poprićati."uzimao je papirić iz moje ruke,osmijehnuo mi se i namignuo.
"Hajde!"ćula sam Harry-ev glas kako me doziva.Potrčala sam prema njemu i zadnji put pogledala plavokosog dečka i osmijehnula se.
Oprostite,ne znam šta se dogodilo sa 9. i 10. nastavkom.Malo mi je mobitel poludio pa su mi se izmješale rečenice i možda neka slova.
Uživajte u 11.;**-P.Xx
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...