Ulazim u kupatilo i stavljam dvije kutijice na najvišu policu.Sklanjam kosu sa vrata i smješkam se tetovaži.Još mu je nisam pokazala,ali večeras hoću.Zbilja je prošlo dugo otkad sam ju napravila,i hvala Bogu više se ne crveni.
Gledam se zadnji put na ogledalo,prstima prolazim kroz kosu i odlazim do spavaće.
Zavlačim se ispod posteljine i zatvaram oči.Treba mi malo odmora…
*
*
*
''Hajde!''-povlačim Harry-a za rukav majice.Pada na krevet i smije se.
Sjedim iznad njega i prstima pravim krugove na njegovom trbuhu.Gleda moje lice,a ja pogled držim zaključan na njegovoj usnici,koju svake minute zagrize.
''Moram ti nešto pokazati…''-spuštam glavu i vrhovi naših nosova se dodiruju.
Pravi onaj sitni 'neprimjetni' osmijeh u kutu usana.
''Imam pa……novu tetovažu.''-ne bi se baš mogla nazvati nova,ali njemu je.
''Jesam li ti ikada rekao kako me napaljuju cure sa tetovažama?!''-govori i ja otvaram širom oči.Kad je on postao ovaki perveznjak?
''Ne…..''-dajem mu jedan nevini osmijeh.Hoće li on uvijek ove naše 'trenutke' pokvariti nekom svojom izjavom?
''E pa sada znaš!''-zahvaća moju usnicu svojom i ostavlja nježne poljupce.Zatvaram oči i opuštam se.
''Zar ju ne želiš vidjeti?''-pitam.
''Želim,ali hajmo imati prvu predigru.''-šapće mi na vrh usana i moje lice se automatski zacrvenilo.Iako sam to radila sa njim i dalje je nekako čudno…
Stavlja svoje dlanove na moje lice i mogu osjetiti toplinu.Približava me još više sebi,ali to je ne moguće.Ovaj položaj je tako čudan i uostalom zahtjeva puno….hmm kako da kažem elastičnosti!?A ja nikada nisam baš bila neka gimnastičarka.
Na trenutak nas je odvojio i podigao se.Sad je bio u položaju kao ja.Noge omotavam oko njegovog struka.Naša prsa se svakim dodirom usana sve više i više spajaju.I kroz mene prolazim milijun malih mrava.Koliko god puta to učinim s njim i dalje ću biti neiskusna.
Stavio je ruke malo niže od mojih grudi.
''Sada moramo riješiti tvoje donje rublje!''-govori i opet moje lice postaje crveni balon.
Zašto?Zašto me uvijek mora dovoditi u ovakve situacije?Govoriti mi prljavo i na njegov način?
''Pa srećom po tebe imam samo gaćice.''-uspijevam složiti rečenicu u pauzama našeg ljubljena i usput uhvatiti malo zraka.
Nasmijao se.''Onda to nije problem!''-prstima desne rukom dodiruje je mojih čipku mojih crnih gaćica dok drugu ruku i dalje drži malo niže mojih grudi.
Prelazi prstom preko mojeg centra i trlja se međunožjem o moju stražnjicu.I iznenada staje sa svim svojim radnjama.
''I?Da vidimo onu tvoju tetovažu!''-gledam ga ispod trepavica kako se smije.Kreten jedan!
On dobro zna što je učinio!Oh Styles,dobiti ćeš to natrag.
Mičem kosu sa vrata i okrećem glavu u drugom smjeru.Točno osjetim da pogledom prelazi preko nje i pravi jedan 'zadovoljni' smiješak.Ustima oblikuje slova tetovaže 'Yours'.
Približava glavu mojoj i prislanja usnice na moje uho.
''Uvijek Lol.Uvijek ćeš biti moja i ničija.Samo ja te smijem imati,ljubiti i dodirivati tvoju kožu koja se kao i moja naježi od naše blizine.I potruditi ću se da ostaneš sa mnom i da nam ništa ne dođe na put!''-njegove riječi su me samo još više učinile njegovim.Znao je reći ono što treba,ponekad.Dok je najčešće bio dečko sa milijun lica.
Sada me još više približio sebi i ostavljao mokre poljupce na mojem vratu.Naslonila sam glavu na njegovo rame i upijala njegov miris.Baš zbog toga mogao je raditi od mene što želi…
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...