14.Dio

2.6K 142 2
                                    

Poslije razgovora Harry je izašao van.Kao i uvijek nije mi htio reći gdje ide.Otišla sam u kupaonicu i otuširala.Obukla sam tajice i običnu majicu,uzela torbu i krenula van.Ispred hotela čekao me je taxi kojeg sam naručila.

"Do najbliže banke,molim!"obraćam se taxistu.Ništa nije odgovorio samo je krenuo.

*

*

"Imate 2 000 dollara  na računu!"govori mi žena koja na kompjutoru provjerava stanje mojeg računa.2 000 dollara i godine skupljanja.Trebala sam skupiti dovoljno novaca da odem u London i tamo se zaposlim,živim...Ali nakon svega Harry-u treba više nego meni!

"Mogu li sve podići?"

"Naravno,samo prvo morate potpisati neke papire!"govori mi dok me vodi do neke prostorije.

"Pričekajte tu!"zatvara vrata,a ja sjedam na kožni kauč.Nakon par minuta čekanja stiže mi poruka na mobitel.

*Večeras devet sati Funk Club!*poruka stiže s onog istog broja od sinoć.Duboko sam uzdahnula sa strahom u glasu.Totalno sam zaboravila na to.

"Dobar dan,ja sam Lucas Joy!"prilazio mi je visoki čovjek i pružao ruku.

"Lola Jackson!"odgovaram i poklanjam mu mali smiješak.

"Sve što trebate je potpisati ove papire i novac ćemo vam prebaciti na karticu,a zatim vi možete podići!"govori i daje mi papire i olovku.

"Hvala!"sjedam za stol i počinjem.

*

*

Vratila sam se u hotel s 2 000 dollara u torbici.Možda Harry-u ne bi trebala reći za ovo nego večeras dati to onome čovjeku...Vrijeme u hotelu je brzo prošlo.Nisam izlazila van,nego sam se odlučila za varijantu gledanja TV-a.

"Isuse,već je osam!"uzviknula sam i doslovno se bacila na kofer.Nisam imala puno izbora već crnu suknju i ljubičastu majicu.

Zavezala sam kosu u pletenicu i krenula van.

Dok sam čekala taxi vidjela sam Harry-a koji izlazi iz istog onog crnog auta od jučer.Nije me ni primjetio,već ubrzano krenuo prema sobi.Ulovila sam taxi i krenula.

*

Ispred kluba čekao me onaj isti čovjek koji me svezao za onu stolicu i oslobodio od nje.Mahao mi je iako sam ga već vidjela.

Sjela sam za barsku stolicu i okrenula se prema njemu.

"Opet se susrećemo!"govorio je dok je ispijao pivo.

"Nadam se i zadnji!"promrmljala sam u sebi.

"Rekla si ako da hoćeš saznati sve o Harry-u?!.Evo sve ti je na ovom papiru,dosje,rođenje,rodni grad,roditelji...sve!"davao mi je papir.Nisam htjela gledati u njega već sam uzela svoju torbicu i novac.

"Ovako za sad dat ću vam 2 000 dollara,ostatak dolazi!"govorim i dajem novce u omotnici.

"Nismo se tako dogovorili!"

"E sad jesmo,ili ćete na ovakav način dobiti novac ili ga nećete uopće dobiti."u ovakvim trenucima sam sretna što imam onu hladnu Lolu.

"Dobro!Ali samo da znate ovo nije ni pola od jamčevine!"ustajao se od stola,ispio pivo do kraja i otišao.

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now