Harry P.O.V.
"I zapamti Lol, što god da se dogodi: volim te!"- izrekao sam posljednje riječi i poklopio joj. Okrećem glavu prema mišićavom čovjeku pored vrata. Nema šanse da bi ga mogao poraziti u borbi, ako to bude potrebno. Gutam knedlu u grlu, dok teško ustajem sa kreveta.
"Hajde, nemamo cijelu noć!"- prigovara i naređuje mi da se požurim. Uzimam jaknu sa stolice, i oblačim ju. Želim ovo što prije riješiti, ali opet na neki način bi samo pobjegao. Ne bojim se jebenog Zayna, bojim se samo toga što bi se moglo desiti poslije našeg razgovora. Dugujem mu ogromnu količinu novca, koje ne mogu vratiti... A to je veliki problem. Uvijek je govorio "Ja dobijem sve što želim," što je bila i istina. Svi su dobro znali ako se s njim zadužiš, vratiti ćeš mu taj novac pod svaku cijenu.
Prolazim pored mišićavog čovjeka, i on me gleda preko ramena.
Udišem hladan svježi zrak, i spremam se na sljedeći korak.
Muškarac pored mene me vodi sve do crnog auta zamračenih stakala.
Skeniram lokaciju, i nije daleko udaljeno od unajmljene sobe u kojoj se nalazim, i mojeg auta. Možda mi bude trebao bijeg.
Zahvaljujem si što sam ključeve auta ostavio u džepu jakne, tako da mogu sa lakoćom otrčati do njega i pobjeći ako bude potrebno...
Vrata se otvaraju, i za sada vidim samo mrak. Čovjek pored mene mi rukom pokazuje da uđem. Udišem veliku količinu zraka i putem disanja se pokušavam smiriti.
Prvi zvuk što čujem je žensko hihotanje, zapravo cerekanje. A ubrzo pred očima mi se stvore Zayn i neka mlada djevojka, otprilike 18 godina. On u rukama drži cigaretu, koju prvo približi svojim ustima, a zatim ustima cure. Ubrzo njihov dim ispuni auto.
Prije nego što je išta rekao prema meni je ispružio kutijicu cigareta.
Borim se sa mislima i savješću. Lol ne voli kada pušim, i znam da samo brine za mene.
Pred očima mi se pojavi njena slika, sa razočaranim licem.
Koliko god brzo mogu obrišem tu sliku, i uzimam cigaretu.
Ona me opušta, inače bi u ovom trenutku stisak Loline ruke to napravio, ali pošto ona nije tu, zamjenjuje ju cigareta. Ne zvuči lijepo u mojim mislima, to da cigareta zamjenjuje Lol.. Ali dobro znam da ne mislim tako.
Dobacuje mi usput i upaljač. Mali plamenčić se stvori nakon pritiska crnog okidača.
Zapalim cigaretu i upaljač vratim Zaynu.
"Pa Styles, napokon si se odvažio doći, nakon toliko bježanja?!"- govori dok pokušava uhvatiti moj pogled, ali ga izbjegavam. Želim ga pretuči, zapravo želim ga ubiti! Izbrisati ga sa lica zemlje! Ali onda bi tek imao problema... I da izgleda kao samoubojstvo, njegovi ljudi bi našli mapu koju Zayn drži, i gdje su svi moji zločini.. Količina novca koji dugujem.. Odmah drugi dan bi bio zajedno sa Zaynom mrtav.
"Tako nekako,"- ne znam kako bi mu odgovorio na pitanje.
"Uglavnom, važno je da si sada ovdje, jer ja i ti imamo jako važne teme da raspravimo!"- vrata su zaključana, i nema šanse da mogu pobjeći. Kvragu!
Šutim i čekam da započne. Svaka minuta prolazi sve sporije i sporije.
Nešto prošapće djevojci u uho, i vrati pogled na mene.
"Jesi li donio ono što sam tražio?"- pita i njegov glas se promjeni.
Leđa sam prislonio od kožni naslonjač.
"Već sam ti rekao da...,"- prekida me u pola rećenice.
"Isprika, isprika, isprika... Slušaj Styles, dao sam ti dosta vremena da to nabaviš.. A dobro znaš da ja ne dajem druge prilike!"- obrve su mu se spojile, i izraz lica se promijenio u ljutnju.
"Ne! Slušaj ti Malik! Rekao sam ti da će te jebene novce biti teško nabaviti!"- uperio sam prstom u njega.
Počeo se sarkastično smijati, a bijes u meni je sve više rastao.
"Ti stvarno misliš da ću ja to popušiti?"- smijeh mu se još više povećao.
"Kreten si Styles! Znaš to?"- toliko bi mu sada stvari rekao u lice, ali neću...
"Ili mi vrati novac, ili ću ja uzeti nešto tvoje, u zamjenu..."- mali smiješak mu se pojavio na licu. Smiješak koji mi ide na živce.
"A što bi to bilo?"- pitam sa neutralnim glasom.
"Lola.. čujem da si ju naučio nekim stvarima, možda bi ja to sada mogao prakticirati.."- oči su mi se raširile, i bijes nisam više mogao držati u sebi.
Cura pored njega je isto imala ljuti izraz lica, vjerojatno nije očekivala da će mu biti zabava za jednu noć.
"Ne nema jebene šanse!"- rukom sam tražio kvaku da otvorim vrata auta, ali bio je zaključan.
Odlično! Jebeno odlično!
"Onda mi sada vrati novce!"- zahtjeva.
"Zar si toliko glup da ne razumiješ da nemam jebene pare?!"- već skoro vičem na njega, dok on opušteno sjedi na mjestu i rukom trlja leđa djevojke.
"Što god hoćeš ću napraviti! Samo me nemoj tražiti novce i nikada, ali nikada više da nisi spomenuo Lolu!"- naređujem i molim u isto vrijeme.
"A što ako ti kažem da moraš ubiti nekoga, bili to napravio?"- pita, a ja nemam druge opcije.
"Bi.."- govorim i spuštam pogled.
"Dobro onda..."- zastaje pa nastavlja, "Ubi Louis-a Tomlinson-a!"
Lola P.O.V.
Lagane suze mi klize niz obraze od Harry- evih posljednjih riječi.
Smeta mi što toliko djeluje na mene.
Trenutno sam jako emotivna, i nemogu kontrolirati svoje osjećaje.
Ruke mi se tresu dok pokušavam opet nazvati Harry-a.
Uzdišem nekoliko puta i pokušavam se smiriti, iako je otišao ne tako davno.. svejedno mi nedostaje.
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...