64.Dio/Panties down!Part 2/

1.6K 84 2
                                    

Pjesme za ovaj nastavak:Big Time Rush-Count On You

Bio je već cijeli na meni i nisam imala više mjesta.Zarobljena u ovom autu ispod njega.

''Ti se šališ,zar ne!?''-pitam sa malim osmijehom na licu.Dobro znam da se ne šali,ali hoću provjeriti.Približava se mojem licu i šapće.

''Babe,ja se nikada ne šalim!''-hrapavost njegovog glasa,već je duboko u meni.

Polako se počeo međunožjem trljati od mene.Možda ovo i nije baš najpametnija ideja.Mislim ovdje prolaze auti,i netko bi nas mogao vidjeti.Njemu to sigurno ne bi bio problem.Kreten!

Prislonio je svoje usne na moje,i lagano ih ljubio.I usput,zakasniti ću na fakultet!Nije da me je prije bilo briga,ali sada mali glasić u meni govori da ga zaustavim.Samo..kako?Jer,ako on nešto želi onda ti i dobije.

A što je sa mnom?Nije me ni pitao želim li ovo!

Počeo je ruku spuštati sve niže.

''Harry..prestani netko će nas vidjeti!''-govorim u pauzama našeg ljubljena.Ruka mu staje točno na zipu hlača.Podiže pogled na mene i smiješi se.

''Ne brini prozori su zamračeni…''-huh,naravno da jesu.Ponekad pomislim da je on to sve isplanirao.Pogled stavljam na prozor i mogu vidjeti nekoliko auta kako prolaze.Koliko je uopće sati?

Jednu ruku drži mi na obrazu i prelazi preko njega.Ovo je tako čudno,da to radimo u autu.Iako ima puno prostora i očito su prozori zamračeni,svejedno čudno je.

Prstima prolazim kroz njegovu kosu,prestalo je ono nježno ljubljenje.Sada je grubo,i ja i on jedva dolazimo do zraka.

Prešao je na ljubljenje mojeg vrata na što duboko uzdišem.Zapravo,trebalo mi je ovo…njegovi dodiri,uzdasi u zraku,njegov parfem u mojim nosnicama,poljupci…

Pokušavam biti što tiša,jer ne znam tko sve može proći pored nas.

Prelazi rukom preko moje ključne kosti,sve do grudi.Tu je zastao na nekoliko sekundi pa nastavio.Prešao je preko trbuha,sve do mojih hlača.

Prije nego što je napravio ono što je želio,pogledao me u oči i nasmiješio se.

''Možda ovo nije pametna ideja…''-tiho govorim.Nesigurna sam u vezi ovoga..

Neka zadrži te misli za neki drugi put.Iako sam to napravila sa njim mnogo puta,svaki put imam osjećaj kao da mi je prvi.

Ona nervoza,strah i nesigurnost se javljaju.Želim ih ušutkati,ali jednostavno to nije moguće.

''Shh,samo se opusti..''-šapće i daje mi neko povjerenje u to što radi.

Napokon je dobio priliku da ruku stavi u moje hlače i to je napravio.

Trunčica mene je na neki način bila posramljena,ali ignorirala sam to.

Prije nego li je i moje gaćice maknuo sa puta,ruko je prelazio preko mog klitorisa.

Uzdahnula sam više puta od samog dodira,koji me tjerao da ga želim još više.

Izgleda da mu se to svidjelo,jer se na njegovom licu  pojavio smiješak.

Nakon ovoga nije me bilo ni briga za vrijeme,hoću li zakasniti na sat ili ne.Sada jedino što mi je bilo važno smo nas dvoje…

Poljubio me još jednom u usne,i maknuo moje gaćice u stranu.Osjetila sam njegove prste u dosad zabranjenoj zoni,ali izgleda  to njega nije sprječavalo.

''Vlažna si,volim to…''-tiho mi je rekao na vrh usana.Opet ima onaj savršeni smiješak na sebi.

I onda je napravio ono što je cijelo vrijeme želio.Stavio je prvo jedan prst u mene,a zatim drugi.Laganim pokretima pokretao je ih u meni.

Sva ona nesigurnost,strah..ovim trenutkom je nestala.

*

''Pošalji mi poruku kada da te pokupim.''-govori dok ja izlazim iz auta pred samim fakultetu.Uzdišem prije nego li što kažem.

''U redu..i hvala ti na onome.''-nekako sramežljivo govorim.Iako nemam razloga za sramežljivost poslije onoga.

Samo se nasmiješio.Pomakla sam se od prozora,i gledala ga kako je vozio prema stanu.

A sada,učenje,fakultet i testovi.

Bell ispred ulaza priča sa Pam.Približavam se njima dvije i pozdravljam ih.

''Gle tko je napokon odlučio doći.''-Bell mi već par dana govori da dođem s njom učiti,ali svaki put odbijam sa nekom izlikom.Pam jedva da me i primijetila,pa i kako će gad je cijela u knjigama.

Samo sam im dala neki svoj osmijeh.

''I jesi spremna za filozofiju?''-pita dok prolazim i predugim hodnikom.Stajem ispred svojeg ormarića i unosim šifru.

''Da,zašto!?''-vadim par bilježnica i knjiga.Bell radi isto to.

''Pa za tri dana je ispit!''-totalno sam zaboravila na to.Kako da ja toliko toga naučim za tri dana?Pa nemam ni bilješke ni ništa.

''Ti ćeš mi pomoći!Doći ću kod tebe i učit ćemo!''-jedino rješenje koje mi pada na pamet.Bell samo klima glavom.Ona je od nas dvije bila mozak i jedina je pratila što se zapravo događa unutar učionice.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sry što je nastavak kratak:$Želim reči da više nastavci neće biti ovako često,nego možda 2-3 puta tjedno,možda i manje.Nadam se da razumijete,jer i škola sada počinje.I ja sam več sad zadnja godina srednje,pa će biti i puno učenja...Nadam se da vote i kometnari neće oslabiti jer meni svaki vote i kom znaći i daje mi volju za pisanje:)

Ly<3 

xx

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now