47./Me pregnent?No way!/

1.6K 88 1
                                    

''Ugh…''-jebem ti!Već šesta stanica po redu i ja jedino što uspijem napraviti je povraćati.Izluditi ću uopće ne znam što se događa sa mnom…Gladna sam,ali muka mi je čim vidim hranu,stomak me ubija…Glavu naslanjam na hladne pločice i duboko uzdišem.Samo želim doći kući,svojoj sobi da se u ovom jebenom busu ne moram gurati.Taman kad mislim da će me trbuh prestati boliti evo ga opet,i opet onaj glupi nalet mučnine.Kvragu!Samo da prestane do NY!

Na ogledalu izgledam sasvim normalno,nisam blijeda,oči mi nisu kako bi mama rekla mutne.

''Jeste li dobro.''-blagi glas žene koja je sjedila pored mene u busu mi se obraćao.

Iskreno nisam ni čula što je rekla jer sam bila toliko zamišljena.

''Molim..?''-čak mi ni glas ne zvuči bolesno.Izvadila je maramice iz torbice i ostavila ih na umivaoniku.

''Pitala sam jeste li dobro.''-ponovila je sada davajući mi te maramice,ali sam ih pogledom odbila.

''Ne znam,povraćam,stomak me užasno boli,a po izgledu uopće ne izgledam bolesno.''-dok govorim stavljam jednu ruku na čelo.Ništa,normalna temperatura.

''…Nemam ni temperaturu!''-nadodajem  dok žena vadi jarko crveni ruž i naginje se prema ogledalu.Prelazi preko svojih usnica i zadnji put briše pobjeglu boju sa kože.

''Huh,znam taj osjećaj.''-njen odgovor me zainteresirao.Zna?Onda mi može reći koji vrag se sa mnom događa.

''Znate?''-pitam sa znatiželjom kao malo dijete.Možda bi i ja znala da imam nekakvu tehnologiju sa mnom.

''Da i onda su došli Sam i Janet.''-tko?Kakvi Sam i Janet?Oke,što ona želi reći?

''Oprostite,ali tko su oni.''

''Moja djeca!''-isti tren odgovara dok ja širom otvaram oči.Šta?Smijem se u sebi.Ona hoće reći da sam ja možda trudna!?Hah,nema šanse!Lola uopće se ne moraš obazirati na to jer je nemoguće!

''Da ne vjerujem baš u to!Nema šanse da sam trudna.''-odmah kao iz topa odgovaram.I s kim uopće?Sa Harry-em.Ma ne!Uvijek smo koristili zaštitu i to bi bilo sasvim…

''Ne znam,trebala bi provjeriti.''-prekida moje misli dok govori rečenice s kojima se sa samom sobom sramila pričati čak i razmišljati.

''Kako mislite 'provjeriti'?''-skupljam obrve,dok ona češlja svoju kratku plavu kosu.

''Pa draga sa testom za trudnoću!''-doslovno sam se ispovraćala u sebi.Ma nema tog novca!Kao prvo ja nisam trudna i kao drugo to uopće neću testirati!

Nisam joj ništa odgovorila nego sam samo izašla,sa nevjericom u sebi.Još jednom se hvatam za stomak i hodam prema  izlazu.Zar je moguće?Ja trudna sa Harry-em?Ne!Ne!I ne!Nisi trudna Lola i zabi si to u glavu!

*

*

*

15 sati jebene vožnje busom i povraćanje na svakoj stanici napokon se isplatilo.Došla sam u svoj grad,prljavi jebeni NY!

Odmah pred stanicom mašem taksiju i on staje pred mene.

Samo čekam da vidim svoju sestru od koje će mi se još više povraćati.No dobro,barem ću opet biti u svojoj kući bez 'zabrane' izlazaka.

Nije dugo trebalo da dođem ispred svoje kuće,ulaznih vrata i samo jednim korakom bliže paklu koji je unutra.Kucam na vrata dok se na njima  ne pojavljuje lice moje sestre.Od nje nisam ništa dobila osim jednog snažnog zagrljaja.Ništa ne razumijem.

''Isuse Lola,mislila sam da te više nikada neću vidjeti!''-govori mi u vrat.

''Zašto?''-pitam onako hladno kako je i zaslužila.Moja sestra je meni samo jedna obična k*učka  i ništa drugo.

''Pa onaj kreten od Stylesa te oteo,ne znam kako si uopće pobjegla.Jesi dobro?''-ulazim u kuću i pogled mi leti po namještaju.Ništa se nije promijenilo.

''Ja ne znam odakle vam uopće da me on 'oteo',jer uopće nije tako!''-povisujem glas i krećem stepenicama na drugi kat.

''Lola,pa cijeli NY zna da te oteo.Liam je tome svjedočio.''-Liam.Na to ime mi se zgadi ama baš sve!

''E pa ta p*ičkica od čovjeka je lagao i tebe i Bell i cijeli ovaj prokleti grad!''-zalupila sam vratima sobe.Ležala sam na krevetu sve dok onaj glupi nalet povraćanja nije opet došao.

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now