20.Dio

2.4K 125 1
                                    

Polako je podizao moju majicu,a ja sam uživala u svakom dodiru koji mi je poklanjao.Željela sam ga jako,dugo vremena se nismo poljubili,zagrlili,nije mi dodirivao lice,usne....

U sobi jedino su se čuli naši uzdasi.Napokon sam ga imala.To nije dugo trajalo jer je netko pokucao na vrata.

"Jebote!"-opsovao je dok sam se pokušala podignuti.

"Ne ideš ti nigdje!"-prislonio je dlan na moja prsa i snažno me spustio u prijašnji položaj.Strastveno smo se ljubili dok nismo začuli glas iza vrata.

"Otvarajte policija!"-duboki muški glas odzvanjao je prostorijom.Harry je prvo pogledao vrata,a zatim mene.Nisam si mogla vidjeti lice,ali znam da je izgledalo uplašeno.Točno znam zbog čega su došli.Maknuo se sa mene i legao na drugu stranu.Navukla sam majicu,i približila se vratima.Harry svoj pogled drži zaključan na meni,i to mi smeta,jako.Što sporije približavam ruku kvaki,bojim se.!Otvaram vrata i dobivam pogled muškarca u plavoj odori.

"Lola Jackson?"-stomak mi se prevrće i osjećam mučninu.

"D..D...da!"-zamuckujem i strah mi izvire iz očiju.

"Morate poći sa mnom!"-naređuje,a ja se ledim i ne mogu se pomaknuti.Gdje je nestala ona hladna Lola,moram ju naći?!

Usne mi se ne mrdaju,zaleđena sam na mjestu.Osjećam tople ruke na mojim kukovima koje me vračaju u stvarnost.

"Što je napravila?"-njegov glas me smiruje.

"A vi ste...?"-policajac nastavlja.

"Njen dečko!"-govori i smije se.Njegov topao dah osjećam na svom vratu.Čekaj,jeli on upravo rekao DEČKO?!

"Onda bi trebali znati da je vaša djevojka prijetila čovjeku s pištoljem!"-govori i zapisuje nešto u priručnik.

Osjećam Harry-evo ubrzano disanje,a moje srce je poludjelo.Nakon ovoga sve će se Ponovo sjebati.

"A sad molim vas da izađete i pođete samnom!"-gubi strpljenje,a ja se i dalje ne mogu pomaknuti.Zahvaljujem Harry-u  koji me i dalje drži rukama.

"Molim vas da se okrenete da vam mogu staviti lisice!"vadi ih iz đepa,a ja,ja i dalje stojim i pokušavam složiti ovu slagalicu od situacije.Zar ću završiti u zatvoru??

Harry me okreče prema sebi i približava se mojemu uhu.

"Ne brini ja ću sve riješiti.Ti samo pođi s njim!"-šapće.

"I ti si bila jako zločesta!"-smije se,a ja samo prevrćem očima.U ovom trenutku mi samo treba njegova perveznost.Osjećam kako mi lisice stežu ruke.Odvodi me u nepoznato,baš zadnji dan.Sutra sam trebala biti bliže domu,sestri...

*

/Harry P.O.V/

"Jebem ti!"'još jednom sam snažno opsovao prije nego sam vidio kako Lola ulazi u policijski auto.Znam,točno znam što je pokušavala i bila je u tom trenutku jako glupa.!A ja kao još veći idiot sam ostavio otključan kofer,bravo!Plješčem samom sebi,jer sam bio takav kreten.Ali istina da mi se sviđalo što je to napravila.Ona 'dobrica' od djevojke,imala je pištolj u rukama i sad odlazi u policiju.

Uzimam mobitel u ruku i klizim po ekranu.

"Vidi,vidi...!"-glas koji sam toliko mrzio upravo sam čuo s druge strane telefona.Katherine,jedina osoba koja je mogla izvući Lolu iz ovoga.

"Slavni gospodin Styles!"-smije se i naglašava moje prezime.

"Da ja sam i trebam uslugu!"-nervoza u mojem glasu se užasno isticala.

"Dušo,imamo cijelu noć!Zašto pričati o problemima kad možemo pričati o nama!?"-Fuj!Tu riječ NAMA sam mrzio,pogotovo kad ju čujem iz njenih usta.Istina,davno sam bio sa njom u nekakvoj 'vezi',vezi koja se sastojala samo od sexa.Ona jednostavno nije mogla shvatiti činjenicu da je bila avantura od mjesec dana.

"Uopće nemam vremena za ovakve gluposti, Katherine!"-sad prevladava ljutnja,samo želim što prije završiti s time.

"Ali ja imam!"-nastavlja sa provokacijom.

"Katherine ne zajebavaj!"-naređujem joj i čujem kako se smije.Taj njeni kreštavi glas je odzvanjao sobom.

"Harry,dušo,ja nikad ne Zajebavam ja samo je..."-nisam joj dopustio da izgovori do kraja.

"Uglavnom....!"-mijenjam temu.

"Ti i dalje hakiraš kompjutore?!Mislim baviš li se još tim?"-

"Naravno!"-njen glas je postajao blaži.

"Super......trebam jednu uslugu."-molim Boga u sebi da pristane.

"Što ja imam od toga?"-pita,a ja sam ostao zbunjen.

"Kako to misliš?"-zar ona želi nešto zauzvrat?

"Molim te Harry,kao da ne znaš!"-ali zbilja,ovoga puta ništa ne shvaćam.

"Samo molim te reci mi što želiš!"-glas mi je na rubu očaja,ovaj razgovor traje predugo,tko zna što se sve moglo do tada dogoditi Lol.!

"Želim da me voliš na onaj način kao i od prije.Ljubiš,grliš,zoveš me onim dobrim nazivkom 'Kat',prokleto jebeš svake noći...."-dobro jer se ona šali?Zar misli da ću to napraviti Loli,neka sanja.

"Katherine,ti i sama znaš da se to nikada neće dogoditi!"-

"Onda ništa od usluge!"-čujem kako polako spušta telefon i u zadnji čas govorim.

"Čekaj!"-vičem i čujem kako sam dobio njenu pozornost.

"Da,dušo?"-

"Učiniti ću to!"-izgovaram nevoljko i dajem si šamar u sebi.

"Znala sam da hoćeš!A sad kakva je usluga?"-....

*

*

/Lola P.O.V/

Sjedim u policijskoj postaji.Čekam samo one riječi 'Sutra idete na sud!',a na njemu isto čekam riječi 'Osuđeni ste na 10 godina zatvora!'.

"Gospođice Jackson,molim vas pođite sa mnom!"-govori mi onaj isti policajac od maloprije.Sad će me vjerojatno odvesti u onu sivu prostorijicu sa ogromnim staklom i ispitivati...Na moje iznenađenje nisu.

"Možete ovdje sjesti!"-žena koja sjedi za kompjutorom ljubazno mi je rekla,dok je nosila smiješak na licu.Kožna stolica,stvarala mi je neudobnost.

"Moramo vas samo naći u kompjutoru!"-pogledala me,pa je vratila pogled na računalo.Par sekundi kasnije je brzo tipkala tipkovnicom.

"Oo...Šefe možete li doći pogledati nešto?"-onaj smiješak je nestao sa njenog lica,sad su joj se obrve skupile i imala je zbunjeni pogled.

"Evo me..."-policajac je stao baš ispred mog lica.Predivan pogled,muška guzica,di ćeš bolje!Nešto su šaptali,ali ja od sve ove buke ništa nisam čula.

Nakon par minuta mi se obratio.

"Gospođice Jackson,jako mi je žao!"-dok je izgovarao svaku riječ moje noge su se sve više zakopavale u tlo.

"Ovo je bio jedan veliki nesporazum!Moje duboke isprike!"-daje mi ruku i tjera me da se dignem sa stolice.I dalje ništa ne shvaćam.

"Izgleda da smo vas zamijenili s drugom osobom....Pozvat ćemo vam taxi pa možete natrag u hotel!"-Okej,sanjam li?Događa li se stvarno ovo?Usne mi se ne miču,kao da imam nešto za reći...Iduće što znam da sam se stvorila u taxi-u i da sam se vozila.

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now