61.Dio/Bandana/

1.6K 86 3
                                    

Pjesme za ovaj nastavak:Clean Bandit-Rather Be

                                       

 ''Harry,pusti me!''-smijem se dok mu govorim.Ali izgleda da moje riječi ne dopiru do njega.

 Drži me čvrsto uz sebe i osjećam njegovu erekciju na mojem bedru.Sto posto sam sigurna da neću maknuti ruku sa očiju.Ovo je tako…čudno.

''Neću!''-govori.Iako ga ne vidim,znam da ima onaj svoj smiješak na licu.

''Onda se barem obuci!''-naređujem.Njemu ovo kao i sve druge neugodne situacije,normalno.

Pa kretenu jedan meni nije!

''Što ako neću?!''-onda se pitam zašto sam iznervirana!?

''Udariti ću te!''-skrivam mali smiješak na licu.Ne znam odakle mi ovo.Ja njega udariti?Hah,ne bi mogla ni u snovima..Ne zato što ne želim,već jer je presnažan.I da ga udarim svom snagom njemu bi to bilo kao da sam ga okrznula.

Počeo se smijati.Njemu je sve ovo jedna velika šala…

''Ozbiljna sam!''-mrštim se u licu.

Osjećam se posramljeno iako nisam ja tu gola,već on.Pa neka me nauči da se ne osjećam tako,da mi ovo kao i njemu bude normalna situacija.

Ništa nije odgovorio već me podigao.Ne vidim što radi,ali znam da ovo vodi kao i uvijek prema seksu.E pa neće ići…

''Š-što radiš?''-još više sam pritisnula oči tako da ni mala svijetlost ne može uči.

Opet ništa ne odgovara i opet se smije.Uzdišem i samo čekam njegove slijedeće poteze.

Poljubio me u čelo i nešto šapnuo.Nisam ga čula,ali nije mi bilo bitno.

Sekundu poslije osjećam mekanu površinu ispod sebe.Svilene plahte ispod mojeg tijela i jastuk ispod glave.

Težina na meni i plitko disanje.Shvaćam da je na meni i da me gleda.Ali ja neću maknuti ruku i točka!

 Prešao je preko mojeg lica i pravio krugove.

''Ne želiš gledati?''-pitao me.

Potvrdila sam glavom da ne želim.Previše me sram da bi gledala.

Čula sam otvaranje ladice pored nas i njeno zatvaranje.

Maknuo je ruku sa mojih očiju.Iako sam ja i dalje žmirila.Stavio je maramu na moje oči,svezao ju i ostavio mali poljubac u usnice.

I bolje je da imam maramu nego da cijelo vrijeme moram držati ruku.

Podigao je malo moju majicu i ruku zavukao u nju.Uzdahnula sam od samog njegovog dodira.

Došao je do mojih grudi i zastao na grudnjaku.Otkopčao ga je i polako prstima prelazeći prstima preko mojih leđa,skinuo ga.

Ispustila sam neku vrstu jecaja.

''Lol?!''-šapnuo mi je u uho.Otvorila sam oči,mrak.Totalno sam zaboravila da imam maramu.Možda bi ju mogla sada i skinuti…ali ipak ne.

''Jesi li ga ikad dotakla?''-istog trenutka kada je to rekao,stvorila mi se debela knedla u grlu.O-on mene pita…jesam li ja ikada..dotakla?

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now