/Spencer P.O.V/Nastavak
Njegove ruke su tražile moju majicu dok su mu usne još bile na mojima.Na trenutak sam se nasmiješila,jer na neki način sam htjela da se ovo dogodi.Zavukao je ruku ispod majice i masirao mi trbuh.Drugom ruku zavlačio je kroz moju kosu.'Nemoj to raditi,samo se sjeti Lole'moj je razum vikao,ali ovaj put nisam ga slušala.Nešto što sam voljela bilo je Lolino i to nisam mogla podnijeti.Bilo tko samo ne on.Radim krivu stvar!
Spustio me na kutnu i prebacio cijelu težinu ma mene.U sobi su se jedino čuli naši otkucaji srca i ubrzano disanje.Polako mi je skinuo majicu.Prstima je hodao po mom trbuhu,grudima.Ljubio me po licu,vratu i onda bi se vratio na usne.Prste zavlačim kroz njegovu kovrčavu kosu.Na brzinu se ustao i svlačio majicu sa sebe.I tek onda sam mogla vidjeti par novih tetovaža,isklesano tijelo i savršenstvo.Zar je moguće da je to sve on imao?Njegova prsa mogla sam osjetiti na svojim.Napokon nakon toliko godina,samo moj!Prstima je otkopčavao moj čipkasti grudnjak i u trenutku se stvorio na podu.Znoj sa njegove kose padao je na moje čelo,prelazio preko mojeg nosa na usne.Mogla sam vidjeti mali smiješak koji je nosio u tom trenutku.Griješim,jako!Ali ne mogu si pomoći...
/Lola P.O.V/
Vrijeme večere sa Bellinim starcima!Zar sam nešto loše učinila u mom životu Bože,da kroz ovo moram prolaziti?
"I Lola,kakva je moja Bella na fakultetu?Sluša li?-ljubazni glas Belline majke mi se obraćao.Lažni smiješak nje i njenog muža se mogao primijetiti iz aviona,a ugođaj se mogao rezati nožem.
"Super je gospođo Blue!"-uzvraćam lažni smiješak i stavljam komadić odreska u usta.
"Znao sam,moja Bell je sigurno najbolja tamo!"-sad je njen otac počeo razgovor.Kao što kažem savršena'princezica' u njihovim mislima.Nisam mogla,a da se počnem smijati.Nabolja?Prije Najgora!Pošto je Bell sjedila pored mene udarila me u nogu,od čega sam jauknila.
"Oprosti Lola što moram pitati,ali što se zapravo dogodilo između Spencer i tebe?"-zašto me svi podsjećaju na to.Ne želim pričati o proteklim događajima.
"Pa malo smo se posvađale...kad mi je rekla da neće biti nekoliko dana kod kuće!Trebala sam ići kod ujne,ali sam ju nagovorila da dođem kod vas gospođice Blue!"-lažem,jako.Ja čak ni nemam ujnu,a sigurno ne mogu reći da sam se posvađala zbog dečka.Samo je klimnula glavom i poklonila mi još jedan smiješak.
*
*
Poslije večere i predugim razgovorom o mojoj svađi otišla sam u Bellinu sobu po plahte i deke.Da mogu početi ubijati leđa na kutnoj.Kada sam ušla primijetila sam da je Bell zaključala vrata i spremila ključ u đepić svoje piđame.
"Što radiš?"-ne razumijem što želi sada postići sa ovim zaključavanjem.
"Ne izlaziš iz ove sobe dok mi ne kažeš tko je bio onaj dečko koji te odnjeo sa zabave!?"-govori a ja preokrećem očima,nažalost sjećam se zabave,mog odnošenja i onog 'maženja' u mojem krevetu.
"Bell molim te!On nije nitko bitan!"-
"Znam da je bitan,pa tebe nitko nije tako..."-na trenutak se nasmijala pa nastavila.
"Tretirao!"-sada sam izvila onaj bezobrazni osmijeh.Molim te,on je svaku tretirao tako.
"Bell kada bude vrijeme reći ću ti!"-sjedam na stolicu pored pisaćeg stola.
"Sad je vrijeme L,molim te.Pa dovraga nabolje smo prijateljice možeš mi sve reći!"-imala je pravo,ali uvijek je ona bila ta koja je meni sve govorila.Ja sam uvijek čuvala tajne za sebe.
"Znam...ali to je jedna jako duga priča!"-nastavljam i nadam se da će više otvoriti ta vrata ili ću skočiti na nju i sama ih otvoriti.
"A ja volim duge priće!"-kako ja tako i ona.Uvijek je bila znatiželjna i ponekad jako dosadna u vezi toga.
"Ali ja ih ne volim pričati!"-dajem si peticu,jer sam ju već dosta iznervirala.
"Dobro L,ja imam cijelu noć!"-
"Ugh...dobro ispričati ću ti!"-govorim a ona kao malo dijete izvija ogroman smiješak i priprema se za 'priču.
*
Prošlo je najdužih 15 minuta u mojem životu i stavila sam točku na svoju zadnju rečenicu.
"Huh....blago tebi!"-molim?Zar nije ona iz cijele ove priće nešto naučila?Još se divi!
"Kako to misliš Bell?To je bilo najgore vrijeme u mom životu!"-i dalje ju ne shvaćam.
"A ti ga i dalje voliš,to je tako romantično!"-da,nažalost Bella Blue je bila najveći romantičar na ovom svijetu.U svemu i svima je vidjela ljubav.
"Romantično ha?Romantično je to što me ostavio preko pisma i vratio se nakon godinu dana?"-pitam ju.
"Ali ipak se vratio što znači da mu mu je stalo!"-na njene riječi sam se zamislila.Zar je moguće da je Harry Styles-u stalo do nekoga?
"Dobro a sad me pusti!"-naređujem i isti trenutak Bell mi otključava vrata i daje posteljinu i deku.
"Laku noć i sanjaj svog Harry-a!"-samo sam je pogledala onim pogledom 'bježi ili ću te ubiti' i odmah je zatvorila vrata.
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...