Pjesme za ovaj nastavak:Ellie Goulding-Beating Heart
Drži me čvrsto oko struka a ja stiskam njegovu majicu.Iskreno nedostajala mi je ova blizina i dodiri.Osjetim vreli dah na vratu i škakljanje.Odmiče se od mene,dok ruke i dalje drži omotane oko mene.Pogledom traži moje oči.Njegovo zelenilo me doslovno probada svaki put kada me pogleda.
''I odakle ti ovaj stan?''-nakon nekoliko minuta prekidam tišinu između nas.Imam osjećaj kao da se nikada nismo posvađali,prijetili jedno drugome…
''Kupio sam ga prije tri godine.''-odgovara.Svako malo jezikom pređe preko donje usnice.
''Došao si tu sa 18?''
''Da.''-ako si on već sa 18 može kupiti ovakav stan…Onda sam ja bila promašaj.Doći u ovakav ogroman grad u tim godina i još sam je nešto što sam mislila da je ne moguće.Osim ako mu roditelji nisu pomogli,ali to sigurno neću saznati kao i većinu stvari kod njega.
''Zašto si me doveo ovdje?''-tiho izgovaram rečenicu.
Nekako nespretno je sklonio pogled sa mene i okrenuo mi leđa.Prstima je dva-tri puta prošao kroz kosu.
''Mislio sam da bi mogla tu živjeti…mislim barem..''-ne razumijem ga.Imam osjećaj kao da govori u nekim šiframa.
''Zašto bi tu živjela?''-mislim nije da nemam gdje biti.Spencer i onako zbog mene više vremena provodi kod prijatelja nego kod kuće.
''Mislio sam zato..''-opet jedva izgovara rečenicu.Sada se okrenuo prema meni i očima pokazivao na što je mislio.
Prvo nisam shvatila na što je pokazivao,ali onda sam primijetila.Moj trbuh.
Zar oni želi da ja ostanem tu dok sam trudna,a onda 'ko me jebe ili?
''Ne shvaćam te Harry.Što fali mojem domu i da tamo budem?''-kao i uvijek milijun pitanja,a dobro znam da ću dobiti odgovor tek na nekoliko.
''Pa tamo nebi mogao biti uz tebe zbog..znaš već koga.''-oh dobro znam.Ja se i dalje dobro sjećam one poruke od njih i još ga nisam pitala o tome.Ona ga očito još nije preboljela,to je i preočito.
''Tu ima i onako dvije više sobe…''-zar on želi reći da ćemo tu živjeti i odgajati dijete.Ugh…odvratno zvuči čak i u mojim mislima.
Ništa nisam odgovorila,jer je ovo možda čak i dobra ideja.Ne znam kako bi Spencer reagirala na moju trudnoću.Baš i zbog toga želim pobaciti,ali ne mogu.
''Ali što s mojim faksom i..''
''Ne moraš se zbog toga brinuti,možeš pauzirati jednu godinu.A za dalje ću se ja pobrinuti.''-prekinuo me je.Ne znam,jedan dio mene kaže da je to dobra ideja,a drugi kaže da nije.
Možda bi ovo bio na neki način novi početak ili tako nešto.
''Umm..moram onda otići do kuće po svoje stvari.''-govorim i kosu koja mi je smetala stavljam iza uha.Nesigurna sam zbog ovoga,ali i isto tako sigurna.Za sada sam zaboravila ono što mi je rekao.Znam da ću se osjećati sigurno uz njega.
''Znači pristaješ?''-osjetim neku vrstu uzbuđenosti u njegovom glasu.
Klimam glavom kao znak potvrde.
*
*
*
Harry me doveo do kuće i čekao me vani u autu.
Ulazim u kuću u kojoj su upaljena svijetla i lagana glazba.Zar je Spencer kod kuće.
Na to sam dobila odgovor kada je njena vitka figura izašla iz kuhinje pijući narančasti sok.
Pokušala sam izbjeći kontakt očima.
''Bok!?''-rekla je na što sam bila prisiljena okrenuti se.A bila sam tako blizu stepenicama.
''Bok…''-govorim lijeno.
Uputila sam se u svoju sobu a iza sebe sam čula lagane korake kako me prate.
Što ona želi?
Naslonila se na vrata moje sobe i pratila svaki moj pokret.
Uzela sam ovaj put svoj ljubičasti kofer i povukla svu odjeću iz ormara.Stavila sam dosta majica,hlača,donjeg rublja,patika i čarapa.
''Ideš,opet!?''-ima neki glas kao da ju nije briga,ali pita iz 'ljubaznosti'.Približila sam se vratima na što se ona odmakla.
''Možeš se slobodno vratiti tu živjeti,jer ja idem.''-zalupila sam joj vrata pred nosom.
Stavila još higijenskih potrepština i par drugih stvari.
Mislila sam da sam spremna,ali onda sam se sjetila nečega.
Otvorila sam noćni ormarić koji je bio pored kreveta.Izvadila nožić i spremila ga u mali pretinac.
Znam da će mi trebati…
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...