4.Dio

4.6K 241 6
                                    

/Lola POV/

Na trenutak sam se okenula i ugledala dobro poznat osmijeh.Harry.Od svih mogučih 'ZGODNIH' dečkiju baš mi on prilazi.Zaronila sam,htjela sam se utopiti u tom trenutku.Sekundu poslije osječam nečiju ruku na mojim kukovima kako me podiže.Nisam se ni snašla,a već vidim dobro poznate bajno zelene oči kako me gledaju.

"Šta radiš mići se od mene!!"derem se dok su mi njegove ruke još uvijek na mojim kukovima.Nije mi ništa odgovori samo mi je poklonio osmijeh u kutu njegovih usana.Brže bolje sam se odmakla i izašla iz bazena.Trčećim korakom otišla sam u hotelsku sobu.Ušla sam kupatilo i zaključala sam se.Sjela sam na hladne pločice i razmišlja sam zašto je to napravio.On je dobro znao da ja ništa ne osiječam prema njemu.Zapravo što ja to pričam on je Ženskar to radi sa svakom.Nisam ni primjetila suze su mi nekontrolirano padale niz lice.Zašto,zašto sam plakala nisam imala razloga.Ćula sam otvaranje vrata.Mislila sam da je Harry,ali bila je sobarica koja je došla promijeniti postelju.

"Jeste li dobro?"nakon par sekundi shvatila sam da sam bila glasna dok sam plakala.

"Dobro sam."Brisala sam suze i dizala se s poda.Kada sam čula zatvaranje vrata izašla sam van.Pronašla šorc i neku majicu koja je doslovno visila sa mene.Bilo mi je čisto svejedno.Nisam imala volje za ništa.Zašto sam se tako ponašala,imala sam milijun pitanja a nijedan odgovor.Izašla sam na balkon da se malo opustim.Nisam mogla da ne primjetim Harry-a koji se ljubio s nekom crnkom.Srce me zaboljelo.Zar sam osiječala ljubomoru?Nisam imala razloga da ju osiječam.Opet sam ušla u sobu uzela torbicu.Trebalo mi je jako piće.Nisam pila,ali sam imala veliku potrebu.Izašla sam iz hotela i uzela taxi.Odvezao me do nekog kafića na plaži.Ma nije me bilo briga gdje sam.Naručila sam jedno piće,drugo,treće da sam i prestala brojati.

 

/Harry POV/

Kada sam se vratio u sobu Lole opet nije bilo.Nije mi ju se dalo tražiti,bio sam preumoran.

*

*

*

01:00 ujuro je a Lole još uvijek nema.Zabrinuo sam se bez razloga.Onog starog Harry-a nebi bilo briga,ali ovog što sam sad je jako briga.Bojao sam se da joj se nije nešto dogodilo.Trčećim korakom sišao sam s četvrtog kata na recepciju.

"Oprostite znate li možda gdje je gospođica Jackson?"pitao sam jako zabrinutim  glasom.

"Gospođica Jackson je izašla iz hotela u sedam sati."

Uzeo sam taxi i rekao da me odveze do svih klubova i kafića.

Prošlo je sat vremena,a Lole još nema.

"Gospodine ovo je zadnji kafić!"rekao mi je taxist.

"Dobro,pričekajte me ovdje!"govorim i izlazim iz auta.Odma na ulazu sam primjetio Lolu kako se ljubi s nekim muškarcem.Nisam vjerovao svojim očima.Potrčao sam prema njima snažno sam ih razdvoji i nisam ni shvaćao da sam Lolu gurnuo na pod.Šakama sam izudarao kretena koji se našo ljubit s njom.

"Šta to radiš?Miči se od njega!"vikala je svom snagom.Nisam ju poslušao.Udario sam ga još jednom i došao do Lole.Uhvatio sam ju za ruku i povukao,ali je ona stajala na onom istom mjestu.Plakala je.Nisam uopće obračao pažnju nego sam ju i dalje vukao za sobom.Jedva sam ju ugurao u taxi i krenuli smo do hotela.

/Lola POV/

Jutarnji mamurluk,nešto najgore što mi se moglo dogoditi nakon burne noći.Okrećem se i primjećujem Harry-a kako spava.Neznam čak ni kako sam došla u hotel,ni što se dogodilo poslije trečeg pića.Kao da me bilo briga,još uvijek se sjećam Harry-a i one crnke koji se se ljubili.Šteta što to nisam zaboravila.Iz torbe vadim aspirin i krećem u kupatilo po ćašu vode.Tek kad sam popila tabletu shvatila sam kako me Harry cijelo vrijeme promatra.

"Vidiš što se dogodi kad piješ."osmijehnuo se.

"Da,a ti to najbolje znaš!"još mi je samo falilo da mi drži prodike o opijanju,a on je bio taj koji je svako malo  bio pijan.

"Ja sam ti samo pomogao,tko zna gdje bi te onaj muškarac s kojim si se sinoć ljubakala odveo."rekao mi je njegovim jutarnjim hrapavim glasom,što je ustvari bilo slatko.

"Barem bi mi bilo bolje tamo nego tu s tobom!"evo ga opet,opet prevladava ona hladna Lola,ona koju nije briga za ničije osijećaje.

"Misliš?"rekao je.

"Da,mislim!"povisila sam glas.

"Dobro,sada se spakuj i vodim te negdje!"

gdje on misli da bi on mene vodio.

"Nema šanse,ja nejdem nidje s tobom!"ovo s tobom sa naglasila.

"Ti bi radije se tu dosađivala nego vidjela sve one stvari koje si kod kuće mogla vidjeti samo na slikama?"imao je pravo,ma briga me ovo je odmor za mene.

"Dobro,ali da si se držo deset metara od mene Styles!"odlučila sam možda ne moja najpametnija ideja do sad,ali naravno kao i uvijek dominirao je onaj ne razumni dio mozga.

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now