73.Dio/Shy on the streets,Sexy in the Sheets-Part 2/

1.4K 80 3
                                    

Pjesme za ovaj nastavak: Jack and Jack-Cold Hearted

Par trenutaka dok sam bila na njemu,promatrala sam ga.Ali i sama želja da ga želim vratila me je u stvarnost.Danas je na sebi imao crvenu kariranu košulju,otkopčanu do pola prsa.

Nije mi se dalo otkopčavati gumb po gumb,pa sam rukama poderala dio na kojemu su gumbi.U trenu su puce bile na podu i krevetu.Bilo je to čudno od mene,jer uvijek sam bila sramežljiva kada je u pitanju bio seks.A sada…jednostavno sam se odlučila opustiti i pobijediti nekako taj 'strah'.Ipak je u pitanju bila intimnost između nas dvoje.

I Harry je bio iznenađen s time što sam upravo napravila,ali isto tako nekako i zadovoljan.Možda sam ga i željela pitati zašto je na licu imao zadovoljan pogled,ali trenutno imam važnijih stvari s njim.

Približila sam se njegovu licu i snažno ga poljubila.Grubo,željno.Rukama mi je uhvatio lice i čvrsto ga držao.Svojim jezikom se poigravao mojim,taj osjećaj koji sam imala nisam mogla opisati.

Nekoliko puta sam prstima prešla preko njegove kose.U pauzama ljubljenja pojavio bi mi se mali smiješak na licu.Očigledno mu nije smetalo to što sam ja na njemu,a ne on na meni..Iskreno,ovako mi je možda bilo i bolje.

Noge sam čvrsto zamotala oko njega i pridržavala se.On je svoje ruke odmaknuo od mojeg lica i jednu ruku stavio na moj struk,a prstima druge pravio krugove na mojem vratu.

Prste je počeo spuštati niže sve dok nije došao do mojih grudi.

Zastao je na neko vrijeme,ali za par trenutaka je nastavio spuštati se sve niže.

Napokon je došao do ruba moje majice…Podigao se u sjedeći položaj i mene s njim.

Svoje usnice je odmaknuo od mojih,i ja sam nekako jedva uhvatila zraka.Svoje ruke je stavio na moju majicu i povukao ju gore.Preko mojeg trbuha,grudi i glave.

Majica mi se našla na podu kao i puce sa njegove košulje.Zastori na prozoru su zamračili sobu i omogućili samo da par zraka sunca uđe unutra.To nam je samo i bilo potrebno.

Nije dugo ostao sjedeći,jer je se već za minutu ponovo našao ispod mene.Laktovima sam se naslonila na krevet i stavila sam ih pored njegove glave tek toliko da mogu održati

ravnotežu.

Ponovo je svoje usnice spojio sa mojima,i doslovno svoj jezik ubacio u moja usta.

Mogla sam osjetiti kako je spreman za mene.Počela sam se trljati o njegovo međunožje,i samo tako još više napaliti sebe i mene.Da,rekla sam to ne osjećajući nikakvu sramotu!

Izgleda da će mi se još malo rječnik pretvoriti u Harry-ev.

Prstima je šetao preko mojih leđa tjerajući moju kožu da se naježi od njegovog dodira.I dalje sam previše 'ranjiva' na njega,i koliko kod se ljutila opet ću ga voljeti i pasti na njega.To je jednostavno krug kojeg iznova i iznova ponavljam.

Otkopčao je grudnjak koji sam danas nosila,i pustio da mi pada po ramenima.Bez problema ga je skinuo i ostavio gornji dio mene posve otkriven.Ne baš posve jer mi je kosa padala preko grudi,pa nije imao cijeli 'pogled'.Stara Lol bi zasigurno zadržala grudnjak i položaj ispod njega,ali ljudi se mijenjaju,zar ne!?

Ali moja kosa ga nije spriječila da svojim rukama ne dođe do mojih grudi.Prelazio je preko njih i pažljivo pravio krugove na njima.Mogla sam osjetiti kako su mi se bradavice ukrutile,kada ih je par puta okrznuo.

Ne mogu više izdržati!Želim ga,prokleto ga želim!

Zastenjala sam nekoliko puta,i mogla sam osjetiti njegov mali osmijeh na licu.

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now