Jako mi je nedostajao u ovih godinu dana.Ali ne mogu mu samo tako oprostiti njegov odlazak.
Drži me čvrsto i neda mi da se pomaknem.
Njegove ruke oko mojega struka me umiruju,zaboravljam na činjenicu da me ostavio,slomio i povrijedio.Sada vjerojatno ispadam naivna glupača,ali ne mogu si pomoći previše ga volim iako nebi trebala.Glupačo!Glupačo!Glupačo!Moj razum mi neda mira,želim ga nekada isključiti i .......
"Mogu li napokon vidjeti tvoju tetovažu?"-moje razmišljanje prekida topli dah na mojem vratu.
"M..mislim da to nije...najbolja ideja!"-u ovom trenutku ne želim da moja tetovaža pokvari sve ovo što smo u ovih deset minuta imali.Ja on i ništa drugo.
"Aa...želim ti vidjeti tetovažu jakoo!"-ponaša se kao malo dijete.Trebala sam se već naviknuti na to.
"Harry ne može!"-naređujem i ruku stavljam u deku ispod nas.
"Pa daj Lol,nije valjda toliko loša!?"-svojim usnicama mi ljubi vrat,a ja mu dopuštam svaki dodir koji mi poklanja.
"Ne želim sada o mojoj tetovaži,u tom trenutku nisam bila....hajmo reći sva svoja!"--govorim tiho i polako.'Lola da si odmah trgnula zašto mu ovo dopuštaš?',moj razum i dalje vrišti,a ja ne mogu ništa.Opijena sam svim njegovim dodirima
"Ali ti si vidjela sve moje tetovaže!"-ima pravo,ali njegove tetovaže ništa ne znače,moja znači nešto što si nikada neću moći oprostiti.Vjerovanje muškarcima!
Duboko sam uzdahnula i zatvorila oči,ovo je bila jako duga noć i želim se malo odmoriti.
/Harry P.O.V/
Jutro pored Lol je nešto najbolje što mi se moglo dogoditi u mom usranom životu.Ona spava i vjerojatno se neće sjećati ničega od sinoć.I dalje imam ogromnu želju da joj vidim tetovažu,a kako spava ništa neće osjetiti.Ustajem se i laktovima se pridržavam za madrac.Ova cijela soba je mirisala na nju,to je nešto što više nikada neću moći izbiti iz glave.Ruku je stavila ispod deke.Nježnim pokretima ju izvlačim.Sjećam se da je pokazivala sestri zapešće.Okrećem ruku i tek onda vidim crna pisana slova.
"Broken by you!"-tiho izgovaram i sada shvaćam da je ta tetovaža namijenjena meni.Isuse Kriste...koji sam kreten ja bio kada sam ju ostavio preko onog pisma.Tješi me činjenica da sam to učinio da ju puste iz policije,ali živjeti bez moje Lol.Ona je bila jedina djevojka koju sam zavolio.Druge sam samo pojebao i istjerao ih van.I dalje se sjećam njihova lica.Razmazana maskara od suza,ruž koji prelazi usnice,i njihova lica kako me mole da to ne učinim.Ali na kraju ipak jesam.
Mogu zamisliti kako se Lol osjećala,ostavio sam ju i to je bila najgora odluka u mom životu.Polako dodirivam pod u njenoj sobi i na prstima i odlazim u kupaonicu.
/Lola P.O.V/
Jako udaranje vode iz kupaonice me probudilo.Protrljala sam oči i prstima izravnavala kosu.Glavobolja i velika mučnina su me sada mučile.Shvatila sam da se Harry tušira.Polako se ustajem sa kreveta i gledam svoj odraz u ogledalu.Izgledam kao Monstrum koji je izašao iz svoje jazbine....Teškim koracima se spuštam niz stepenice i odlazim u kuhinju.Vidim moju sestru kako sjedi za stolom pije kavu i čita novine.
"Jutro!"-čujem njezini glas iza leđa dok u čašu sipam ostatak kave.
"Lola moramo razgovarati!"-preokrećem očima dok ispijam gutljaj vrele tekućine i istim trenutkom pržim svoj jezik.
"Što sad?Samo molim te nemoj mi pametovati o mojoj tetovaži ili ponašanju!"-na moje riječi dobila je ljuti pogled i samo zatvorila oči i duboko uzdahnula.
"Dobro,ionako sam o nečem drugom htijela razgovarati!"-govori dok sjedam na stolicu preko nje.
"L,reci mi koliko će on ostati odvije?"-znala sam čim se ne radi o meni radi se o Harry-u.
"Ne znam,to moraš pitati njega?"-vrtim šalicu u svojoj ruci i pogled mi leti svugdje samo ne prema njoj.
"Ne želim ga u tvojoj blizini L!"-ima zabrinuti glas i točno znam zašto.
"A što ako ga ja želim!"-sada sam pogled zaključala na njen.
"Onda si glupa!"-molim,huh pa neka sam i ovo doživjela,da me vlastita sestra naziva Glupom!
"Možda i jesam!"-provociram ju,ne želim da se ona miješa u moj život.
"E pa onda ću ti objasniti par stvari!"-sklapa novine i laktovima se naslanja na stakleni stol.
"Muškarci su ti ovakvi Lol.
Vide te.
Upoznaju te.
Žele te.
Vole te.
Dobiju te.
Dosadiš im i odu.L,protiv toga ne možeš!"-dosta mi je nje i mog razuma i svih koji govore da Harry nije za mene.E pa možda ja mislim da je idealan za mene.
"Harry nije takav Spencer!"-govorim sa odlučnim glasom.
"Nije?"-smije na sav glas.
"Rekla si mi L.Rekla si mi da te ostavio preko pisma!Rekla si mi da si s njim išla na putovanje,a protiv njegovog šarma ne možeš.Sigurno je spavao s tobom,sigurno si mu dala sebe.Zapravo sigurna sam da si mu dala svaki centimetar sebe.Šaptao ti je kako te voli,kako si posebna,zar ne?E pa L nisi,samo si još jedna u redu.Jedna u redu koju će iskoristiti i ostaviti.Tebe je već slomio i uništio.L,zar ti misliš da ja nisam primjetila kako si se ponašala u ovih godinu dana??A odjednom kad je on došao,vratio ti se sjaj u oči,sjaj koji i sada imaš!Ne znam što vas dvoje imate,ali to mora odmah prestati!"-
šokirana njenim riječima hodam u nazad.Uzimam jaknu sa vješalice i idem do vrata.Otvaram ih.
"Mrzim te!"-izderala sam se na sav glas i svom snagom zatvorila vrata.
Ne znam gdje idem,ali treba mi malo vremena da sve ovo probavim.
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...