I dalje sjedimo ovako zagrljeni i dišemo jedni drugome u vrat.
Koliko me taj dečko može izluditi samo njegovim mirisom?Pored njega se osjećam sigurno….Stiskam mu majicu na leđima,želim da mi je još bliže iako je ovo dovoljno.
Prstima prolazi uzduž mojih leđa i ostajem paralizirana od njegovih dodira.
Uzdišem na njegovo uho,iako ga ne vidim mogu osjetiti mali osmijeh na njegovom licu.
Povlači me iz zagrljaja i susrećem se s njegovim očima.Usne su nam samo nekoliko centimetara udaljene.Približava glavu mojoj dok i prislonio je čelo na moje.Par sekundi me je promatrao i zagrizao svoju donju usnicu.I tada su nam se usnice spojile.Bilo je kao onaj prvi put,kao da prvi put imam svoje usne na njegovima.Ruku je zavukao u moju kosu i micao ju s mog lica.
''Volim te Lol!''-šapće mi na vrh usana.Koliko god se ne činio nježan,bio je.Barem prema meni.
''I ja tebe.''-govorim tiho i polako.Njegove loknice škakljaju mi lice,a njegove oči me budno promatraju iznenađene mojim riječima.
''Molim te ponovi to.''-zatvara oči i ja se približavam njegovom uhu.
''Volim te Harry.''-udišem i mogu osjetiti kako se njegov parfem uvukao duboko pod moju kožu.Ne mogu bez njega.
Smije se u moj vrat i osjetima njegov vreli dah na ključnoj kosti.
''Dobra cura…''-smijem se na njegove riječi i on radi istu stvar.Trenutno majica mi je podignuta do struka i moje gaćice su izložene.
''Što kažeš da napravimo jedan na brzaka?''-govorim i vračam pogled na njega.Zelene oči su mu pune nekakve sreće i ne prestaju sjajiti.
''Molim…?''-gledam ga ispod trepavica dok se on i dalje smiješi onim 'Styles' osmijehom.
''Babe….ti znaš da te mogu natjerati da zavrištiš moje ime u samo pet minuta.''-o moj Bože!On nije to sad rekao….Sjeti se Lola on zna biti pervezan u bilo kojoj situaciji.
''To mi je novi nadimak?''-bježim sa teme o sexu i prelazim na ono njegovo 'babe'.
Nisam imala priliku to čuti prije od njega…
''Ha..?''-zbunjeno govori dok promatra moje usne.
''Babe,zar mi je to novi nadimak?''-izvila sam mali smiješak na lice.U ovoj sobi nema zraka i trenutno poslije ovog 'babe' razmišljam o tome da otvorim prozor.
''Pa…da sviđa li ti se?Babe?''-oblizuje usnice i traži moj pogled koji je zaključan na prozoru malo dalje od nas.
''Možda,ovisi..''-okrećem glavu i gledam ga svisoka.Igramo neku bolesnu igricu,igricu koju najbolje igramo…
''O čemu?''-hrapavi glas zavladao je sobom.Dio mene je zadrhtio,onaj dio na kojemu drži ruke.
''Hmm…doznati ćeš kasnije!''-zatvorila sam oči i snažno ga poljubila.Svidjelo mu se,ali je prekinuo kada je stavio prst na moje usne.
''I što misliš o onom na brzaka!''-na njegove riječi preokrećem oči.Njemu nikada nije dosta.
''Harry to smo radili prije sat vremena.''-bunim se.
''Pa…''-nastavlja sa svojom provokacijom.''Zar me ne želiš?''-napravio je onaj 'tužni' pogled prema meni.Super,pa na to nikada nisam padala.
''Ne.''-govorim na brzinu,ali shvatio je.
''Aaa…''-spustio je pogled i nakon par sekundi ga vrati.Cijelu njegovu težinu prebacio je na mene i našla sam se ispod njega.
''Dovraga Harry težak si!''-psujem i stavljam dlanove na njegova isklesana prsa i pokušavam ga odgurnuti.Ali uzalud,pre težak je.
''Fino mirišeš,L.''-naslanja glavu na moj vrat i upija današnji parfem.Toliko smo opsjednuti jedno drugome.
''Zar ne vidiš koliko te želim?''-prislanja usne ispod mojeg uha i govori.
Ništa ne govorim.Prste uvlačim u njegovu kosu dok on pažljivo ostavlja poljupce na mojem vratu.
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...