8.Dio

3.4K 186 2
                                    

Ne nije ga bilo.Ništa nije ostavio.Na podu je bila samo moja odjeća,u ovoj kućici jedino što je bilo smo ja,moja odjeća i moj mobitel.Tražila sam nešto da mi kaže da me nije ostavio,jedan mali znak,poruku.Kad sam upalila mobitel,prešla preko ekrana,ništa.Nisam mogla vjerovati.Je li pametno riskirati i nazvati ga,pitati gdje je,što radi.Jebeno sam vjerovala da ima neki razlog zašto je otišao.Nisam se mogla pomiriti s tim da me je možda iskoristio.Zvala sam,ostavljala poruke,ništa.

Čekala sam dva sata,i shvatila On se ne vraća.Pokupila sam odjeću,obukla se i čekala taxi.Super pa sam još i taxi morala čekati.Ne nije ni njega bilo.Preostalo mi je samo hodanje do hotela. Krenula sam,nisam uopće bila fan hodanja,mrzila sam ga.Lijep prizor,djevojka u štiklama hoda do hotela,u zgužvanoj odjeći i kosom ko griva.Hodala sam nekih sat vremena dok mi nije pukla peta na lijevoj štikli.No krasno sad još moram i bosa hodati.Bacila sam štikle negdje u šikaru,nisam se uopće htjela mučiti da i njih još nosim.

*

*

Nakon i predugog hodanja,napokon sam došla.Ulazila san u predvorje,svi su me gledali kao da sam pala s Marsa.Zapravo i jesam,bila sam tako glupa da ono dopustim Harry-u,nakon što me odbacio kao limenku piva.Liftom sam otišla do četvrtog kata,i taman da uđem u sobu,čujem da netko priča na mobitel.Prislonila sam uho i shvatila da je Harry.

''Kažem ti napravio sam to!''derao se na mobitel.

''Jesam spavao sam s njom i ostavio ju.''nakon te riječi samo sam poželjela nestati bez traga.Nisam bila tužna,razočarana samo sam odjednom osjetila prazninu.Nisam ništa osjećala,niti sam htjela.

''Sorry,ali duguješ mi sto dollara!''kada je to rekao još mi se više zgadio,zapravo zgadio mi se svaki muškarac na zemlji.Sve ovo za pišljivih sto dollara.Ne dosta je,sad ću se malo ja igrati s njim.Biti bezobrazna i bezosjećajna kučka kakav je on.Sad mi je drago što i dalje negdje u sebi imam onu hladnu Lolu,koju nije briga za nikoga.Čula sam približavanje vratima i otvaranje brave.Potrčala sam i ušla u sobu gdje se nalaze plahte i sredstva za čišćenje.Mirisalo je na limu,a to sam mrzila baš kao i Harry-a.Napokon je otišao,a ja sam se mogla kao normalni čovjek otuširati i obući nešto normalno.Kad sam se tuširala zapravo sam ispirala svaki trag od njega,miris,dodir sve.U ovom mi je trenutku trebalo crnilo.Našla sam svoje kožne hlače,neku crnu majicu sa kosturom,i ovaj put odlučila sam obuti starke jer mi je za sad dosta štikala.Puno crne olovke,maskare i crveni ruž.Mrzila sam ruževe,ali  u ovom trenutku više mrzim Harry-a.Taman da izađem stigla mi je poruka.

*Lol,otišao sam nam po doručak,brzo se vračam.-H.Xx*hah,da je bar otišao po doručak.Ništa se od ovoga ne bi dogodilo i sve bi bilo krasno.Ali ja se moram jednostavno naviknuti na ovaj moj život i da nikada neće biti kako ja želim.Prije ovoga razgovora,samo sam ga željela zagrliti,poljubiti,ali sada mi se jednostavno od njega povrača. 

Ovaj nastavak je dosta kratak,jer mi zbilja treba za idući.Uživajte!

-P.Xx

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now