50.Dio/I'm brOKen.../

1.6K 85 4
                                    

Pjesme za ovaj nastavak: Eminem-Love The Way You Lie(pustite tu kad bude dio sa Harry-em i poslušajte malo riječi od Eminema)

Nakon još  dvije boce pronađenog alkohola sve što se sjećam je zamračenje.Kao da me netko udario u glavu.Ništa nisam osjetila,vidjela,znala što sam radila u tom trenutku,samo mrak.Crnilo.

*

*

Otvaram svoje i preteške oči.Jecam od boli koja prolazi mojim tijelom.Ležim negdje,na nečemu tvrdom.Ne znam ni gdje sam išla,što sam radila.Već sam si milijun puta obećala da neću više,ali opet prijeđem preko toga.Pogledom prelazim preko prostorije,ništa mi nije poznato.U ovom položaju vidim samo sivi strop.Stiskam zube i nekako se uspijevam ustati na koljena.Hodnik.Odjeća mi je zgužvana,a ruke čudno crvene.Prstima prolazim kroz kosu i izravnavam ju.Imam osjećaj probadanja,noža koji prolazi kroz moju kožu i proizvodi ovo stanje.Svaki pokret,udisaj,sve prokleto boli.

Ustajem i malim koracima odlazim do kupatila.Prolazim pokraj porušenih stvari,stakla koje se ocrtava na podu.

Guram bijela vrata i prije nego što pokušavam ući nešto me jebeno presjeklo u trbuhu.Pala sam na koljena i snažno vrisnula.

Pužem hladnim pločicama i rukama se hvatam za rub umivaonika.Pogled usmjeravam ogledalo.Monstrum stoji ispred njega,ništa drugo nego monstrum.U što sam se to pretvorila?Ne poznajem se.

Prelazim ledenom vodom preko lica.Preko mojim obraza se slijeva crna boja.

Snažno lupanje na vratima prekida sve moje radnje.

''Evo…''-vičem i više nego promuklim glasom.Ručnikom brišem lice i tragove mojeg pijanstva.

Šepajući dolazim do vrata  i otključavam ih.

Prizor koji vidim uopće nije lijep.Harry,a iza njega stoji mala brinetica koja mu je do ramena.Na neki način je uplašena,drži ga za ruku i glavu drži na njegovom ramenu.Koji k*urac?

''H-harry?''-mucam njegovo ime.Što on radi tu.A najbolje je to da ja još nisam otišla na policiju,i,i može svaku sekundu biti iza rešetaka.

Brineta me promatra,kao da sam ubila nekoga.Ima nešto u njenim očima,nešto nedokučivo.A po njenom izgledu vidim da se boji,ali čega.Harry-a?

Ništa ne govori već me gura sa vrata i ulazi u kući.Tako je…hladan.

''Što radiš tu?''-zatvaram vrata i približavam im se.Ali svakim mojim korakom on sve više se udalji.Točno znam zašto je takav.

''Pitala sam te što radiš tu!''-ponavljam,a od njega dobivam samo jedan bezobrazni smijeh.

Rukama prolazi kroz kosu i hvata curu za struk.Pažljivo promatram sve njegove radnje.

''Srce odi van moram razgovarati s ovom.''-okreće se prema njoj i hvata joj lice rukama.Grubo je prislonio svoje usne o njezine.Zacrvenila se u licu i klimnula glavom.Nakon toga ubrzanim korakom krenula prema vratima.

''Što hoćeš od mene?''-govorim glasom punim hladnoće.Moram jednostavno,to je jedini način da ga zaštitim.Lažem sebe da ga ne želim,ali….

''Ti jako dobro znaš!''-približava mi se i prste stavlja na moje lice i podiže ga prema sebi.U tom trenutku moje tijelo se naježilo.Zaledila sam se,nisam se mogla pomaknuti.Jebeno utječe na mene i to on i sam zna.

''….Dovršiti započeto.''-o čemu on to priča?Zar je on skroz skrenuo u ovih ni tjedan dana?Zagrizao je donju usnicu i jezikom prešao preko nje.

''Ništa nismo započeli niti ćemo išta završiti!''-odmičem se od njega dok moja leđa nisu osjetila hladnoću zida.Stavio je ruke kod moje glave i opet se nasmiješio.

''O jesmo i sada ćemo to završiti.''-jedna ruka mu je prelazila preko mojih grudni,trbuha i kraja majice.Prstima je podizao tkaninu sa mene.Sada je prelazio preko moje gole kože.

''Prestani odmah.''-pokušala sam mu maknuti ruku,ali presnažan je.

''Jedino što sad zaslužuješ je da te pojebem na ovom zidu,da vrištiš moje ime i preklinješ za još,ništa više!''-otvorila sam oči a usta su mi bila u obliku slova 'O'.Pomakla sam se sa strane,nisam mogla vjerovati njegovim riječima.Zapravo pa to je Harry Styles,trebala sam zapravo to i očekivati.

Uhvatio me je za podlakticu i opet povukao prema sebi.

''Znaš,na neki način si me iskoristila.''-molim?O čemu on to priča?Ja njega?Govori sranja,eto šta.

''Sigurno se šališ,zar ne!?''-govorim sarkastično.Zaslužio je jedan ogroman šamar,zapravo dva!

''Ne..Zapravo tako si svima mogla pričati da spavaš sa Styles-om,jelda?!''-zbilja želim da je ovo prokleti san i da se ovo ne događa.Uštipnula sam se par puta,ali ne ovo je jebena stvarnost.Neka barem kaže da je sve ovo jedna grozna šala ili nešto slično.

''Znaš,ti si jedna obična šupčina!''-izderavam se na njega,dok osjetim nevjerojatan val suza.Ne,ne ne smijem plakati pred njim,barem ne sada.

''Šupčina koja zna kako lagati.''

''Šta?''

Nasmijao se,prokleto dobro i onim svojim osmijehom.

''Ti,ti misliš da je stvarno nešto bilo između nas?''-kada je to izgovorio još više se nasmijao.Sve one nade,želje koje nisam mogla izbrisati ovog trenutka su se srušile.

Spustila sam svoj pogled i samo čekala da ode.

''Vidim da nisi….''-zastaje pa nastavlja.''Sve je to bila jedna velika laž,ništa,ni jedan osjećaj koji sam izrazio prema tebi nije bio stvaran.''

''Prestani!''-u očima već imam i previše suza.Stiskam šake u kojima već imam otisnute nokte.

Opet počinje onaj nalet mučnine i slabosti.

Glasno se nasmijao kada je otvarao vrata.

''Nisi željela slomljeno srce?E pa upravo ćeš ga dobiti!''-snažno je zalupio njima.Trenutno imam suze u očima i veliku dozu razočaranosti.

Pored mene je bio stakleni stolić koji je istog trena završio na podu.Rasipao se u milijun komadića.Jedan glasan vrisak izašao je iz mene kao i suze,dok sam ležala na staklu i na nogama mogla osjetiti porezotine i krv.

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now