75.Dio/Am I Ready To Know The Truth?/

1.3K 85 2
                                    

Pjesme za ovaj nastavak: Maroon 5-PayPhone

Nosio me u naručju do stana.Polegnuo na krevet i pokrio dekom.

Krevet se za udubio kada je legao pored mene.Promatrao me i svojim očima ubijao.Voljela bi da katkad nisam toliko slaba na njega,da me ne paralizira svaki put kada me pogleda ili dodirne.

Pomaknuo je par vlasi kose sa mojeg lica,iste sekunde kroz mene je prošao ogroman nalet elektriciteta.Približio se bliže mojem tijelu i samo je milimetar falio da se naše usne ne dodirne.Stavio je svoje ruke na moj struk i približio me njemu.Iako i dalje osjećam probadanje u predjelu stomaka,zanemarujem to.Obgrlila sam ga i glavu prislonila na njegova prsa koja su se svakom sekundom smirivala.

Tišina između nas.Ona lijepa tišina,spokojna.Falilo mi je to…Svoje noge sam ispreplela sa njegovim.''Jesi dobro...?''-pita nakon nekoliko sekundi.Možda se zabrinuo jer ipak ništa nisam rekla otkad me unio u stan.Svađa?Zaboravljena stvar.Ni ja ni on očito nemamo snage za to

Nakon par sekundi šutnje tiho sam šapnula.''..Da..''-i očito je da sam lagala.Nisam dobro!Imam osjećaj da se utapam i ništa ne radim.Kao da polako tonem.Tonem u mrak,rupu punu tajni i osjećaja,milijun pitanja i malo odgovora.

Približava svoje usne mojima i ostavlja kratki poljubac dok šapće''Znam da lažeš..''.Zatvaram oči i zadržavam sve ono što imam u sebi.

''Harry…''-nježno izgovaram njegovo ime i podižem glavu da nam se pogledi susretnu.Dlan prislanjam na njegov obraz.Osjećam se kao da sam na drogama.

Izgubljena sam.Skroz izgubljena..''..Da?''-govori i prislanja usne na moje čelo.''Trebam te…Trebam te sada da mi kažeš sve što si do sada tajio!Svaku sitnicu..!''-duboko uzdiše na moje riječi,ali ja i dalje nastavljam.''Tko je glavni u tom poslu?Hoće li ti se nešto dogoditi ako te nađu?Molim te moraš mi reći!''-preklinjem ga dok pokušavam biti pribrana.Teško,ali izvedivo.Neću se opet slomiti!Neću si to dopustiti!Moram postati snažna Lola!Ona kakva sam prije bila!Moram se nositi sa istinom ma koliko god ona izopačena bila.

''Lol ne znam…Ne znam kako bi to podnijela..''-zastaje pa nastavlja.''Nisam siguran da i trebala znati.''-glas mu je neodlučan.Malo se odmičem da ga mogu bolje vidjeti.Ali i dalje ostajem u našem zagrljaju.

''Harry ja moram znati ili…''-zastajem i spuštam pogled.''Ili što Lol?Otići ćeš kao što to uvijek radiš?Pobjeći ćeš od problema?!''-njegove riječi me ubijaju.Vjerojatno zato što je istina.Naravno da je…''Nije to toliko lako znaš?Zauvijek bježati jer na kraju ipak te to od čega bježiš prestigne!''-po glasu je iznerviran,ali pokušava se kontrolirati.''Hajde jednom za promjenu prestani se bojati!Problema i ostalih sranja!''-želim se izmaknuti iz zagrljaja,ali on me još više stisnuo jer ipak on zna što bi iduće napravila.Želi da slušam sve što mi ima za reći.''I što ćeš napraviti poslije ovoga razgovora?!Pobjeći,otići od mene,započeti svađu?''-suze koje bi trebale već smočiti njegovu majicu..Nema ih.Nema suza,i nekako sam zbog toga sretna.''Pobogu Lol!Imaš moje dijete i ako samo pokušaš pobjeći s njim..Vjeruj mi da ću to zaustaviti!Ono je i moja odgovornost,kao i ti..''-stišćem šake.Ne mogu ga više slušati iako znam da je to jebena istina.Istina od koje se cijelo ovo vrijeme skrivam.

''Ja nisam tvoja odgovornost…''-tiho govorim i nisam sigurna dali me je uopće čuo.Prstima jedne ruke podiže mi glavu koja je cijelo vrijeme njegovog razgovora bila spuštena.

Na licu ima jedan neprimjetni smiješak koji se pojavio niotkuda.''Naravno da jesi!Sada ja brinem o tebi i ti o meni!Trebamo jedno drugo!''-njegove riječi su se urezale u mene pogotovo ove zadnje 'Trebamo jedno drugo'.Jeli to istina?Treba li on mene kao i ja njega?Utječem li ja na njega koliko i on na mene?Osjeća li i on sve ono kao ja kada je pored mene?

''Sada želiš li istinu?Mislim jesi li spremna za nju?''-pita i svoje prste isprepliće sa mojima.

Klimam glavom.

Samo čekam istinu koja će izaći na površinu.Probleme koje ćemo zajedno riješiti.

Rekao je da se prestanem bojati.Da se suočim sa svime.

Jeli to zbilja tako lako?Mogu li ja to.Otvara usta i sprema se za ono što će mi reći. No jesam li zbilja spremna podnijeti istinu?

_____________________________________________________

Evo našla sam vremena za nastavak:D.Iako sam u školi od 7 do 6 navečer nekako se snađem i pišem na mobitelu.

Evo jedan malo napeti dio :33Idući nastavak ide 'Full Truth' o Harry-evim 'poslovima'.

Vote/Komentar

Ly<33 xx

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now