Izlašla sam iz kluba i čekala taxi.U rukama sam imala onaj papir na kojemu je sve pisalo o Harry-u.Iskreno bilo me strah pogledati jer ovo što sam do sada otkrila...bolje da ne pričam!
*
Ispred ulaza u hotel strpala sam papir u torbicu da Harry ne vidi...Ulazim u sobu i evo mi iznenađenja.Harry leži na krevetu sa bocom viskija.Bio je u tako smiješnoj pozi da sam uzela mobitel i slikala ga.Znam,znam ovo nije ni malo smiješno,ali ne mogu protiv sebe.Uzela sam bocu i bacila je u smeće,pokrila ga dekom i izašla na balkon.
U rukama držim onaj papir na obratnoj strani.Predomišljam se,toliko sam puta pogriješila da se bojim da će ovo biti još jedna u pogreška u nizu.Uzdahnula sam i okrenula ga.Rođenje,roditelji...bla,bla,bla...Dosje!To me od svega najviše zanimalo.
*Optužen za pljačkanje manje trgovine.
Optužen za krađu auta.
Optužen za ubijanje(još u tijeku).
Optužen za prodaju droge maloljetnicima*
Ček,ček,ček optužen za ubojstvo,prodaju droge?Joj,Lola glupačo jedna glupa zašto si se morala petljati u ovo.Trebala si odma pokidati taj papir i gotovo.Čujem mrmljanje iz sobe i brzo strpavam papir u torbu.
"Hej,što radiš budan tako kasno!"pitam ga dok gledam kako izlazi na balkon i proteže se.
"Što ti radiš?"njegov hrapavi glas u meni budi mnogo stvari.Smiksane osjećaje.
"Izašla sam na svježi zrak!"lažem,huh pa ipak mi to najbolje ide!
"I ja isto!"rekao je kako je sjedao na stolicu pored.
"Pa ništa idem ja spavati!"i taman da se ustanem osjetim Harry-evu ruku na mojoj.
"Gdje si bila prije sat vremena?"pokušavala sam izbječi kontakt očima.
"Malo sam se šetala!"govorim laž za laž.
"Lol,molim te ne laži mi!"otpustio je moju ruku i pogledao u pod.
"Ne lažem ti!"prišla sam mu s leđa.
"A kako onda objašnjavaš ovu poruku!"govorio je dok je vadio mobitel.
*Hey Styles,ona mala te spasila za 2 000 dollara,ali ne brini jer se pobrinila da otplačuješ malo po malo.*
Čitam poruku polako da što više izbjegnem njegovu ljutu facu.
"I onda što imaš za reči?"pita me sad već ljutim glasom.
"Harry,morala sam!"branim se.
"Lol,ja ne želim da ti otplačuješ moje dugove!"malo se smirio.
"Kako si ti mislio otplatiti dugove s 100 dollara?"sad je došla sjebana Lola,jer su mi po stoti put osječaji smiksani.
"Već sam ti rekao!Malo po malo!"ustaje se s stolice i prilazi mi.
"Malo po malo,dok te ne ubiju!"pitam ljutitim glasom.
"Znaš šta ovaj,razgovor ne vodi nigdje!"išao je prema vratima.
"Jedink problem je tu da ti ne prihvačaš ničiju pomoć!"derem se na njega.Samo me pogledao i snažno zatvorio vrata.
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...