34.Dio/Ohh no!/

2K 110 4
                                    

/Bella P.O.V/

…iduće jutro…

Jebeno velika glavobolja i mučnina me bude iz sna.Laktovima se pridržavam za krevet i podižem glavu.Ništa se ne sjećam od sinoć….Liam leži na podu sa bocom piva,a L pored njega.Zayn spava pored mene sa velikim podočnjacima.Rastežem se i pogled mi pada na lijevu ruku.Na njoj je prsten.WTF?Šta se sinoć dogodilo.Naglo skačem sa kreveta i nervozno šetam po sobi dok grizem nokte.Trčećim korakom dolazim do dijela kreveta gdje je Zayn.Polagano podižem njegovu ruku…i na njoj je prsten!

''Kretenu jedan budi se!''-opalila sam mu lagani šamar.Trgnio se i zbunjeno me pogledao.

''Što?O čemu ti pričaš?''-lijeno me pogledao i opet polagano zatvorio svoje oči.

''Pa pogledaj svoju lijevu ruku,idiote!''-povisila sam glas na njega,ali isti tren spustila jer me sve jače počinje boliti glava.Ne znam što se sinoć dogodilo i hoću odgovore!Odmah!

Uzdahnuo je i pogledao svoju ruku,oči su mu se automatski raširile.

''Šta,koji k*urac se dogodilo?''-ustaje se sa kreveta i njegov savršen gornji dio prekriva majicom.

''Da to i ja želim znati!''-nervozno stavljam ruku na struk i stiskam šake.Pogled mi leti po cijeloj sobi dok nisam ugledala L.Ona i kada je pijana zna što se događa…

Lagano sam ju uhvatila za ramena i trzala.Nešto je promrmljala i otvorila oči

''O moj Bože Bell!Uz tebe ne mogu ni spavati!''-promuklim glasom mi se obratila,a ja sam na njene riječi prevrnula očima.

''Znaš li ti što se sinoć dogodilo?''-podiže se na laktove i pogled joj pada na Liama sa bocom piva.Blijeda je i prema očima joj se vidi da se ne osjeća dobro.

''Zar bi trebala?''-nekoliko puta je rukom prošla kroz kosu i protrljala oči.O Bože,zašto,zašto baš ja!?

''Aaa….da!''-ciljam ju pogledom dok ona cijelo vrijeme izbjegava moj.

''E pa moram te razočarati!''-hladno uzvraća i odlazi u kupaonicu…

/Lola P.O.V/

''Jebem ti!''-snažno sam opsovala i uhvatila za stomak.Imam osjećaj da ću sada ispovraćati sve od sinoć…Gledam svoje lice u ogledalu i pitam se koji k*urac sam napravila od sebe.Mislim istina došla sam se ovdje opijati zbog njega….ali on se vratio i opet otišao.Nisam sigurna za ovu drugu stvar,ali što da drugo mislim..?Oči su mi na pogled mutne,a kosa,ona uvijek 'dobrog' izgleda sada je bila griva.U ovom slučaju ni jedna tableta mi neće pomoći,zapravo ništa mi sada neće pomoći…

''L,došla ti je poruka na mobitel!'-Bell mi kuca na vrata.Ni ona kao nitko od nas ne zna što se sinoć dogodilo.Sjećam se tetovaže,kluba,par čaša pića i to je sve.Posljednji put gledam svoje lice u ogledalo.

''Par minuta i dođem!...''-uzvikujem i pijem vodu iz umivaonika.Po svom dahu osjetim veliku količinu alkohola i svih gluposti koje sam sinoć popila.Umivam se i ovo ohlađenje koje sam dobila prijalo mi je.Voda se cijedi s mog lica i  tek sada ispod svega onog pudera,malo bolje su se vidjeli nedostatci na mojem licu.Nisam voljela svoje lice,kao ni cijelu sebe.Bila sam ružna  i pokušala sam to sakriti šminkom.Dobra stvar što je upalilo.Treba mi hladan tuš!Skidam svu odjeću sa sebe i zadnji put bacam pogled na moje sve osim savršeno tijelo.

Hladna voda putuje po meni,a ja se uopće ne obazirem na činjenicu da trenutno drhtim.Misli mi je zaokupirala jedna stvar,jedna osoba.Jebeno se brinem,jer mi se ne javlja,ne vidim ga,njega i to savršeno lice,tijelo nasuprot mene.Nedostaje mi moja suprotnost!

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now