Pjesme za ovaj nastavak:SoMo-Ride
''M-molim?''-izgovaram kroz zube.Ne!Ne,ovo se ne događa.Sigurno si umišljam ili tako nešto.
On me nije to upravo pitao..I kakvo je to uopće pitanje?
Ne mogu ga izgovoriti ni u mislima.Slobodno sam se rukom nekoliko puta uštipnula,čisto da se uvjerim da ovo nije neka maštarija sa njim.
Možda sam i htjela da je ovo samo san,jer kao što i sama znam presramežljiva sam za ovo.I zašto me on uvijek dovodi u ovakve situacije..?Situacije u kojima sam neiskusna,u kojima ne znam kako reagirati…
Nasmiješio se prije nego što je išta rekao.
''Nisi zar ne…!?Mislim ja sam ti prvi,koliko si mi ti rekla…''-naježila sam se od hrapavosti njegova glasa.Možemo li promijeniti temu?
Srce mi nenormalno udara u prsa,toliko da me i zaboli.Postoji li odgovor na ovo..Na ovu neugodnost u zraku?
Izgleda da ne…Zašto meni ovo nije normalno?Zašto nisam opuštena?Umjesto toga jebeno se ne mičem i ne znam što da kažem.
Ništa ne odgovaram,samo mičem glavu u drugu stranu.Ne mogu pobjeći od njega,iako bi to bilo najbolje rješenje.Bježanje,od neugodnosti u ovom trenutku.
Mislim da je i sam shvatio da je ovo za mene i više nego čudno.
Dlan je stavio na moje lice i okrenuo ga prema sebi.Potegnuo maramu koja je ubrzo bila na krevetu umjesto na mojim očima.Čim je našao moj pogled koji je cijelo vrijeme bježao,dao mi je do znanja da je u redu.Bila je to kao neka utjeha,možda znak da se ne moram sramiti.
Ali to je tako teško…!
Udahnula sam…U zraku se i previše osjetila neugodnost,kao što sam već rekla.Polako me već i guši.
Svijetla u sobi su ugašena,i jedva da išta vidim.Jedina svijetlost koja u ovom trenutku postoji je ona koja prolazi kroz zastore prozora.
Rukom mi prolazi kroz kosu,zastaje kod uha i tako nekoliko puta.
Sviđa mi se ovo…Tišina,on,ja.Naši otkucaji srca koji se pogube u zraku.Bez neugodnosti i činjenice da je iznad mene potpuno gol.
''Nisi mi odgovorila na pitanje.''-prekida tišinu i moje misli.Naravno da nisam kad ne znam kakav da ti odgovor dam.
''Ne nisam i da prvi si mi.''-zvučalo je bolje u mojim mislima.Zapravo sve bolje zvuči u mislima.
Diše na moj vrat dok se ja gubim u njegovom mirisu.Spremna sam za njega i više nego spremna,samo se to bojim priznati.
Nikada mi nije bilo ugodno sa muškarcima…Iako sam bila okružena njima,većinu vremena.Ali na neki način voljela sam se družiti s njima.Zašto je onda sa Harry-em drugačije?Volim biti s njim,ali bojim se ovakvih situacija.Da družila sam se dečkima,ali nikada nismo pričali o seksu,možda iz šale bi netko rekao 'Treba to povalit',ali ulaziti dublje u teme…Nikada!
Nasmiješio mi se u vrat i milijun trnaca prošlo je kroz mene.Zanima me utječem li ja na njega kao i on na mene?!
Ruke sam stavila na njegova leđa i nekako ga još više stavila na mene.
''Što sada osjećaš?''-tiho me pitao.Izgleda da je zaboravio na ono pitanje kojeg se uopće ne želim sjećati.
''Umm….sigurnost,mirnoću…''-govorim.Istina je uz njega se osjećam sigurno.
Možda ne svaki put,ali sada da.
''Što još?''-šapće.
''Umm….''-razmišljam.Pa ništa više,valjda.Opet sam u zamki osjećaja koji trenutno ne znaju na čemu su.
''Osjećaš li kako ti srce brzo kuca,koliko teško dišeš u našoj blizini,navalu osjećaja?''-nikada tako nisam razmišljala,ali tako je.
''Jer ja se tako osjećam kad sam uz tebe.''-govori.
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...