51./Should i do it?Part 1/

1.5K 80 2
                                    

''Jeste li sigurni da to želite?''-muškarac ispred mene me zadnji put upitao.

''Najsigurnija!''

*

*

*

/Lola P.O.V.(Flashback)/

Nakon dana punog razmišljanja o tome što mi je rekao,trebao mi je razgovor s nekime.A jedina osoba kojoj trenutno vjerujem je Bell.

Tipkam njezin broj i prislanjam mobitel na uho.Zazvonilo je nekoliko puta dok nisam čula glasan ženski smijeh pomiješan sa muškim.

''Halo?''-rekla je i dalje smijući se.

''Bell Lola je imaš li možda malo vremena?''-pitam nesigurno,ako joj kažem što se zapravo događa iza onoga što sam joj rekla…

''Ummm…daa…''-ima neku nesigurnost u glasu.

''Treba mi ženski razgovor.''-govorim i sjedam na krevet.Igram se sa tirkiznim jastukom i čekam njen odgovor.

''Da,naravno.''-šuškanje sa druge strane i njen glas.

''Reci.''-uzdihano govori nakon par sekundi.

''Ovaj…ne znam kako da počnem.''-zastajem,stvarno ne znam.Ima toliko toga što joj moram ispričati,ali kako!?

''Kako hoćeš!''-nakašljala se i rekla.

''Pa…oke,ali samo reci da nećeš poluditi kada ti ovo kažem!''-pušem u slušalicu.

''Dobro,neću.''-huh,to neće dugo trajati,ali svejedno.Možda će me shvatiti.

''Umm..ja.ja..''-zastajem.

''Ti…''-već se osjeti nestrpljivost u njenom glasu.Pa i onako i ovako će doznati.

''Ja sam trudna sa Harry-em.''-zatvaram oči i već vidim njezino lice.Stiskam onaj jastuk u rukama i samo čekam vikanje sa druge strane.

''O.Moj.Božeee!!!''-rekla sam,odmah je poludjela.

''Ti siii truudnaa!!??''-da Bell upravo sam ti to rekla!Ovaj razgovor ne vodi nigdje.

''Shhhh!!''-naglašavam joj da mora biti što tiša,ali kako obuzdati dijete koje je dobilo novu igračku!?

Čujem njeno smijanje.

''Smiri se!''-naređujem.

''Bit će to jedno lijepo dijete.''-Šta?Haha,ona stvarno misli…Haha.

''Aha….''-produljujem.

''Ubiti…danas je došao do mene i…''-nisam mogla ni završiti rečenicu a već sam bila prekinuta.

''Zna li on?''-osjetila sam kako se smirila.To je dobro!

''To i je problem.On ne zna,a ja i ovako ne želim to dijete.''-spuštam pogled prema svojim noktima na kojima je izblijedjeli crveni lak.

''Na što ciljaš?''

''Pa….''-ne mogu nastaviti.Hvatam se za stomak i govorim.

''Mislila sam o pobačaju…''-govorim nesigurno.

''Zar stvarno?''-pita.

''Što će drugo cura u mojim godinama sa djetetom?''-udubljujem glavu u jastuk i gledam bijelo strop u mojoj sobi.

''Znam Lol,ali ja naprimjer nikada nebi mogla ubiti svoje dijete.''-a mislila sam da će me poduprijeti.

''Da,ali…Ja stvarno ne želim to dijete.''-pokušavam joj nekako pojasniti moje mišljenje.

''Pa okej je što ga ti ne želiš,ali jesi možda razmislila o tome dali ga Harry želi.''-sada je stvarno počela izmišljati.

''Harry i dijete.Grozna kombinacija,a i ovako on ga sigurno još manje želi!''-duboko uzdišem.

''Ne znaš to!''-ona i dalje nastavlja s tim.

''Ugh…svejedno.''-sada sam zbilja iživcirana.

''Ti me sutra vodiš u bolnicu na pobačaj i baš me briga mislila ti da je dobro ili ne!''-poklapam joj slušalicu.

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now