66.Dio/Ladies Night!Part 2:Drugs and Potions/

1.5K 84 4
                                    

Pjesme za ovaj nastavak:Icona Pop-I Love It

Nakon i preduge vožnje u Bellinom auto,također i gušenja u haljini koja mi je nekada pristajala…došli smo Neon-sa.

Štiklama koje su mi malo velike izlazim iz auta.Na goloj koži osjetim vjetar,zbog kojeg se moje tijelo naježilo.Ova kratka haljinica uzrokovati će mi probleme večeras,ali neću se na to obazirati.Ipak,ovo je moja noć…Bell prati moj korak dok stajemo u red.

Miris cigareta pomiješan sa alkoholom,osjeti se i izvan kluba.Na trenutak mi se pojavila mučnina.

Bell se stisnula pored mene,vidi se da joj je hladno.Pa i meni je,ali ne pokazujem to.

Barem pokušavam,iako ću se prehladiti,bez sumnje.

Dva dečka stoje ispred nas,i mogu vidjeti kako se svake sekunde okrenu prema nama i pređu pogledom preko naših golih noga i ramena.

''Kako ti nije hladno?''-Bell me pitala,i po glasu joj se moglo osjetiti da se smrzava.Pa naravno da je hladno,ovo je ipak studeni.

Pogledala sam u nju i cijela njena malenkost bila je ispred mene,sklupčana rukama oko sebe.

''Je…Ali i onako ćemo još malo ući.''-govorim joj i pokušavam 'utješiti'.Iako nije to bilo tješenje…Bilo je nešto sasvim peto.

Ona dva dečka su sada već bila okrenuta prema nama,slušali su naš 'razgovor'.Imali su osmijeh na licu,a jedan je iz džepa bočicu sa nekom tekućinom.

''Hoćete?''-sada je tu bočicu držao ispred mene.Mislim da nije najbolja ideja od njih piti bilo što.Ali svejedno ne odbijam,uzimam bočicu u ruku i otvaram ju.Približavam nosu i uvlačim jaki miris alkohola.

''Što je to?''-pitam i još jednom uvlačim miris.Ne vjerujem im baš,ali popiti ću i ovo.Sve dok ne uđem u taj klub.

''Samo alkohol…''-što tiše je rekao.Pa ako je samo alkohol,zašto ne.Prislanjam bocu na usne i ispijam dio pića.Jako je,dosta jako.

''Zašto to piješ,ne znaš ni što je to?!''-Bell mi je šapnula na uho.Zašto ne bi pila,i još besplatno!Ona se očito ne zna zabaviti kao ja…

''Popi i ti!''-rekla sam joj i davala joj bočicu.Mora se opustiti,barem večeras!

''Nema šanse!''-odbija i gleda me pogledom 'koji vrag se događa'.E pa draga Bell,ti si rekla da izađemo večeras.Preokreće očima i vadi mobitel iz torbice.

''L,mislim da bi trebale ići…''-još jednom provjerava mobitel.Zaključala je pogled na meni,i nekoliko je puta pogledala one dečke pored nas.Nešto su pričali i smijali se.

''Zašto?Pa još nismo ni ušli!''-ispijam još jedan gutljaj.Ovo sranje je dobro!

Ona se još jednom nesigurno okreće oko sebe i ima prestrašeni pogled.Kvragu,ovo piće je jako i opilo me.Sačekaj Lola,dok uđete u klub!Zašto se odjednom Bell boji?Mislim,ja se i 'pijana' sjećam da je ona u braku sa Zayn-om.I ona se napila u Vegasu i vjenčala u kapelici!

''Bell,opusti se!Što će ti biti ako popiješ alkohol?!Brate,pa nije otrov!''-malo povisujem glas na nju,ali mi ona pogledom govori da se stišam.

Ne razumijem ju,ovo nije ništa drugo osim alkohola prošvercanom u jakni!Ionako ovo je za jednu noć,kao neki odmor od učenja.Nije kao da ovo radim često…pa zapravo…

''Neću to piti,po zadnji put ti govorim!''-sad je ona svoj slabašni glasić povisila.Nervoza i strah pomiješani zajedno..Zašto je od jednom takva?!Pa ako se meni ništa nije dogodilo od pola boce neće ni njoj!

''Okej,okej…''-podižem ruke u zrak.Imam osjećaj kao da ona želi otići,ali neće zbog mene.Pa zapravo to upravo radi.Jer ona me uvijek i vozila kući kad bi se napila…Ne bi ju mogla ni tražiti da ode.

Red se malo pomakao i Bell i ja smo bile četvrte na redu.Što je dobro,jer bi obično čekale dva-tri sata..

I ja i ona dobro znamo da jedno od naših prezimena treba biti na listi ljudi koji mogu ući.Ali malo ženskog šarma i 'slučajno' otpalih naramenica na haljini…može sve riješiti.

Popila sam zadnji gutljaj alkohola i bočicu bacila sa strane.Razbila se u komadiće.

Drogeraši,alkoholičari,pedofili..sve vrste loših ljudi su oko nas.Ali zar nismo svi loši..?!

Dečki ispred nas su ušli unutra i na redu smo bile ja i Bell.

''Prezimena?''-krupni i nabildani čovjek,prekriven tetovažama pitao nas je.Njegov glas je bio dubok i grub,što mi je na neki način tjeralo strah u kosti..

Vrtilo mi se i mutilo pred očima,pa mogu reći da sam vidjela dva zaštitara pred nama.Možda ono piće nije bilo moja najpametnija ideja..Svejedno,bilo je dobro i zagrijalo me.

''Umm….Edwards i Jackson…''-Bell je rekla naša prezimena,jer je očito shvatila da ja nisam bila u stanju.

Čovjek je pogledom prešao preko popisa par puta i zatim pogledao nas.Njegov ljut pogled probadao me i govorio vrlo čitko 'gubite se!'.

Da nismo na popisu,kao da to i same nismo znale!

''Niste na popisu!''-govori.Ja mu prilazim malo bliže i iz torbice vadim 200 dolara.

Da,da malo sam krala od Harry-a,ali koga briga!Neka nas ovo ubaci unutra.

''A može li nas ovo staviti na popis?''-prelazim novcem preko njegovog obraza i smijem se.Osjetim i sama kako mi dah zaudara na snažan alkohol od maloprije.

''Ne!A sada se vas dvije gubite!''-naređuje.Kvragu,izgleda da mi treba još novaca!

Sada vadim još 200 dolara,što je čak i previše za upad!Ali Lola sjeti se..alkohol!

''A ovo?''-pravim neku 'tužnu' facu dok mu novcima mašem ispred očiju.Jebeno,trebam uči u jebeni klub i popiti svega po malo.Na moju 'sreću' Harry je sav alkohol iz stana maknuo,tako da nemam zabavu.Znam da je to napravio zato jer sam trudna,i znam da možda alkohol koji ću večeras sipati u sebe škoditi bebi…svejedno ću to napraviti.A i u ostalom ja to dijete nisam ni htjela!

''Ne!Gospođice ako se sada ne maknete,morati ću upotrijebiti silu!''-ma dam ti ja silu!Prvi put da netko ne uzima novce,i to dobrih 400 dolara!

Pogledala sam ga ljutim pogledom.Kreten jedan!Uvijek se to meni mora dogoditi!

''Lol nema veze,možemo doći jedan drugi put…''-Bell mi govori pokraj uha.Ugh…zar i ona?Zašto se uopće čudim?Trebala sam doći sama i bilo bi mi super!

''Ne Bell ne možemo!Ja hoću sada ući unutra i napiti se!''-derem se na nju.Dobila sam poglede par ljudi iza nas.Gledaju me užasnuto..

Predivno sada sto posto misle da sam neka luđakinja!Bell se povukla iza i pogled usmjerila na pod.Vjerojatno se nisam trebala onako izderati na nju…

''U redu je,one su s nama!''-dečko koji mi je dao ono piće provirio je glavom kroz vrata i rekao.Nasmiješila sam se,u tom trenutku kroz cijelo moje tijelo prošla je neopisiva sreća.

Čovjek sa popisom maknuo je crvenu 'vrpcu' sa ulaza i preokrenuo očima.

Prije nego što smo ušle okrenula sam se prema njemu i izbeljila se.

Glazba,miris alkohola,marihuane osjetio se u zraku dok smo ulazili.Zrak je bio maglovit zbog dima cigareta.Jedva sam uspjela proći kroz mali hodnik koji nas je dijelio od plesnog podija i šanka sa raznovrsnim pićima.

''Ovo će biti jedna dobra noć!''-rekla sam Bell na uho…

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Znam da sam rekla da će ovo biti jedan duži nastavak,ali stvarno ne stignem...Nadam se da me shvaćate.Ne želim brzati sa 'Ladies Night',jer želim da ide polako..Bit će i 'Part 3'' i da vam dam mali 'spoiler' zvat će se 'Blackout'...Pa malo razmišljajte kakve veze ima sa nastavkom;D.

Ostavite vote/komentar puno mi znaći :) :* 

Ly<3 xx 

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now