77.Dio/Shop/

1.2K 82 1
                                    

2 mjeseca kasnije

Stojim ispred ogledala u svojim svijetlo rozim gaćicama i grudnjakom. Trbuh mi je, dosad  dosta narastao. Smiješim se pogledu i prelazim rukom preko njega. Možda mi je sada i drago što sam zatrudnjela, ali ipak mi je to donijelo i neke posljedice. Morala sam pauzirati godinu na fakultetu, tako da će moja generacija završiti prije mene. Neću više imati priliku viđati Bell toliko često kao i prije. Svejedno činjenica da je to Harry-evo dijete odvrati me od svih 'negativnih' misli.

Prije mjesec dana počeo je pričati sa bebom. Uvijek sam se na to nasmijala, jer bilo ga je smiješno vidjeti tako nježnog i slatkog... Prije nekoliko dana skrivala sam ga, ali sada sam shvatila  koliko zapravo lijepo izgleda. Vjerojatno sam se sramila toga da je djevojka od 21 godine trudna. Na neki način mi je i Harry pomogao, jer mi je svaki dan govorio da sam lijepa, da imam predivno tijelo i da je mu nebi smetalo ni milijun mana. Iako mi ne dostaju sve naše svađe, prepirke, vikanja jedno na drugo.

Previše sam se zaokupirala svojim mislima da nisam čula kako je Harry ušao unutra. Stao je iza mene dovoljno toliko da mogu nasloniti leđa na njegova prsa. Dlanove je stavio na moj trbuh i međunožjem se traljao o moje bedro." Sviđa mi se pogled."- nasmiješio se i jezikom prešao preko mojeg uha. Koža mi se u sekudni naježila.

Naslonila sam glavu na njegovo rame, upijajući parfem koji je ispunio prostoriju.

"Harry..." -tiho sam izrekla njegovo ime. Promatram nas na ogledalu. Postali smo potpuno druge osobe, promijenili smo se. U nekim dobrim i lošim načinima. Harry, on, on je prije nekoliko tjedana počeo pušiti. Rekla sam mu da mi se to ne sviđa i to bi uvijek završilo njegovim obećanjem da će prestati. Ali nikada ustvari nije.

"Hmm?"- tiho pita. "Moram kupiti novu odjeću, sva koju imam mi je mala i nemam više ništa za obući..."- dala sam mu neki 'tužni' pogled sa velikim očima. Izgledalo je kao da tražim njegovo odobrenje, ali to je zadnja stvar koju želim da misli. Dao mi je mali smiješak prije nego li je išta rekao. "Zašto meni kažeš?"- rekao je kroz smijeh. Ima pravo zašto sam uopće rekla njemu? Možda zato jer želim da ide samnom i pravi mi društvo.

"Ne znam, mislila sam da bi mogao ići samnom..."- uzdišem. Moja koža je vrela od njegovog dodira. Sa svakim pokretom prstiju naslonjenih na moj struk, koža mi se naježi. Nije prestao djelovati na mene, i dalje ima to nešto što me paralizira."Možda."- prislonio je usne na moj vrat, ostavljajući kratke poljupce na njemu."Pa..hoćeš li ići ili ne?"- pitam ga, dok on i dalje neumorno prislanja usne na moj vrat."Hoću, pod jednim uvjetom?"- u ogledalu mu vidim oči u kojima je onaj čudan sjaj i vidim da će reći nešto prosto."A to je..."- pokušavam napraviti neki iznervirani glas, ali ne ide mi."Ja ću ti izabrati gaćice i grudnjake."- potpuno opušteno je rekao. Preokrenula sam očima, i klimnula glavom."Okej, ali nemoj me tjerati da se tamo isprobavam odjeću pred tobom ili da imamo seks u kabini..." -oboje smo se nasmijali na moje riječi."To ti ne mogu obećati.."- vragolasto se nasmiješio. Uzdahnula sam."Idem se samo...ummm obući."- maknula sam ruke sa struka i krenula prema ormaru.Uzela Harry-eve hlače, jer moje su mi postale premale i kratke. Ali njemu ne smeta, čak je rekao da voli kad nosim njegovu odjeću. Našla malo širu majicu,i otišla u kupatilo, da se malo 'uredim'.

(...)

"Harry nema šanse da to obućem!"- gledam crveno-crni korzet koji drži u ruci."A daj Lol,lijepo bi ti stajalo!"-već po stoti me put uvjerava.Nema šanse!To vidjeti na meni neće!Uostalom došla sam kupiti hlače,majice i pokoji grudnjak i gaćice.

"Harry Ne!"- povisujem glas i par ljudi me pogledalo."Rekla si da ću ti ja birati donje rublje, i ovo je moj izbor!"- mršti nos par puta."Ne!"- ne želim imati korzet na sebi, još na ovaj trbuh...

Napravio je tužni izraz lica stavljajući korzet sa vješalicom natrag na prijašnje mjesto.

Izabrala sam par gaćica i grudnjaka, koji se slažu jedni s drugim. Harry nije progovorio ni riječi otkako sam rekla da neću obući ono čudo na sebe... Povlačim tamno plavi zastor za sobom kada ulazim u malu prostorijicu sa ogromnim ogledalom koji prekriva cijeli zid. Donje rublje stavljam na stolicu u kutu i polako svlačim odjeću sa sebe. Na brzinu od kose napravim neki neurednu punđu i skidam sve sa sebe ostajući potpuno gola. Svijetlo je osvijetlilo moju desnu stranu, a lijevu ostavilo u sjeni. Do prije nekoliko mjeseci ne bi mi se svidio pogled, ali sada... Sada definitivno volim svoje tijelo i sebe!

Prvo što oblačim su tirkizne gaćice i grudnjak koji na sebi ima sitnu ružičastu mašnu.

Sviđa mi se, ali moram znati što Harry misli o tome.

"Harry?"- dozivam ga."Hmm..?"- odgovara nakon nekoliko sekundi. Čujem mu po glasu da je zamišljen.

"U- uđi."- tiho govorim. Ne znam jeli je dobra ideja da me vidi u ovome.

Povlači zastor i ulazi unutra ponovo povlačeći zastor da ga zatvori. Kada se okreuo pronašla sam osmijeh na njegovom licu. Približio mi se i prstima okrznio mašnu na mom grudnjaku."Slatko."- rekao je sa nepomičnim osmijehom na licu.

Dlanom druge ruke snažno me uhvatio za stražnjicu."Harry!"- tiho sam se izderala. Iznenadio me sa tim i nisam očekivala da će to napraviti tu. U ovoj sićušnoj  kabini.

"Harry, ne tu!"- u očima sam vidjela što želi raditi."Lol moramo,želim te sada!"- jedna naramenica od mog grudnjaka skliznula mi je niz rame. On- on ne misli za ozbiljno? Tu? Gdje je hrpa ljudi? Sex u kabini?

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now