Odlučila sam,više neću biti figura u prvljavoj Harry-evoj igri.Odsad ću ja biti Igrač i upravljati igrom i kockama.Vidjet će on kako je to kad protiv tebe igra povrjeđena žena,koja je nekada bila naivna,a sada je postala snažna.Vidjet će kako je to kad te povrjedi osoba koju najviše voliš.
*
*
Bacam prve kocke na polje i šaljem poruku Harry-u da se nađemo na onoj plaži gdje smo se prvi put poljubili.Došla sam u predvorje i vidjela taxi vani.Hvala Bogu pa i taxi ne moram čekati.U autu sam razmišljala,razmišljala jesam li ja kriva što sam mu dopustila da me iskoristi,ili je moje srce po prvi puta pogriješilo.
"Opa,danas smo si crni!"čula sam Harry-ev glas dok sam sjedila blizu obale.Glas koji mi je valjda nedostajao.
"Da,stoji li mi?"nabacila sam svoj lažni osmijeh i lošu glumu.
"Tebi sve dobro stoji!"rekao je,a ja sam se ustala s pijeska.Došla sam do njega i zagrlila ga,usput i poljubila.Nisam željela ali morala sam.
"Netko nam je dobre volje danas?"upitao me dok sam još bila u njegovom zagrljalju.Ništa nisam govorila.
"...Mogu li te ukrasti na par sati?"govorio je dok smo dolazili do crnog Mercedesa.
"Sviđa li ti se."njegov hrapavi glas pomiješao se s nesigurnim.
"Da,zašto?"upitala sam dok sam prstima prelazila preko auta.
"Unajmio sam ga za nas dvoje!"ponosno ga je gledao.
"Koliko si ga platio?"misli su mi po ne znam koji put izletile na glas.
"10 000 dollara!"Molim!Bitno da je auto platio 10 000 dollara,a mene je iskoristio za pišljivih 100.
"Pa....ukardi me već jednom."prekinula sam temu o autu.Otvorio mi je vrata da uđem.Opa,još je sada i đentlmen!U autu je trajala neugodna tišina,dok nismo došli do nekakve plaže.Bila je predivna,a što je najbolje nije bilo ljudi.Volim plaže na kojima se ne moram gurati za jebeno mjesto.Izlazili smo iz auta i tek sad sam mogla vidjeti sve one žarke boje koje je auto zataško zbog tamnih stakla.
"Predivno je."rekla sam oduševljena ovim mjestom.
"Evo obuci ovo pa se idemo okupati."zamišljenost mi je prekinuo Harry koji mi je davao kupaći.Tek kada sam ga uzela mogla sam primjetiti nešto.To je moj kupaći!Odakle njemu moj kupaći?!I opet sam ga jedva obukla zbog Harry-a.Izlazila sam iz auta i odmah sam primjetila njegove mišiće,miris,oči koje su sjalile od sreće.
"Hajde!"vikao je dok je trčao prema meni.Uhvatio me za ruku i bacio u more.Baš lijepo.Pošpricala sam ga,a on mi je uzvračao.Došao je do mene,i kao one noći prstima mi je uhvatio bradu ,i nježno podigao glavu.Poljubio me.Nisam htijela,ali sam morala.
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...