Pristala sam na nešto na što nikad u životu nebi .Izlazili smo iz hotela i ušli u taxi.Harry je nešto rekao vozaču predpodstavljam mjesto gdje idemo.Nisam ćula bila sam u nekom svom svijetu,svijetu u kojem imam bezbroj pitanja,problema,i nula odgovora.
"Gdje idemo?"pitala sam uzbuđeno.
"To je iznenađenje!"rekao je i nasmiješio se.
"Ja ne volim iznenađenja!"zezam se obožavam iznenađenja,ali više sam voljela živcirati Harry-a.Gledati ga ljutog.
"Tko ti kriv!"opet se nasmiješio.Koliko se taj dečko može smiješiti,polako mi počinje ići na živce.
"Ha ha ha" 'smijem' se.
"Gospodine došli smo!"rekao je taxist s mali brčićima iznad usne.
"Stavi ovo na oči!"Harry je ispružio ruku i dao mi povez.
"Nema šanse!"rekla sam s malo povišenim glasom.
"Dobro,onda idemo natrag u hotel!"već se približio taxistu da mu kaže novu destinaciju,a ja sam onako bez mozga uzviknula
"Dobro!"na to se nasmijao.Kad sam svezala povez osjetila sam Harry-evu ruku na mojoj.
"Šta to radiš?"rekla sam sad već vikanjem.
"Pa moram te dovesti do iznađenja,zar ne!?"rekao je i pao mi je kamen sa srca,neznam zašto sam se osijećala tako, ali on je bio Ženskar tko zna što njemu sve pada na pamet.Čula sam otvaranje vrata i odlazak taxija.
"Skini cipele"što,još i da cipele skidam ma nema šanse.
"Zašto?"upitala sam onako sarkastično.
"Da ih ne uprljaš!"dosta mi je,odlučila sam ga poslušati,ovo moje odgovaranje ne vodi nigdje ionako će on uvijek naći neki odgovor.Skinula sam bijele starke i uhvatila ih rukom koja je bila slobodna.Nakon par koraka mogla sam osjetiti pijesak pod nogama što mi se sviđalo.Već u drugom trenutku sam se našla na stolici.Osijetila sam kako mi Harry lagano skida povez.Prvo što vidim je okrugli stol sa svijećicama,i laticama nekog cvijeća.Zar je on to nama pripremio večeru,da li je ovo neka vrsta 'spoja',zašto to radi?I evo ga još milijun pitanja nadodaju se jedno na drugo.
"Sviđa li ti se?"upitao me sramežljivo i time prekinio moje razmišljanje.
"Uhh...Da!"nisam znala što da odgovorim nikad me nitko nije odveo na spoj,da slavnu Lolu Jackson nitko nikad nije odveo na spoj.Idući trenutak sam primjetila konobara koji ide u našem smijeru.
"Želite li nešto naručiti?"pitao je s dubokim glasom koji je zapravo i odgovarao njegovom izgledu.
"Ja ću što god mi donesete,iznenadite me!"
"Što bi mlada dama željela?"sada je isto pitanje postavio meni.
"Umm....isto što i njemu!"odgovaram iako se bojim tog iznenađenja ovo mi je bilo sasvim dovoljno!Nisam ni stigla primjetiti predivan ocean malo dalje od nas.Voljela sam prirodu,sve što je imalo veze s njom,te boje,mirisi ma ne mogu to uopče opisati.
"Zašto si ovo napravio?"upitala sam čisto jer me zanimalo.Srce mi je kucalo sto na sat.Nikad se nisam ovako osijećala.U glavi mi se stalno vrtila riječ Ženskar,nisam to mogla zaustaviti.
"Pa moram,inaće će nas poslati kući."rekao je opušteno.
"Tko će nas poslati kući?"pitam zbunjeno.
"Pa agencija koja nas je poslala ovdje!"znači on to nije napravio zato jer mu je stalo do mene nego zbog toga da nas ne izbace.Lola šta to pričaš pa kako bi on mogao nešto osiječati prema tebi,niste se ni upoznali kako treba,a ovdje ste tek dva dana.
*
*
*
Nakon večere Harry se ustao od stola i rekao da mora nešto obaviti.Večeru smo proveli u debeloj tišini,nije se trudio ništa reči,a nisam ni ja.Tek nakon par minuta sam se sjetila predivnog oceana malo dalje od nas.Naglo sam se ustala i trčala prema njemu.Pošto nisam imala cipele noge sam slobodno mogla umočiti u vodu.Da tako sam i učinila.Krenula sam malo dalje dok mi voda nije dosegla koljena.Voda je bila ledeno hladna,ali mene i moje noge nije bilo briga.Samo sam stajala tamo i buljila u jednu točku.Voljela sam to raditi tako bi zaboravila sve probleme,pitanja.I nakon malo dužeg gledanja u prazno sijetila sam se da nisam nazvala sestru.Izvadila sam mobitel iz kratkih hlačica koje sam nosila.Nakon malo dužeg traženja njenog broja,napokon sam ga našla.Nije ni uspio zazvoniti po drugi put ona se već javila.
"L,pa zašto mi se nisi javila?"pitala je jako uzbuđeno.
"Oprosti mobitel mi se ispraznio!"prva laž koju sam uspijela smisliti,neću joj reći da sam zaboravila jer bi se onda naljutila.
"I onda s kim si dobila putovanje?"na njenu uzbuđenost dodalo se još deset kila.Šutila sam prvih nekoliko sekundi,ali kad tad bi jor morala reći.
"S.....Harry Styles-om!"ispalila sam i zažmirila,jer sam ju već mogla vidjeti ljute face i skupljenih obrva.Sad je ona bila ta koja je šutila.Prošlo je par sekundi,pa čak mislim i minuta dok nešto nije rekla
"Dobro,lijepo se provedi!"rekla mi je i poklopila.Neznam kako se osiječala,jeli bila ljuta,razočaran,možda sretna,neznam.Moja je sestra bila jako dobra glumica,a nažalost ja nisam ništa glumačke vještine dobila.Vratila sam se bliže obali i sjela na pijesak.Nakon par sekundi vidim i Harry-a koji radi isto to.
"Što je bilo?"upitao me zabrinuto,ljuto?Ma neznam bila sam tako udubljena u svom svijetu da nisam obračala pažnju.
"Ma ništa,zvala sam sestru i malo smo pričale."rekla sam sa mojom lošom glumom.
"Kako ti se sestra zove?"upitao me,a meni je srce odma poskočilo.
"Mmm..Spencer Jackson."rekla sam pomalo s mucanjem.
"Ne,neznam ju!"rekao je,a ja sam ga pogledala onim ljutim pogledom.Gledala sam ga ispod trepavica.Ma šta sam mogla očekivati on ni jednoj s kojom je spavao ne zna ime.Pogledao me u oči i odmah kao i svaki put sam se izgubila.Počeo mi se približavati.Približavao mi se dok nam se usne nisu spojile.On to mene ljubi.Da ljubi me,čudno moj prvi poljubac na najljepšem mijestu na kojem ću ikada biti sa najvećim Ženskarom.Uzvračala sam,nisam htijela,ali moje srce je .Ovaj put i onaj ne razumni dio mozga govorio mi je da prestanem.Srce nije htijelo,zar sam voljela,nisam mogla,nisam smijela.Odmaknuo se i nasmiješio na onaj 'Styles' način.I ja sam opet neznam zašto uzvratila osmijeh.Zar sam bila sretna,zaljubljena,evo još bilijun pitanja.
YOU ARE READING
Ten Days With My Devil/h.s./
FanfictionTo nije bila stvar odluke.. nisam mogla promijeniti svoj sadasnji zivot, ali mozda u jednom trenutku da sam dobila tu priliku bih.. Mozda bih zazeljela da ga nikad nisam upoznala... Ili da jesam, ali na drugi nacin. Da sam upoznala onu bolju njegovu...