67.Dio/Ladies Night!Part 3:Blackout/

1.4K 84 0
                                    

Pjesme za ovaj nastavak:Sia-Chandelier

Bell i ja sjedamo za šank i oni dečki rade isto to.Pratili su nas od ulaza,zamagljenog hodnika i do ovdje.Vidim da Bell i nije baš oduševljena time kao i samim dolaskom u klub.

Pogled joj leti po meni,dečkima i cijelom ovom mjestu.

Dozivam konobara koji je čistio čaše.Večeras mi treba nešto jako da nadoknadim sve one dane u kojima nisam pila…

''Što bi dame popile?''-pita i na licu ima neki 'šarmerski' osmijeh.Uopće mi nije do šarmiranja,tu sam da se ubijem u alkoholu,ne da kupim dečke!

Htjela sam nešto reći,ali Bell me prekinula.

''Ja ću…pivo!''-stvarno Bell?Pivo?Prvi put da ona nije naručila neko jako piće.

Svejedno..Popiti ću koliko god mogu!

Pogled sklanja na svoje šareno obojane nokte i igra se kosom.Sada je konobar pažnju usmjerio na mene i napokon sam mogla naručiti!

''A vi?''-pitao me,još uvijek držeći čašu u rukama i prelazeći krpom preko stakla.

Ne vidim mu lice potpuno,jedan dio je taman a drugi svijetao.Ima crne naušnice na oba uha i krunicu oko vrata.Tetovaže mu se prostiru od prstiju,sve do vrata.

Tamno smeđa kosa,sa nekoliko crvenih pramenova je podignuta u  rep.

''Najjače piče koje imate!''-nisam ni promislila kako će zvučati ta rečenica.

Smiješim se prema njemu,i on radi isto prije nego li je okrenuo leđa da nam donese pića.

Lijeno okrećem glavu prema Bell koja i dalje vrti kosu i gleda svoje dugačke nokte.

Iskreno,sve što sam sinoć pročitala,otišlo je u zaborav.Nije da sam i nešto zapamtila,ali ono što jesam…Pa recimo samo da više ne postoji.Još jedan dokaz da smo učenje i ja,nebo i zemlja.

Na licu joj se vidi koliko se dosađuje,i koliko bi sada izašla odavde i vratila se učenju.E pa neće,ja joj to ne dopuštam!Ovako lijepa cura bi trebala živjeti po klubovima,a ne provoditi noći sa knjigom.

Što se dogodilo sa onom Bell iz Vegasa?Zar je nestala na putu do New York-a?

Neka se barem sada vrati,samo večeras!

''Iii…''-želim početi neki razgovor,ali očito nemam tema.Sada je pogled usmjerila na mene.

Napokon ju mogu pitati koji kurac se s njom događa!Iako će to shvatiti preozbiljno.Da to je problem kod nje,stvari shvaća preozbiljno!

''Što je?''-pita me.Hajde Lola smišljaj teme za razgovor!

Umm…jebiga teško mi je kad nisam pijana,i kada se ništa bitno nije dogodilo.

Dosada,i više nego to joj se vidi na licu.Zašto?Zašto joj je dosadno,ovo je trebala biti jedna dobra noć,a ona će ju tim stavom upropastiti!

''Iii..kako ide sa Zaynom?''-to je prvo što mi je palo napamet.Pa iskreno i zanima me,nije mi od Vegasa pričala o njima.Hvala Bogu da i ona ima ljubavni život nakon Caleb-a.

''Komplicirano je..''-opet pogled usmjerava na svoje nokte.Uhh,Bell kada ćeš

ti imati nekompliciranu vezu?

''Pa reci mi detalje!''-vidim da ne nosi više onaj prsten,što je s tim.Ugh..mrzim kada mi ništa ne govori!Uzdiše prije nego li je išta rekla.

''Otkad smo se vratili iz Vegasa,više ga nisam vidjela…Zvala sam ga,slala bilijune poruka..ali ništa..''-mogao se osjetiti očaj u njenom glasu.I ja sam bila neka super prijateljica,a nisam znala da ju je Kreten od Zayna ostavio!

''Čekaj,ali ti i dalje imaš njegovo prezime zar ne?...Malik,ako se dobro sjećam?!''-pitam ju.Čak joj to prezime i ne stoji!Bella Malik?!Sad joj treba sva moja potreba,jer ipak ona je uvijek bila tu uz mene.

''…Da…''-tiho govori.Žao mi je nje,udala se za njega,i dalje nosi to glupo prezime..

''Oo..''-sada ja spuštam  pogled.Sada se osjećam tako glupo,nisam ju pitala što se događa sa njenim životom,nisam uopće bila uz nju.A ona?Ona je cijelo vrijeme bila ti,i kada treba i ne treba…

Konobar nam je napokon donio pića.Prislanjam čašu na usne i uzimam gutljaj snažnog pića.Ovo je doista jako,i to mi baš treba!

Ispijam ga do kraja i naručujem još jednu turu,i još jednu,i još jednu…

Upravo plešem u naručju nekog dečka,totalno pijana.Trenutno ne znam za sebe i tu je onaj dečko koji mi je dao onu bočicu pića.Zapravo platio je još nekoliko čaša alkohola i od tada je došao ovaj osjećaj.Nekakva ovisnost da uzmem još,i rekla sam mu da popijem još toga.Ali rekao je da je to dosta za večeras.

Bell?Ona već dva sata priča sa nekim momkom,i cijelo vrijeme nosi ogroman osmijeh na licu.Drago mi je da se po prvi put večeras nasmijala!

Počela je lagana glazba,i ovaj se još više nabio uz mene.Kako se zove?Josh?Jonh?Nema veze zvati ću ga Josh!Ljepše mi je!

Ovo sam i cijelo vrijeme htjela,da se napijem i zabavim se!Znam da nakon ovoga neće doći ništa dobro,samo još veća nevolja nego što je bila.Naslonila sam glavu na Josh-ovo rame i u nosnice uvlačila preloši parfem.Pokušavam se opustiti,ali ne ide mi.

Sve dok ovaj alkohol ne popusti,biti ću u nekom svom svijetu.U svijetu u kojeg sam prije češće odlazila…

Bilo mi je već i pomalo muka od stalnog kretanja lijevo,desno,naprijed,nazad..

''Pričekaj tu…''-rekla sam Josh-u ispred sebe.Klimnuo je glavom,sa malim 'neprimjetnim' smiješkom.Maknula sam pogled sa njega i tražila WC.Moram se umiti hladnom vodom i malo se vratiti u stvarnost.Samo malo…

Hodam ubrzanim korakom,bez razmišljanja i pojma gdje se nalazi ženski WC.Guram se pored gomile ljudi,koji su isto tako mrtvi pijani.Ljuljam se i ne mogu normalno hodati ni stajati na nogama..

Napokon sam ugledala vrata WC-a i počela sam im se približivati.Glazba se počela stišavati,što je bilo dobro!Jer onako nisam mogla čuti ni svoje misli.

Otvaram tirkizna vrata,i ulazim unutra.Tišina.To mi je trebalo…

Približavam se ogledalu,torbicu stavljam pokraj sebe i saginjem se da se mogu umiti.

Prelazim hladnom vodom preko lica,i tako nekoliko puta.Počelo mi se vrtjeti,dosta jako.Nisam se obazirala na to,već sam još jednom prešla vodom preko lica.Otvorila sam oči,i jedva da sam išla vidjela.Sve je bilo mutno,zamagljeno.Zavrtjelo mi se još jače, pokušala sam se smiriti.Samo odjednom izgubila sam ravnotežu i tlo pod nogama.

Polako sve se zamračilo…

Ten Days With My Devil/h.s./Where stories live. Discover now