BÖLÜM 9

9K 298 5
                                    

T:Yenge!

A:He yengem?

Tahir gözlerime derin derin bakarak..

T:Düğün hazırlıklarına başlayalım mı? Herkes Nefesin, Kaleli oluşunu izlesin..

Kaleli olmak, Asiye ablaya elti olmak, Yangazlara yenge olmak, en önemlisi Tahire eş olmak.. İkimizin de mutluluğu gözlerindeydi, öyle naifti ki bu an.

Aradan yaklaşık 1 hafta geçmişti. Nikâh günü gelip çatmıştı. Akşamına da düğünümüz vardı.

Asiye abla düğününüz olana kadar yanyana yatmayın diye tutturmuştu. Tahirle benim yanyana gelmemize bile izin vermiyordu. Tahir de ben de son demlerimizdeydik. Nasıl özlemiştik birbirimizi... Hele Tahirin bir gün daha sabredecek gücü kalmamıştı.
Sabah kapımın tıklanmasıyla uyandım.

A:Nefees! Egı bugün düğünün var ya uyanmadun mi?

Kızarak kapıyı açtım.

N:Bu bağrışlarınla nasıl uyanmayayım Asiye abla?!

A:Aslında az daha yetişemeseydim Tahir uyandıracaktu seni. Allah'tan tam odaya girerken yakaladum.

N:Çok sağol asiye abla gerçekten ya.! Ne kadar teşekkür etsem az!.

A:Düğün günü ablaya kızma! Az daha dayanunn.. Akşama kavuşuyosunuz işte.
Dedi imalı imalı gülerek.

N:Asiye abla söyleyeceğin bir şey var mı?

A: Hee.. Şey dicektum gelinliğini giyme yanına al kuaföre gidecuk. Yangazlara söyledim bizi bırakacaklar. Onlar ordan öyle Tahirle damat tıraşına gidecekler.

N:Tamam Asiye abla ben hazırlanıp geliyorum hemen.

Hemen yangazlarla ve Asiye ablaya birlikte kuaföre gittik. Her şey tamamdı. Gelinliğimi giymiştim. Saçlarım makyajım da tamamdı. Tahirin yanına geçen yangazları tekrar çağırıp konağa vardık.

Asiye abla beni Tahire göstermeden gizliden gizliye odama çıkardı. Odada tek başımaydım. Berrak kapıyı tıklayıp içeri girdi. Yanıma oturdu ve elimi tuttu.

B:Mutlu olacağına eminim artık. O gün söylediklerimi, Tahirin yaptıklarını gördüğüm için geri alıyorum. Özür dilerim.

Birbirimize sarıldık. Ne kadar kırgın olsam da bugün düğünüm vardı ve yanımda olan tek yakınım Berraktı.

B:Asiye abla bir sürü görev verdi onu yapmam lazım. Yoksa biliyosun yanında kalırdım.

İkimizde ağlamaklı güldük. Kapı tekrar çaldı. Gelen Asiye ablaydı.

A:Berrak egi ne ediysin burda, öldüm aşşağıdaki misafirlerden. Seni de kocan kapıda seni almaya geldu hazır misun Nefes?

Kalbim duracaktı. Aramızda sadece tahtadan bir kapı vardı. Sevdiğim admla evleniyordum. O da kapının ardında beni almak için bekliyordu.

Ayağa kalktım, gelinliği düzelttim kapıya döndüm. Asiye abla kapıyı açtı. Karşımda Tahir, bana bakıyordu. Ceketinin öndeki tek düğmesini ilikledi. Baştan aşağı büyülenmiş gibi bana bakıyordu. Içeri geldi ve elini bana uzattı elini tuttum ve aşağı indik.
Nikâh bittikten sonra düğün başladı. Herkes eğleniyordu. Tahir arkadaşlarıyla, ben de asiye abla, berrak ve köyün bazı kadınlarıyla konuşuyordum. Tahirin bana baktığını gördüm. Utandım gözümü çektim. 1 dakika geçmeden Tahir yanımda bitti.

T:Gelinimi boğmayun Yenge!

N:Tahir ayıp öyle denir mi?!

A:Yengem sen de.. Sanki ne ettum. Tamam ben yormayayum. Anladım ben oni.

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin