Birden beni kendine çekti ve elini sırtına atıp fermuarı açtı.
T:Sen söyle! O mu daha iyi pansuman yapar ben mi?
Bende tişörtünü yukarı sıyırdım ve yarasına elimi dokundurdum.
N:Bence ben o doktordan daha iyi pansuman yaparım!
T:Canımı yakaysın Nefees!
N:Evet can yakarım!
T:Sen istedin ula!..
Resmen oyun oynuyorduk. Beni tekrar altına altı ve tek eliyle kollarımı yukarı doğru kaldırdı. Savunmasızdım. Ama Tahirin kontrolün bende olduğunun farkında değildi. Kahkaha attim. Attigim kahkahayla birlikte Tahir de şaşırmıştı.
T:Ne gülüysın?
N: İstesen de bana bir şey yapamazsın ki!
T:Var mısın iddiaya!
N:Varım, yapamazsın!
Tahir aniden boynuma eğilip emmeye başlayınca fırsat bu fırsat diyip delirttim.
N:Tahir. Yeni doğum yaptım. Yapamazsın.
Boynundan kendini çekmeden orda bekledi. Belli ki elini kolunu bağlamıştım. İstesek de yapamazdık ki. Yasaktı.
Birden boynumu Tahirden çektim ve altından kalktım. Tahir susmuş şaşkınlıkla bana bakıyordu. Elbisemin fermuarını çektim aynanın karşısında toparlandım. Tahir de süt dökmüş kedi gibi izliyordu beni.T:Niye yapamıyormuşuz ki?
Çaresizce bana bakan gözleri üzmüştü beni. Kıyamıyordum. Ama belli de etmiyordum. Yanına gittim ve elimi yanaklarına koyup yüzümü yaklaştırdım. Nispet yaparcasına cilveli cilveli konuştum.
N:Doktor Kaan bey yasakladı da...
Gülerek yanından ayrılırken Tahirin arkamdan bağrışlarıyla içten içe güldüm.
T:Bak Nefes! Dellendirme Beni! Doktorunudaaa.. Kaanını daaaa.. Nefes dedum! Ula dursana!
Aşağı inerken merdivenlerde, Tahir pesimden geliyordu ve hala söyleniyordu. Asiye ablanın yanına vardığım da mecburen sustu. Ama içi içini yiyordu.
N:Asiye abla hadi denizi görmeye gidelim.
A:Tamam guzum. Sen hazır misun?
N:Hazırım hazırım.
Ben, Tahir, Asiye abla ve Mustafa abi evden çıktık. Arabaya doğru giderken Tahir arkamda durup kulağıma fısıldıyordu.
T: Hastaneye gittiğimiz de bu mevzu açılırsa karum falan demem. YAKARUM!
Tahirin 'Yakarum' diyerek bağırması ürkütmüştü beni. Kaşlarımı çatarak Tahire döndüm.
N:Sen hele bi o Sude denilen doktorun lafını geçir asıl o zaman ben YAKARUM!
Benim böyle tepki vereceğimi düşünmemişti. Şaşırdı. Ve yandan yandan gülümsedi.
T:Vaay.. Benim taktiğimi benim üstümde kullanaysun demek..
N:Sen hele bi dediğimi yapma da.. O zaman seni o tutku çiçeğinin kokusunda boğarım.!
T:Kimin karısı be!
Gülüşümü gizleyememiştim. Biz göz göze kaldığımızda arkadan Asiye ablanın sesiyle kendimize geldik.
A:De hayde! Yanmanun sırası değil! Sizi bekliyrız!
T:Aman yenge! Gelduk!
Hastaneye varmıştık. Hemşireye sütü verdikten sonra Denizimi görmeye indik. Mışıl mışıl uyuyordu.