Bölüm 60

4.8K 244 135
                                    


Bölüm Yazarınız: mervelifakp

Hazırsak Başlayalım..

Buseyi soranlar. [ Eldi o, eldii. Eldirdim oni]✌🏻
.
.
.
.
~~

Ben çözümü olmayacağını bile bile yalvarırken arkamdan gelen tanıdık bir sesle donup kalmam bir oldu.

"Tahir!"

Beynim idrak etmekte zorlanıyordu. Doktorlar öldü derken, arkam'dan nefesimin sesi geliyordu. Gözlerimi sıkı bir şekilde kapatıp yeniden açtım, yine o ses.

"Tahir, dedim!"

Cesaret edemiyordum arkamı dönmeye. Önümdeki sedye'de yatıyordu işte.

"Sevcan! Bırakamazsın beni!" Diye koridorda bir çığlık koptu.

Adam, koridorda koşar adımlarla önümde ki sedyeye geldi.

"Bırakamazsın beni!" Diye ağlamaya başladı adam.

Kaşlarımı çatıp, doktorlara bakmaya başladım. Doktorlarda bana şaşkınca bakarken, yine o tanıdık ses ilişti kulağıma.

"TAHİR! SAKIN GELME!"

Hızla arkamı döndüm.

Burdaydı, karşımda!

Tekerlekli sandalye'de hastane kıyafetleriyle oturmuş, yorgun gözlerle bana bakıyordu.

İki büyük adım atıp, yanına ulaştım.
Sımsıkı bir şekilde kollarımı nefesin narin küçük bedenine sardım.

"Yaşıyorsun" dedim zorlukla.

"Yaşıyorum tahir, sen ne zannettin? Dedi alayla.

Nefesin alnına bir öpücük bıraktım ve doktorlara döndüm.

" Sizi şikayet edeceğim! Böyle bir ihmali nasıl yaparsınız?! Karım için öldü dediniz!!" Diyerek kükredim.

Nefes küçük elleriyle beni dizginlemeye çalışıyordu, ama o kel doktora haddini kesin bir dille bildirmem lazımdı!

" Tahir, yeni doğum yaptım lütfen yorma beni" dedi yorgun sesiyle

Gözlerimi doktordan ayırmadan, nefesi başımla onayladım.

Tekerlekli sandalyeyi süren hemşireye, benim götürebileceğimi söyleyip, nefesi odasına götürdüm.

Nefesi yatağına yatırdıktan sonra, hemşireler son kontrolleri yapmak için içeriye gelmişlerdi.

"Tahir, oğlum nerde?" Dedi nefes

"Oğlunuz, şu anlık küvezde. Erken doğum olduğu için, ama endişe yapmayın sağlığı gayet yerinde" diyerek açıklamada bulundu hemşire.

Nefes rahat bir nefes aldıktan sonra elini bana uzattı.

Hemşire odadan çıktıktan sonra, nefesin yanına oturdum ve saçlarını okşamaya başladım.

Ufak bir hatadan dolayı nasıl da mahrum kalacaktım bu ince telli saçlardan!

"İyimisin güzelim?" Dedim merakla

Nefes, olumlu anlamında başını salladı. Belli belirsiz tebbesüm edip gözlerini kapattı.

" Ben bir oğlumuza bakayım sen dinlen güzelim" diyerek odadan çıktım.

                               ***

Bebeklerin olduğu odaya girmem yasak olduğu için, büyük camdan içeriyi izlemeye başladım. İçeride neredeyse 6 tane bebek vardı, hangisi benim bebeğimdi bilmiyorum.

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin