Tahir bir kaç kez daha emip süt çektikten sonra doğruldu.
Nefesimi kontrol etmeye çalışırken bir yandan da hızlıca üstümü giyiyordum.
T:Tadı çok güzelmiş. Uyuşturucu gibi. Bağımlısı oldum.
Tahirin omzuna bir tane geçirdim.
N:Sana pislik yapma demiştim.
T:Valla dayanamadım nefes. Ne yapayım?
N:Hadi benimde seninde pansumanını yapıcaz daha.
Tam sütyenimi düzeltirken göğsümün morardığını ve kan topladığını gördüm.
N:Al işte morardı hemen.
Tahir hala pis pis sırıtıyordu.
T:Öpersem geçer bence.
N:Edepsiz!
Pis pis karşımda sırıtıyordu. Üstümü degistirdim. Üzerime elbise giyip 1 biberon sütü aşağı indirmek için odadan çıktım. Murat mutfaktaydı. Benim geldiğimi görünce yanıma geldi. Yandan yandan gülerek imalı imalı bakıyordu.
Y.M:Yenge..
N:Efendim Yangaz?
Y.M:İçerde ne ediysınız?
N:Ne demek içerde ediysınız?? Anlamadım.
Y.M:Sesin geliydi buraya yenge..
Allahım.. sesimi duymuş. Yerin dibine girmek istedim o an. Bi yandan da göğüs ucum açırken Murat da bunu söyleyince utandım. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Arkadan Asiye abla ve Mustafa abi geldi.
M:Noliyi? Bi sıkıntı mı var.
Hemen Muratın pis gülüşlerinden kıl kapmasınlar diye lafa girdim.
N:Hiiiç.. Hiç bir şey olmuyo abi.
A:Hayurdur murat ne sırıtıysın?
M:Hiiç. Abimlerin odasından sesler geldi de.. Komiğime gitti.
Geveze. Asiye ablayla Mustafa abi birbirlerine bakınca anladıkları belli oldu. Elimi yüzümle çaresizce kapattım.
A:Ula ne utandıriysın kızı!
M:Yangaz! Sen bizi bi yalnız bırak konuşacaklarımız var.
Y.M:Tamam tamam gidiyrım.
Murat odasına giderken Asiye abla ve Mustafa abi de masaya oturdu.
N:Ne oluyor? Ciddi bir konu galiba?
M:Evet bacım gel otur.
Ben masaya oturur oturmaz Tahir geldi.
M:Gel koçum sende otur. Konuşacaklarımız var.
Tahir yanımdaki sandalyeye oturdu. Tahir bana bakıp "Ne oluyor dercesine kafasını salladı. İkimizde merak ediyorduk ne konuşacaklarını.
M:Şimdi.. Dökül bakalım deli tahir. Istanbula yolladığın kişinin Nefesin babası olduğunu neden bağa söylemedun?
Tahir bi an şaşırdıktan sonra sırtını sandalyeye yasladı.
T:Söyleseydim olayı uzatacaktın çünkü.
M:Ne demek uzatacaktım? Oğlum ben Nefesin babası olduğunu bilseydim belki de sizi vurmayacaktı.
T:Nasi vurmayacaktı abi?! Adam kafasına koymuş demek. Ne yapacaktın da engel olacaktın?
M:Sen eğer bağa söyleseydun önünü keserdik, peşine adam takardık bir şey yapardık.