Multi aşkımdır.
T:Kızım alınıyorum ama he! Bu yazdıklarının hiç birinde ben yokum. Sen sadece ikinizin olduğu hayaller kurmuşsun. Ben soğan cücüğümüyüm afedersin?
N:Ya Tahir bir sabret. Daha beşinci maddedeyim.
Tahirin bütün maddelerini sorgulamasıyla birlikte bir liste hazırlıyorduk. ''Ölmeden kızımla yapacaklarım'' listesi. Küçük bir not defterini ve kalemi aldıktan sonra, yanımızda çaylarımız çardakta listeyi hazırlamaya başladık.
N:Dur bir bakayım ne eksik kalmış..
1- Beraber güne gitmek
2-Çokça fotoğraf çekilip anı biriktirmek.
3-Birbirimizin saçlarını örmek.
4-Beraber temizlik yaptıktan sonra yemek yapmak.
5-...
N:Beş ne olsun Tahir?
Tahir eline çayını almış sert bakışlarla bana bakıyordu cevap vermeden gözlerini devirdi. Kızıp, darıldığı çok belliydi. Hiç de yalandan trip atamaz..
N:Ya Tahir!
T:Hı?!
N:Ya daha listeyi bitirmedim ki. Ne bu tavır. Seninle hayal kurmadığımı düşünme.
T:Düşünmüyorum. Öyle.
N:Peki. Doğru düşünmüşsün o zaman. diyerek içi içini yerken onu izlemek için bekleyişe geçtim. O çoktan şaşkın bakışını bana atıp, kendi dünyasında saçma şeyler kurmaya başlamıştı. Ben maddeleri sayarken o da her geçen maddede delirme katsayısını arttırıyordu.
N:Heh! Buldum. 5. Beraber alışveriş yapmak.
N:6.''KIZIMLA BİRLİKTE'' oyun oynamak.
Her madde arasında Tahirin bakışlarını gördükçe gülmemek için dudaklarımı ölesiye bastırıyordum. Şu tipi tam kahkahalıktı. Taviz vermemeye çalışıyordum. Yoksa şuan direk kalkıp her yerini ısırabilirdim. O derece bir tatlılık vardı şu bebek yüzünde.
N:7.!Pazara çıkıp ''KİVİ'' almak.
Cümlemi bitirir bitirmez Tahirin titreyip kendini kasmasıyla elindeki çay bardağı fırlayıp yere düşmüştü. Korkup oturduğum yerden aniden kalkıp yanına gittim.
N:Tahir!
Gözlerini sımsıkı kapatmış, kendini kasarak kafasını arkaya vermiş titremesini durdurmaya çalışıyordu. ''Tıpkı dün gece benim yaptığım gibi.''
Dün gece aklıma da gelince daha fazla gülme isteği geldi ve artık kendimi tutamayıp patlattım kahkahayı. Tahir etrafa saçtığım kahkahaları fark edince şeytani bakışlarla doğruldu ve ayağa kalkıp yanıma yaklaştı. Birden gülmemi kesip şaşkınca kafamı kaldırıp yüzüne baktım. malum boyu 2 metre olunca.. Korkutucu, ürkütücü bakışlar yolluyordu bana. Korkmalı mıydım?
T:Sen az önce ne dedin?
N:Hı? Hiç bir şey...
T:Dün gece ki senin yaptığın gibi?
N:Be-ben onu i-içimden geçirmiştim ama.
T:Soru sordum?!
Bu adamın titremesinin sebebi cine dönüşmesi için miydi yoksa? Titrerken cine mi dönüşüyordu yani? Yoksa aklımdan geçeni duymasının başka bir açıklaması olamaz. Tahir üstüme üstüme yürüdükçe ben de korkarak geri geri gidiyordum.