BÖLÜM 29

7.4K 241 27
                                    

N:Tahir artık ağzımı doldurmayı keser misin?

T:Doyuriyrım karımı da. Ne var bunda!

N:Ama ben nefes alamıyorum ki. Biraz yavaş.

T:Iyice doyurayım karnını.

A:Ula yavaş boğdun kızı da.

T:Ne var ya karımın yemeye ihtiyacı var. Kızımı emziriyo o, süt lazım.

Tahirin kulağına eğilip fısıldadım.

N:Bir tek kızımı emzirmiyorum ama neyse..

Tahir sırıtmaya başlamıştı. "Sen varya senn" der gibi kafasını sağa sola salladı.

B:Nefes bugün bebikimiz ilk banyosunu yapıcak. Ama ben nedense hiç bize güvenemiyorum.

N:Nedenmiş o?

B:Ya elimizden kayar, bir şey olur. Ufacık bir şey zaten. Becerebilecek miyiz?

A:Egı sana bıraksak beceremessin tabi. Burda ben varım. Ben hallederim.

F:Evet ya Asiye yengemle yaparsınız o anlar öyle işlerden. Beceriklidir.

Berrak sinirli bakışlarını Fatihe çevirip sert sert konuştu.

B:O ne demek o?

F:Yani yengem de senin kadar becerikli demek istedim karıcım.

Tahir alaycı bir tavırla gülerek Fatihle dalga geçti.

T:Ula Fatih ne kılıbık çıktın he.

N:Pardon? Bunun nesi kılıbıklık oluyor kocacım?

Tahir söylediği söze pişman olmuştu. Benim sinirli bakışlarım altından kaçmak için hemen konuyu değiştirdi.

T:Yenge! Şu eltine bir şey de. Deli deli bakiyi bağa.

M:Gardaşına gılıbık diyene bak hele! Senden ala kılıbık mi var ula!

Mustafa abinin gülerek Tahirle dalga geçmesi benim komiğime gitmişti, hatta tek benim değil  herkesin komiğine gitmişti. Ama Tahirin yüzü sinirden birazcık morarmıştı galiba ajskkd Tahirin koluna sarılıp güldüm.

N:Benim kocam kılıbık değil. Sadece karısını çok seviyor o kadar.

T:He şunu bileydiniz.

Biz kahvaltı masasında sen şakrak gülerken Denizin ağlama sesi geldi. Hemen masadan kalktım.

N:Ben hemen geliyorum.

B:Dur nefes bende geliyorum!

F:Bende karımla gideyim..

M:Allah'ın gılıbığıı!

Ben yukarı çıkarken Berrakla Fatih de peşimden geliyorlardı. Sadece Denize bakmak için gelmediklerini anlamıştım. Odaya girdik ve Denizi kucağıma aldım.  Yatağın yanında ki koltuğa oturdum. Fatihle Berrak da ayakta beni izliyorlardı.

N:Niye ayakta bekliyorsunuz? Gelsenize, oturun.

Elimle yanıma oturmaları için koltuğa koydum elimi.  Ikisi de yanyana yanıma oturdular.

N:Hadi dökülün.

B:Hı?

N:Söyleyecek bir şeyiniz var sizin. Söyleyin hadi.

Berrakla Fatih birbirine bakıp kafa salladılar. Gerginlerdi biraz. Kaşlarımı çatıp onları dinledim.

N:Evet? Dinliyorum. Bir sıkıntı var galiba Berrak?

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin