Aniden önümdeki pencere kırıldı. Kafamda bir sertlik hissettim. Biri taş atmıştı ve kafama gelmişti. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Acıdan gözlerimi sıktım ve elimle kafamı tuttum.
Kendime gelmeye çalışıyordum. Kafamı korkarak cama doğru uzattım. Ve karşımda Tahir, kaşlarını çatmış sinirli sinirli bana bakıyordu.N:Ne yapıyorsun be manyak mısın?!
T:Ula sen kocanı başka bir kadının yanına yollamaya utanmiymisın!
N:Ya sen zır deli misin be adam?!
Tahir elimle kafamı tutup gözlerimi sıktığımı görünce bi an duraksadı.
T:Nefes?
N:Taş değil kaya attın be! Kafama geldi!
Tahir hemen koşarak içeri geldi. Hemen kolumdan tutup oturttu.
T:Ula elime s*ıçayım! Bilmiydim orda olduğunu. Ula bilseydum atarmıydım. Elimi s*ke....
N:Tahir yeter! Küfredip durma başımda!
T:Kanadı mı?
Elimi başımdan çekip alnıma baktı. Kanamamıştı. Sadece morarmaya başlamıştı.
T:Oh kanamamış.
N:Hee kanamadıysa sıkıntı yok o zaman ya.. Ya Tahir sen deli misin? Kafama geldi diyorum kafama! Kanaması mı gerekiyor inandırıcı olması için??
T:Kızım ben inanmiyrım demedum ki. Niye çemkiriysın.
A:Ula gızın kafasını yarmadın diye sevineceksin resmen. Taş değil kaya atmissun. Şu taşa bak hele.
T:Yenge! Sende yangına körükle gitme da! Nefes özür dilerum valla ben kafana geleceğini...
N:Sen kız bulmaya gitsene! Ne diye geri döndün ki? Bekletme sen onları! Zaten nefes kim ki. Dış kapının dış mandalı!
Sıra bendeydi artık. Beni sinir etmesinin acısını çıkarmalıydım. Gidebildiğim kadar gittim üstüne. Onun bana yaptığının 5 katını yaptım. Onu pişman ettikçe daha çok rahatlıyordu içim.
T:Nefees. Etma da! Ne kız bulması. Seni sinir edeyim diye dedum beni oni.
N:Tabi canım tabi. Kız bulamayınca sinirden gelip yardın kafamı dimi! Bana kaldın diye.
T:Kızım saçmalama da. Deme şöyle.
N:Ne yalan mı?
T:Yalan tabi! Yok öyle bişey ya! Ben sana kalayım zaten be kızım.
N:He ben yalan söylüyorum yani!
T:Ula ben öyle bir şey mi dedum! O kelimemden takıldığın tek şey bu mu?
Tabii ki de tek takıldığım kelime o değildi. "Ben sana kalayım" demesi içimi bi hoş etmedi değil yani. Ama belli etmemeliydim. Pişmanlıktan ölmesi gerekiyordu. İçimi ancak bu soğutabilirdi.
N:Evet! Yalan söyledin dedin resmen!
T:Ula taş kafana gelince sarsıldun mi ne ettun! Aklın durdu herhalde senun!
N:O zaman aklım yerine gelince konuşursun benimle Tahir! Belli ki benimle konuşmak bile yoruyor seni!
Son kapağı da attıktan sonra hemen kalktım yanından ve odaya çıktım.
T:Ula ben öyle bir şey de demedim ki! Ne oldi buna!
A:Trip diye bir şey var yengem bildun mi?
T:Hay sokayım tribinize ha!!
A:Yengeyle düzgün konuş allah çarpar! Yallah yengem hayde yallah!