BÖLÜM 36

7.8K 321 53
                                    


Şimdiye kadar yorum veya vote hakkında bir rica da bulunmadım ama bu bölüm için yorumlarınızı özellikle yazmanızı rica ediyorum. Iyi okumalar bebeklerim🖤

A: Egı Nefes haydee! Sizi belkiyrız!

N:Geldik Asiye ablam geldiik!

Asiye abla yine her zaman ki gibi, bir güzel anımın daha katili olmuştu. Şaşırılacak bir durum değil tabii ki.

T:Yok ula yok! Bize bu konakta rahat falan yok!

N:Mırıldanma Tahir! Haklılar bizi bekliyorlar aşağıda. Hadi inelim artık.

Ben tam Tahirin huzur dolu kollarından ayrılmış, odadan çıkarken elini kolumda hissettim ve beni çekmesiyle Tahire döndüm. Kaşlarımı kaldırıp, ne yaptığını sorarcasına baktım.

T:Nefees..

Tahirin yine aklından bir kurnazlık geçtiğini anlamam çok sürmedi. Omuzlarımı düşürüp, 'alışkınım yolla gelsin' dercesine baktım.

N:Tahir?

Ellerini omzuma atıp fırsatçı gülüşüyle, kulağıma eğilip nefesini boynumda dolandırarak konuştu.

T:Ben diyirım ki.. Konakta, benim olmayalı 5 sene olmuş. Acısını çıkarmayalum mu?

Kendimi geri çekip, gözlerimi konuşturdum. 'Pes Tahir'

T:Kocana öyle gözlerini devirerek bakma! Çarpulursun.

Gülümsedim. Kendini biraz geri çekip gözlerini kısarak dikkatlice gözlerime baktı. E ama o kehribar gözlerini yeşillerime yaslarsa ben nasıl itiraz edeceğim?

T:Hem sen kocana kıyamazsun ki Nefes! Du bi bakayum! Baktum! Kıyamazmışsun..

Kıyamayacağımı bildiği için böyle davrandığını ikimiz de biliyorduk. Gözlerimi kısıp düşünür gibi yapmacık bir sima takındım. Kabul ettiğimi anlamaması çok da zor bir şey değil yani.. Ama biraz da şov yapsam fena olmazdı. Her istediğini kolayca elde etmemeli sonuçta. Koca Bebek!

Yavaşça yanına yaklaşıp, omuzlarından destek alarak parmak uçlarımda durup kulağına uzandım. Nefesimi ensesinde gezdirerek sakince, bir o kadar da nefes nefese konuştum.

N:Hım.. O zamaan.. Akşam kimseye söz verme. Ajandam da saat 12'yi sana ayırdım çünkü

Bu hamlem Tahir'de çabucak etki etmişti belli ki. Olduğu yere mıhlanmıştı. Ben geri çekilip parmak uçlarımdan inerken o hala beni dinlerken daldığı yere bakıyordu. Benden böyle bir şey beklemiyordu çünkü. Nazlanacağımı, uğraştıracağımı düşünmüştü. Bırakayım öyle düşünsün. Sonuçta bu gece en zorlandığı gece olacak çünkü. (Halvet is coming)

Ben zafer bakışı atarak odadan çıkarken Tahir hala heykel gibi arkamda durmuş bekliyordu. 'Kesin inme indi kocama. Ah Nefes. Bu biraz vicdansızlık mı oldu ki? Amaan.. Gece daha beteri var. Hazırlık olmuş oldu işte.'

Ben iç sesimle böyle savaşırken aşağıya inmiştim bile. Herkes hazırlığını yapmış bizi bekliyordu.

A: Egı valla yıldım! Sizin de şu ateşiniz dur durak bilmeyi. Mustafa sen de bu aralar depar atamiysın. Tahire bakıp gaza mı gelsen acaba gocacuğum?

M:Asiyaa! Bunlara baka baka bunlar gibi kudurdun ha! Bu halleri odada yap. Çocuklarun yanunda değul!

Berrak yine kaşınmıştı. Asiye ablaya bakarak alttan alttan kıkırdıyordu. Tabi Asiye abla bunu fark ettiği gibi kükredi Berrağa. Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla atasözünden yola çıkarak, bana bakarak Berrağa laf attı.

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin