BÖLÜM 20

7.5K 252 6
                                    

Ikimizden de çıt çıkmıyordu. Biraz sakinleştikten sonra Tahir arkamdan bana yanaştı ve omzuma uzunca bir öpücük kondurdu.

T:Tenin tenimde olmayınca buz kesiyor. Bir daha soğumasına izin verme.

Tahire döndüm ve elimle yanağını okşadım. Alnını alnıma dayadım ve sessizce konuştum.

N:Dudaklarımda, gözlerimde, tenimde senin. Hatta her zerrem. Onlar sen ne zaman istersen.. Burda.

Sabah olmuştu. Hemen duş alıp, giyinip aşağıya indik. Daha doğrusu Tahir duşunu aldıktan sonra inecekti. Ben onu beklemeden kahvaltı hazırlamak için indim. Tam mutfağa doğru gidecekken, içerden gelen seslerle durdum. Berrak ve Fatih bir şeyler konuşuyordu. Istemeden kulak misafiri oldum.

B:Fatiih.. Söylesek mi bugün acaba.

F:Söyleyelum soylemesune de yengemlerin,  abimlerin sevinmesunden çok rivrivine maruz kalacakmışız gibime geliyi. 

B:Hayır ya sevinirler olur biter.

Ben onları dinlerken arkamdan Tahir geldi.

T:Nefesim?

Hemen Tahirin ağzını kapattım. Bu ses tonuyla konuşursa bizi duyacaklardı. Sessizce kulağına fısıldadım.

N:Şş Tahir sessiz. Berrakla Fatih icerdeler. Bizden bir şey saklıyorlar.

T:No sokloyolor.

Elim Tahirin ağzında olduğundan konuşamıyordu. Konuşsa da sesi çok komik çıkıyordu. Komiğime gitti. Güldüm. Elimi ağzından çektim.

N:Bilmiyorum. Ama bir şey sakladıkları kesin. Biz bir şey yokmuş gibi içeri geçelim de ben öğrenirim bir şekilde Berraktan.

Tahir tamam dercesine kafasını salladı. Belli etmeden yanlarına gittik. Bizi görür görmez sustular.

N,T:Günaydın..

B:Günaydın.

F:Günaydın yengem. Günaydın abi. Bugün erkencisiniz. Hayurdur.

T:Saane ula! Hesap mi verecez! Hem siz nediysınız burda.

B:Şey.. Hiiç..

N:Neyse neyse üstlerine gitme Tahir. Ne yapıyorlarsa yapıyorlar. Gel berrak biz kahvaltıyı hazırlayalım Asiye abla gelene kadar.

Asiye ablayla Mustafa abi uyanıp gelmişlerdi. Biz de o arada kahvaltıyı hazırlamıştık bile. Arkalarından da Murat geldi.

A:Ooo eltulerim beni beklemeden hazur etmişler bile kahvaltıyı.

N:Gel Asiye ablam oturun.

Hepimiz yemeğe oturduk. Sessizdik. Fırsattan istifade hemen olayı patlattım.

N:Asiye abla biliyor musun Berrakla Fatih bizim sevinecegimiz bir şey söyleyeceklermiş.

Bu söylediğimle birlikte Berrak da Fatih de bembeyaz oldular. Şaşırmışlardı. Hiç bir şey gizlemiyormuş gibi konuştular.

A:Ne söyleyeceklermiş?

B:Aa Nefes hatırlattığın iyi oldu. Fatih bir şey söyleyecekti size.

F:Ula beni niye katiysın araya?

B:Hadi Fatih!..

M:Noliy size? Ne söyleyeceksenuz söyleyun iste ne diye geveliysınız?

F:Şey abi.. Biz bir şey söylicez ama kızmak yok..

T:Sen böyle konuşunca bizim kızacağımız kesinleşiyi Yangaz. Dökül.

M:Hee doğru dedi oni. Hayde söyle de hemen olsun bitsin.

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin