BÖLÜM 42 (Part 1)

4.8K 264 42
                                    

Bugün Büşranın üniversiteden arkadaşı Cansu gelecekti. Büşra her ne kadar 'gerek yok' dese de tüm eltiler temizliğe koyulmuştuk. Kaleli erkekleri gemide, Kaleli gelinleri de evdeydi bugün. Her kalelinin içinde eşine olan özlemle yaşıyorduk. Ama bir yandan da güzel şeylerdi bunlar. Tatlı hasret, tatlı özlemler. Onlar orada akşam eşlerine kavuşacağı saati bekleyerek çalışırken biz de aynı şekilde evde telaş içindeydik.

BÜŞ:Bak biz bu kadar uğraşıyoruz temizlikle falan ama onun umru değildir böyle şeyler. Ya allah aşkına siz onu bir tanıyın da ondan sonra bu yorgunluk için nasıl pişman olacaksınız görücem sizi.

N:Ya deme öyle. Arkadaşın sonuçta. Ev temiz olsun. Mutlaka dikkat eder. Hem insan arkadaşı hakkında böyle konuşur mu ya?

BÜŞ:Ya Nefes allah aşkına bırak. O tam bir k*ncık.

N:Kıız!

BÜŞ:Ama öyle! Hiç bir konuda güvenmiyorum ona. Sevmem de zaten. Sırf annemlerle aram iyi olsun diye kabul ettim gelmesini. Arada annem olmasa eve çağırmayı bırak yüzüne bile bakmam.

 Sonunda akşam olmuştu. Gerçekten tam anlamıyla, her bir yerimiz kırılmış gibiydi temizlik yüzünden. Yemekleri, masayı da hazır ettikten sonra misafiri ve evin Kaleli erkeklerini beklemeye başladık. Kapı çalmıştı. Kapı sesini duyar duymaz 4 elti birden koşarak kapıya gittik. Gelen beylerimizdi. Tahiri karşımda görünce ne kadar özlediğimi daha iyi anladım. Giydiğim mavi uzun elbiseyle karşısına dikildim ve başımı hafiften sağa eğip çocuk gibi konuşmaya başladım. 'İlgi istiyordum'

N:Tahir..

T:Nefesim..

N:Hoşgeldin..

T:Valla nasıl hoşbuldum bir bilsen..

 Tahir konuşurken bir yandan da gözleriyle süzüyordu beni baştan aşağı. Boynuna uzanıp yanağından öptüm gizliden gizliye ve ceketini sıyırmaya başladım. Fısıldayarak kulağına uzanıp konuştum.

N:Çok özledim.

T:Ula nefes.. 

 İkimizde buğulu gözlerle birbirimize dalmışken arkadan koşarak bağıran bir Deniz fark ettik.

D:Babaaa!!!

 Tahir kollarını açıp çömeldi. Deniz kucağına atladığı sımsıkı sarıldı.

T:Babaamm. Oh nasıl özlemişim..

D:Off misafiy geliyomuş.

 Tahir yukarıya doğru kafasını kaldırıp bana baktı.

T:Misafir?

N:Hıı evet. Büşranın üniversiteden bir arkadaşı gelecekmiş. Bir iki gün kalıp tekrar dönecekmiş.

T:İyi. Hoop! Bu kollar prensesi de sardığına göre artık yorgunluk kalmaduu..

 Tahir Denizi kucaklayıp içeri geçtikten sonra bende kapıyı kapatıp arkalarından gittim. Tam Tahirin yanına oturacakken kapı tekrar çaldı. Büşraya baktım ve ''koş koş arkadaşın geldi' dememle bıkkın bir bakış yakaladım.

.

.

N:Merhaba ben Nefes. Büşranın eltisiyim.

C:Merhaba ben de Cansu. Memnun..He yok. olmadım.

 'Ben Cansu' demesiyle konuşmasının devamını kısık bir şekilde tamamladığından duyamamıştım.

Herkesle tanıştıktan sonra sıra Tahire gelmişti.

C:Merhaba.

T:Merhaba bacım

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin