BÖLÜM 16

8K 242 12
                                    

Tam aşağı inerken merdiveni bitirmeden kolumu tuttu ve beni duvara dayadı. Gözlerimin içine, içindeki özlemle uzun uzun baktı.

T:Şiir gibisin..

N:Seni tanımadan önce sadece bir kaç kelimeydim ben. Beni şiir yapan sensin.

Yavaş yavaş yaklaşıyordu yüzüme doğru. Tam dudağım dudaklarıyla buluşacakken..

M:Öhhö Öhhö!!

Mustafa abiyi görür görmez birden Tahiri üstümden ittim. Ikimizde şok olmuştuk. Tam aceleyle oradan ayrılayım derken merdivenin son basamağında dengemi kaybettim. Yere yapışacakken Tahir son anda elimi tuttu ama gücü yetmemişti beni çekmeye. O da benimle birlikte yere yapıştı.
Benim üstümde sapık sapık duruyordu. Ben yüzüstü düştüğümden Tahirin de benim üstüme nasıl düştüğünü siz anlayın artık.(yazar burada kuduruyorahjdkfl)

Tahir'in bazı vücut hatlarını bedenimde hissetmiştim. Utançtan yerin dibine girmiştim. Mustafa ağabey bile utanmıştı. O da bizi öyle görünce söylene söylene yukarı çıktı. Tahir hala üstümdeydi. Kalkmaya niyetinin olmadığı her halinden belliydi.
Ben Tahir'in altından kalkmak için çabalarken Tahir hala üstümde durmaya kararlıydı.

N: Ya Tahir kalksana üstümden Asiye ablalar görecek. Rezil olduk zaten!

T: Nefes buranın nasıl rahat olduğunu bir bilsen..

Tahir ellerimi tutmuş çıkmama izin vermiyordu. Pis pis sırıtıyordu. Zaten Mustafa abi bizi görmüştü, biri daha görecek diye ödüm kopuyordu.
Sinirlenmeye başlamıştım artık. Dirseğimle Tahir'in göğsüne vurarak altından çıktım.

T: Oha Kızım ne ettun!?

N: İyi oldu sana pis sapık!

Koşarak odaya çıktım Tahir de peşimden gelmişti. Tam odanın kapısını kapatacakken eliyle kapıyı tuttu ve kapatmama izin vermedi. Zorla içeri girdi.

N: Oha Tahir! Sen iyice zorba oldun!

T: Kızım bu yatak odası benim de değil mi İster gelirim ister gelmem saane!

Içeri girdi ve Yatağa uzandı ellerini ensesinin altında almıştı ve ukala bir şekilde uzanıyordu.

T: Az önce aşağıda nasıl tanıdun ama? Bak şimdi abim de bunu unutmaz. Ne edecuk?

N: Az önce bana şiir okuyan adama bak ya. Bu muydu senin romantikliğin. İyice sapık oldun sen.

Aniden yataktan fırlayarak yanıma geldi. Kollarımdan tutup beni yatağa attı ve yavaş üstüme doğru geldi.
Şaşkınlıktan kekelemeye başlamıştım.

N:Ta-Tahir. Napıyorsun?

T: Zaten hasretinden gebermişim, Bir de sen karşımda böyle oynak oynak konuşiysınn. Sen beni mi zorlamaya çalışiysın?!

Tahirden tatlı tatlı korkmaya başlamıştım. Delirecekti her halinden belliydi. Bu sefer kabul ediyorum. Ben kaşınmıştım.

N:H-Hayır. Ben öyle bir şey yapmıyorum.

T:"Oysa bir bardak su yetiyordu saçlarını ıslatmaya
Bir dilim ekmeğin bir iki zeytinin başınaydı doymamız
Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu
İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük.
Yüzünün bitip vücudunun başladığı yerde...

Aniden durdurdum Tahiri.

N:Oha Dur! Sakın! Sakın devamını getirme.

Kulağıma eğildi ve Göğüslerime bakarak fısıldadı.

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin