BÖLÜM 25

7K 245 34
                                    

N:Çocuğumuzun ismi. Deniz olsa güzel olmaz mı?

T:Nerden geldi aklıma bu isim? Bi nedeni var mı yoksa..?

N:Rüyamda. Rüyamda gördüğüm kumral kız çocuğuna sen Deniz diye sesleniyordun. Deniziim demiştin o bebeğe.

Hafifçe bana döndü. Yanağımdaki saçları parmaklarıyla yüzümden çekti Ve gülümseyerek konuştu.

T:Öyle mi dedim?

N:Evet. Bebek sana baba diye seslenip yanaklarını okşarken "Deniziim" diyerek koynuna aldın. Oynadın, güldün, gıdıkladın.. Tıpkı gerçek gibiydi.

T:Deniz.. Denizim..

Hafifçe gülümseyip Tahire baktım.

T:O zaman desene ha bu karadenize bir de küçük karadeniz eklenecek?..

Içimizdeki mutlulukla beraber artık bebeğim 6 aylık olmuştu. Cinsiyetini öğrenmiştik. Tahirle benim bir kız çocuğumuz olacaktı. Rüyamdaki gibi. Beşiği, arabası, kıyafetleri her şey hazırdı. Cicili bicili bir sürü kıyafet almıştık. Kızımız denizin gelmesi için sabırsızlanıyorduk.

Her sabah olduğu gibi Tahirin göğsünde uyandım. Komidinin üstündeki telefonu alıp saate baktım. Saat tam tamına 11 olmuştu. Kızımızın odasını yaptırmak için dolap vs eşya bakacaktık. Hemen Tahiri dürtüp uyandırdım.

N:Tahir! Tahir kalk saat 11 olmuş Ya!

Gözlerini hafifçe açarak sessizce konuştu. Ve daha çok sarıldı.

T:Ne olacak nefes ne acelemiz var uyuyalum iste.

N:Ya Tahir unuttum deme bana sakın!

T:Neyi unuttum?

Hemen Tahirin kollarının arasından ayrılıp yataktan kalktım.

N:Of Tahir biliyordum ya biliyordum! Unutacağını biliyordum!

Tahir de sinirli halimi görünce hemen yattığı yerden doğruldu.

T:Nefesim saçmalama şaka yapiyrım.  Sinirlenme yine.

Bu son 3 aydır aşırı sinir ve duygusallık vardı üstümde. Hamilelikten olsa gerek. Tahir de aksine sabırlıydı. O kadar bağrışlarıma rağmen bir kere olsun kalbimi kırmamıştı. Canım kocam.*tahir gibi koca buldun öp de başına köy nefeshajskd*

T:Tamam hayde hazırlanalum.

N:Yataktan çıkarsan hazırlanıp çıkarız kocacım!

T:Çıktım ula çıktım!

Hemen toparlanıp, hazırlanıp aşağı indik.

N:Asiye abla! Denizime oda bakmaya gidiyoruz geleceksin dimi?

A:Gelirim tabi eltucuğum. Beni iki dakika bekleyin hemen çantamı alıp geleyim.

N:Tamam ablam.

T:Ayakta bekleme. Otur şuraya.

Tahir kolumdan tutup koltuğa oturttu.

N:Ay Tahir ne olucak? Bir şey olmaz. 6 aydır oturtuyorsunuz zaten valla boğaldum!

T:Kızım bak senin şu şiveli şiveli konuşman beni zaten yakayi. Bari sinirliyken yapma da. Elimden bir kaza çıkacak.

Sinirliydim. Ama Tahir bana böyle sözler söyleyince hemen süt dökmüş kediye benziyordum. Hemen gülümseyip mayhoş mayhoş baktım. Elini tutup yanıma oturttum. Karnım artık baya belli ediyordu kendini. Kız olduğundan mıdır nedir. Çok inatçı çıkmıştı ve şimdiye kadar hiç tekmesini Tahire belli etmiyordu. Bi an ard arda tekmesini hisseder hissetmez Tahirin elini tutup karnıma koydum. Dikkatlice bakıp hissetmeye çalıştım.

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin