Rahatsız olduğum bir durumdan dolayı bu duyuruyu hem Berceste de hem Bana Sevdayı Anlat'da yayınlıyorum..
Efsunkâr hikayesini hatırlarsınız. Ha nasıl hatırlarsınız orası meçhul. Ben bunu kaç defa daha dile getireceğim bilmiyorum ama ben o hikayeye başlarken daha EN BAŞINDAN belirttim Fatih Murat Arsal'ın hikayesi olduğunu ve Bunu UlRem e çevirdiğimi.
Ben açıklama yapmaktan yoruldum ama siz “bok atmaktan" yorumladınız.
Bu duyuruyu yazarken gördüklerim ve bazı gereksiz insanların yazdıklarını okuduğum için sinirden titremekteyim.
Ben “olması gerektiği gibi" özrümü diledim ve yapmam gereken buydu. Ayıbımın üstüne ayıp ekleyecek insan değilim. Beni iyi tanıyan kişiler bilirler. Nasıl biri olduğumu, neye nasıl tepki verebileceğimi de.
Diğer tanıdığınız 2-3 yazar gibi çingenelik yapıp yaptığım ayıpla asla üste çıkmaya çalışmadım. Ki(!) size göre özür dilemek eziklik iken bana göre aksine erdemliktir. İnsanın ayıbını bilmemesi o kişiyi sadece olduğundan daha fazla düşürür. Ama görüyorum ki siz okuyucuların sadece “atar-gider yapan, küfürler savuran, aşağılayan, ayıp terbiye nedir bilmeyen” yazarlar dikkatini çekiyor ve bu kişileri örnek alıp beğeniyorsunuz.
Okuyucularımın panolarına “duyar" adı altında kopyala yapıştır ile yapılan duyuruların asla iyi niyetle yapıldığını düşünmüyorum.
Bir haftadır ortağım mervelifakp ile tartışıyorduk. Konu da takipçi sayısı ve okuyucular. Herkes hayalet okuyucuya döndü ve takipçi sayılarımız düşüyordu. Merve’nin sebebi az çok tahmin edebiliyoruz. Ama bana sebep ararken kalıyorduk öylece. Bir sebep bulamıyorduk. Ama bugün sebebini öğrendik. Şuan sinirden ağlayacak durumdayım ve bu durumu yaşamaktan çok sıkıldım.
Her neyse daha fazla uzatmayacağım.Ha beni buradan göndermek niyetindeyseniz de az kaldı sabredin derim. Çünkü artık bazı seviyesiz insanları çekecek halim kalmadı. İnstagram hesabımda beni nasıl bıktırdıysanız burada aynı forumunuzda devam ediyorsunuz tebrikler.
Bana zaman ayıracağınıza kişiliğinizi düzeltmek için kendinize zaman ayırın derim.
Beni anlayıp objektif bir şekilde olaya bakan bütün okuyucularıma da teşekkür ederim.Sağlıcakla.