T:Bu koku...
Yine gözlerimi kapatmıştım. Nefesi boynuma değdikçe kendimden geçiyordum.
T:Bu kokun varya bu kokun..
N:Tahir.. dedim mırıldanarak.
T:Hep seninle olma ihtimalim yok mu. Her an tenin tenimde yaşayamazmıyım?
N:Keşke öyle bir ihtimalimiz olsa Tahir..
T:Niye? Olmaz mı?
N:İmkansızı istiyorsun..
T:Söz yara açmadan kalacak tenin tenimde..
N:Tahir.. Yapma..
İkimizde gözlerimizi kapatmıştık. Eriyorduk sanki. Elim ayağım tutmuyordu. Tahirin boynumdan koklamaları benim zaafımdı.
N:Tahir..
T:Nefes..
N:Tahir bak.. Bak sırası değil. Birazdan eve gidicez. Yapma.
Son kez kokumu içine çekerek yavaşça ayrıldı benden. Elleriyle yüzünü tuttu.
T:Nasıl bir şeysin sen böyle. Kokun, gözlerin, dudakların, tenin..
N:Sadece senin olduğumu biliyorum. Başka bir şey bildiğim yok ki..
Gözlerimiz kapalı, mırıldanıyorduk birbirimize.
Aniden kapı çaldı.N:Tahir.. Kapı.
T:Hı hı. Duydum. Bırak çalsın.
N:Olmaz Tahir. Bekle bakıp geleyim hemen.
Kapıyı açmaya gittim. Gelen Asiye ablaydı.
N:Asiye abla?!
A:Naber gelin hanum!?
N:Senin ne işin var burda Asiye abla. Biz yola çıkacaktık zaten şimdi. Geliyorduk yani.
A:He he. O boynundaki izlerle mi gelecektin konağa.
Asiye abla gülüp duruyordu kapıda. Boynumu elimle kapattım. Aniden odadan Tahir çıktı. Bana izlerini göstermek için çıkardığı tişörtü giymeden gelmişti.
T:Nefes?!
N:Tahir!?
A:Uuuuuuuu....
Tahir, Asiye ablayı görür görmez geri odaya koştu. Çok fena yakalanmıştık. Utançtan kıpkırmızı olmuştum.
A:He he. Yola çıkiydınız güya hemi.
N:Şey asiye abla..
A:Kız nefes senin bu utanmalarunu ne edecuk. Egı gocan o senin ne olacak! Utanma. Hem ben sizi basmaya gelmedum.
N:Misafirliğe gelmedin herhalde ablam.
A:Mıstafam beni tatile çıkaracakmış sürpriz yaptı. Yangazlar da köyden arkadaşlarıyla toplanıp artvine gideceklermiş. Biz hazırlanduk yola çıkayruz. Konağın anahtarlarını bırakmaya geldum.
N:Biz şimdi tek mi kalıcaz konakta. Hepiniz gidiyor musunuz?
Tahir üstünü giyip geldi.
T:Hayurdur nefesim?! Hoşgeldin yenge noldi?
N:Herkes tatile çıkıyormuş. Konak boş kalacakmış. Asiye ablada konağa gidicez diye anahtarı vermeye geldi.
A:He aynen elticugumun dediği gibi paşam.
T:Kimse olmayacak mi yani şimdi konakta bizden başka?
Tahirle Asiye abla sırıtıyorlardı. Ben utanırken sırıtmaları sinirlendirmişti beni.