SEZON FİNALİ
N:Kaptım izni kaptım !
B:Ya yaşasın!
N:Asiye abla? Sen?
Asiye abla cilveli cilveli gururlanarak saçlarını geriye attı.
A:Sence? Tabii ki de izin verdi. Hadi herkes gitsin bavullaruni hazurlasun . Yarın tatile Gidiyrız!
B:Elti dayanışması en sevdiğim!
Üçümüz de ellerimizi kaldırıp birbirimizin ellerine çarptık. Kahkaha atarken birden alkış seslerinin geldiği yere döndük. Bir de ne görelim. Karşımızda Tahir ve Mustafa abi! Karşımıza geçmiş sinirli bir şekilde alkışlıyorlardı.
T:Pes!
M:Helal olsun be!
Biz şaşkın şaşkın onlara bakarken onlar alkışlayarak yanımıza geldiler.
T:Bizi kandırdınız!
N:Kocacım kandırmak demesek?
M:Resmen damardan girdiniz ula! Kandırdınız!
A:Mustafam olur mu öyle şey. Biz sadece...
T:Siz sadece izin koparmak için bizimle dalga geçtiniz!
Biz ayakta korkarak beklerken onlar karşımızdaki koltuğa serile serile oturdular. Kızgın oldukları her hallerinden belliydi. Hafif yollu korkuyorduk. Asiye ablayla birbirimize baktık bi an. Sonra ikimizde Berrağa dönüp onu işaret ettik.
A,N: Bunun suçu!
Berrak o anlık şokla cevap verdi.
B:N-Ne? Benim mi? Suç bana mı kaldı şimdi?!
Biz belki kurtuluruz umuduyla Berrağı suçlu ilan etmiştik ama Tahirle Mustafa abinin gözleri hala bizim üstümüzdeydi.
Tahir gözlerini kışmış sinirli sinirli bana baktığını görünce Asiye ablanın arkasına sığındım.N:Asiye abla kurtar. Bu bana deli deli bakıyor. Korkuyorum.
A:Ula çek o gözlerini! Kızı korkutu..
M:Ula sen sus! İşbirlikçii!
Mustafa abinin bağırmasıyla bu sefer ikimiz de Berrağın arkasına sığındık. Berrak tek başına önde pişmiş kelle gibi kalınca korkudan ellerini "Teslim oldum" dercesine havaya kaldırdı.
B:Şey. Benim kocam bekler..
Jet gibi önümüzden kaçtı Berrak. Bu sefer ortada kalan biz olmuştuk. Tahir ile Mustafa abinin bakışları bizi korkutuyordu. Asiye ablayla birbirimize bakıp son kez şansımızı denemeye karar verdik. Ikimizde yavaşça kocalarımızın yanına oturup yanaklarını okşadık.
N:Tahir.. Kocacım sen yanlış anladın..
A:Mustafam.. Kocacım az sakin.. kalbimi kıriysın..
T,M:Yavass.. Yemezler..
A.N:Uff..
N:Ya biz siz izin vermezsiniz, sinirlenmeyin diye şey ettik. Sizi düşündüğümüzden yani..
T:He nefes he! Sizin bu yaptığınız yalancılık!
Hemen masum bakışlarımı bir kaplan bakışına çevirip sinirli sinirli konuştum.
N:Hoop yavasss..
Ben sinirli sinirli üstten üstten Tahire bakarken o da sinirli bakışlarını yüzüme yaklaşıp gözlerime dikti.