BÖLÜM 21

6.6K 231 9
                                    

Tahir her söylediğim cümlede daha bir aşkla bakıyordu gözlerime. Söylediklerinden çok kurduğum hayale, yaşadığım heyecana bakakalmıştı.

N:Hem biz birbirimizi bularak düşünmediğimiz bir hayali gercekleştirmedik mi? Şimdi bırak da ikimizde diğer kurduğumuz hayalleri birlikte gerçekleştirelim. Hı?

Yanıma yaklaşıp alnını alnıma dayadı.

T:Sen benim kurmadan gerçekleşen hayalimsin zaten.

N:Hayalim.. Şimdi bu hayal sana diyor ki, gel bir hayali daha gerçekleştirelim.

T:Senden güzel hayal mi var be...

N:Hadi toparlan artık..

Tahir birden alnını alnımdan çekip gözyaşlarını hızlıca silip ayağa kalktı.

T:Neyimi toparlayacakmışım? Asıl sen kendini topla. Ne diye ağladun?

Hiç bir şey olmamış gibi davranmamı istediğini anlamıştım. Bende hemen dolmuş gözlerimi silip ayağa kalktım ve sert sert baktım.

N:Asıl benim toparlanmak gibi bir ihtiyacım yok. Hem.. Acıktım ben ya. Karını burda oyalıyorsun. Sonra aç kalıyorum senin yüzünden.

T:Bak seen. Ben mi seni aç bırakıyrım?!

N:Eveet.  Dedim işveli ve cilveli bir şekilde.

T:Gel ula buraya!

Tahir hemen elini belime atıp beni kucakladı. Şaşırmıştım. Ayaklarımla bırakması için çırpınıyordum. Kapıya doğru yönelip odadan çıktı. Merdivenlerden inerken niyetini anlamıştım.

N:Tahir napıyorsun. Bak görecekler şimdi.!

T:Karımı kucaklayamaz mıyım kızım ne var bunda? Hem seni doyurmaya gidiyrım. Riv riv etma!

N:Yok Tahir yok! Aç değilim ben.

T:Yook açsun açsun.

N:Vallahi aç değilim ya indir!

Biraz durup beni indirdi. Omzuna sertçe vurdum.

N:Zorbasın!

T:Bak iste! Karımın karnını doyuracam diyirım zorba oliyrım iyi mi?

N:Hadi Tahir hadi!

Kahvaltı masasına geçtik. Mustafa abi hala sinirliydi.

M:O nereyedu?

N:Kim nereyedu da?

Şiveli konuştuğumu gören Tahir kıkırdamaya başladı. Mustafa abi dalga geçtiğimi anlayınca şaşırıp sinirli sinirli bana baktı. O sinirli bakınca bende vazgeçip, korkudan normal konuştum.

M:Nefees!

N:Yani şey. Kim nerde abi?

M:Muratı diyirım. Nereyedu?

N:Hee.. Odasında abi. Ama şey..

M:Ney!?

N:Üstüne gitmesek mi acaba? Biraz düşünse?

M:Ne düşünmesi ula? Düşünmek falan yok. O işe girmeyecek!

A:Mıstafam bi sakin.

T:Abii! Bağırmazsan..

Ortamı yumuşatmaya çalışırken daha çok gerilmişti. Mustafa abi beni suçlu buluyormuş gibi yüzüme yüzüme bağırıyordu.

M:Ula yanına gittiniz sırtını sıvazlayıp geldiniz he mi? Destek verdiniz he mi?

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin