BÖLÜM 35

7.1K 298 36
                                    

Gürkan Ağzından.

Nefesten hala bir haber yok. Acaba Tahir ona inanmadı mı ki? Hoş Tahir de haklı. Hepsi benim aptal saplantılı kardeşim yüzünden neler yaşadılar..
Gidip baksam mı ki... Evet evet en azından Nefesin iyi olduğunu bilmeye ihtiyacım var. Mutlu olduğunu görmem lazım.

Tahirin Ağzından

Nefesimle yollar sonra yan-yana uyumanın verdiği huzurla izliyordum onu. Melek gibiydi. Bembeyaz teni, sırtından omuzlarına düşen saçları, hele de odaya sinen kokusu.. Acılarımız o uykudayken bile yavaş yavaş diniyordu. Ben Nefesime hasretle baka baka doyarken aniden bir silah sesi geldi. Nefes O an ki korkuyla aniden sıçradı yerinden. Çok korktuğu belliydi.

T:Ula Noliyi!?

N: T-Tahir noluyor Özcan mı geldi yoksa?!

Nefesin ağlamaklı gözleri korku içinde bana bakıyordu. Nefesi sakinleştirmek icin ellerimi yüzüne değdirip okşadım.
T:Korkma korkma! O it hiç bir şey yapamaz sana. Korkma ben varim yanında. Sen burda bekle ben bakıcam..
Nefes ürkekçe onaylarmış gibi başını salladı. Hemen hırsla yataktan kalkıp pencereden baktım gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum.

N:T-tahir noluyor özcan mı gelmiş?

Nefesin ağzından

Tahir ses çıkarmadan bazını sağa sola hayır anlamında salladı. İçim rahatlamıştı. Ama yine de o şaşkın bakışlari beni şüphelendiriyordu. Merak edip hemen yanına gittim pencereden gördüğüm manzara karşısında şok olmustum.. Tahir aniden pencereyi açıp aşağıdakilerle bağırdı.

T:Ulaa napaysınız orda!!!

M:Kusura bakma abi. Nişanlima evlenme teklifi ediydım. Teklif etmedim diye riv riv edeydi.

F:He abi bu yangaz da benden yardım aldı. Silah sesi icin özür dileriz. Ama bu kavai midur havai midur patlamay diger türlü.

Flashback(Muratı n ağzından)
M:Büsra hadi güzelum da. Yemeğe geç kalıcaz salonda bekliyrım.

Hemen aşağı yangazın yanına indim.

M:ikizum halletin dimi? Bak bi aksilik çıkmasun?

F:Ayıp ediysın yangaz. Herşey tamam. Ama bu kavai fişekler için bu silah ne alaka bak iste onu hic anlamadum.

M:Yav ikizum güzel bi ses çıkmasun mi?.. Bak Büşra evet dediği an!.. Basarsun kurşunun gözüne. Anlaştuk mi? Hem o kavai değil havai.

F:Her neyse işte.

Şimdiki zaman
T:Ula varyaaa.. Bekleyun ula geliyrım. Size korkutmak neymiş göstermessem bende Deli Tahir değilim!

M:He abi he. Karının goynundan çıkarsan gelursun!

F:Yangaz haklı abi dağılın!

Aralarında gülüşürken biz çoktan bahçeye çıkmıştık bile. Nefes tam arkamdan gelip beni durdurmak icin çabalıyordu ki, Büsranın mahcup bakışlarını farkettim. Ayıp olmuştu. Önce evlenme teklifi, şimdi de bizim bu hallerimiz onda ters tepmisti galiba. Ama alışacağına eminim.

T:Gelun ula buraya!

F:Yangaz topuk,koş koş!

Yangazlar bahçede kaçarken Murat aniden durup kollarını açarak isyan etti.

M:Ula evlenince dayak yemeyiz deduk, olana bak!

Tam daha da sinirlenip dalacakken Nefes sonunda durdurmuştu beni. Gözleriyle Büşrayı göstererek kulağıma fısıldadı.

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin