SÜRPRİZ KISA BÖLÜM.

7.2K 220 21
                                    

N:Gel..

T:Essehten mi?

N:Hee essehten..

Tahir tam bana yaklaşacakken kendini geri çekti.

N:Noldu Tahir.?

T:Nefes ama senin şimdi bu yaptığın ayıp.

N:Nesi ayıp.

T:Kızım ileriye gidemeyeceğimi bile bile yapaysun. Ilerleyebilecegimi bilsen yapmazdın.

N:Bak sen. Nasıl da tanıyor karısını.

Tahir bi dudaklarıma bi göğsüme bakıp bakıp duruyordu. Kararsızdı. Eğer başlarsa duramamaktan korkuyordu.

N:Tahir gelmiyorsan aşağı iniyorum ben.

T:Tamam tamam! 

Hemen dizlerinin üstünde emekleyerek yanıma geldi. Ya tam bir kediydi! KEDİ!  Ama birazdan o kedinin kaplana dönüşeceğini bilmiyordum tabii ki. Yanıma yaklaştı ve eliyle saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı. Açılan boynumdan yayılan kokumu en derinine çekti. Ve dudaklarını boynumda gezdirmeye başladı. Öpmemekte, daha doğrusu beni delirtmekte kararlıydı. Dudaklarının yumuşaklığını hissediyordum hoşuma gidiyordu ama öpmemesi de delirtiyordu beni. Ben gözlerimi kapatmış kafamı geriye vermiş bir şekilde öpmesi için delirirken, bu sefer burnunu sürtmeye başladı.

N:Tahir!

T:Efendiim.

N:Yetmedi mi hadi!

T:Hep ben mi deliricem. Birazda sen delir.

Onun kadar benim de sabrım kalmamıştı artık. Onu üstümden yittim. Şaşırmıştı. Denizi alıp hemen beşiğine koydum. Uyuyordu. Yatakta olmaması lazımdı. Çünkü birazdan yapacaklarımı ben bile kestiremiyordum. Denizi beşiğine koyduktan sonra üstümü hızla indirmeye başladım. Sadece iç çamaşırlarımla kalmıştım. Tahir ise şaşkınlıkla beni izliyordu.

Dolabı açtım ve Tahirin en çok dikkatini çeken geceliği üstüme geçirdim.

T:Hatun napaysun?

Tahir gözlerini belertmiş, bu sefer şaşkın bir kedi gibi bakıyordu. Yavaş yavaş yanına yaklaştım. O yatakta uzanırken eğilip kemerini, pantolonun düğmesini ve fermuarını açıp indirdim. Tahir korkuyor gibiydi. Onun bu hali içten içe komiğime gitsede beni daha çok teşvik ediyordu buna. Pantolonu indirdikten sonra yavaşça Tahirin üstüne doğru emekleyerek yürüdüm ve üstüne oturdum. Ben üstünde hareket ettikçe çıldırıyordu..

T:Nefes etma!

T:Zorlama.

T:Nefes ku-kurbanın olayım da.

Hiç bir türlü cevap vermiyordum. Bu onu daha da çıkmaza sokuyordu. Ben hareket ettikçe yalvarıyordu altımda.

T:Tamam.

T:Tamam özür dilerim tamam.

N:Duyamadım?

Tahir artık hissettikleri yüzünden erkeksi hırıltılar çıkarmaya başlamıştı.

T:Ta-tamamm! Özür dilerim!

Yavaşladım ve ardından durdum. Durmamı fırsat bilip, poposunu havaya kaldırıp, dengemi kaybetmemi sağladı ve yanına düştüm. Bacak arama girip üstüme eğildi. Burnunu burnuma değdirerek konuştu.

T:Sen benim sınırlarımla mı oynaysun!

Cevap vermedim. Saçlarımı iki yandan elleriyle yukarıya topladı ve boynumu açtı. Boynuma eğilip küçük ısırıklar atmaya başladı. Onun her ısırışında ıstemsizce inlemeler çıkıyordu benden. Her inlememden sonra ısırığı daha da acıtıyordu. Ama bu acı tatlı bir acıydı. Can yakmayanından.
Boynumda ki işini hallettikten sonra dudaklarıma yöneldi. Hiç beklemeden dudaklarıma yapıştı ve şimdiye kadar ki en sert haliyle öptü. Nefes alamayınca ağzımı açmak isterken dilini içeri kaydırdı ve dudaklarımı emmeye başladı. Bende emmeye başlayınca, dayanacak gücü kalmadı ve aşağılara doğru indi. Geceliğin askılarını omzumdan indirdi ve göğüslerimi açtı. Açmasıyla birlikte yapıştırdı dudaklarını. Hiç dur durak bilmeden yaklaşık 5-10 dakika emdi. Ben ise zevkten başka diyarlara gitmiştim bile. Benim her inlemem de Tahir daha da hırçınlaşıyordu. Dudaklarını göğsümden çekmeden konuşmaya çalıştı.

T:Bi kiri isiriyim mi? (Bir kere ısırayım mi demek istiyor ajsklf)

N:Iyi alıştın sen ama buna..

Tahir tamam dememi beklemeden ısırdı göğüs ucumu.  Bu sefer pek acımamıştı. Acı yerine zevk vermişti. Kendi aşağılara doğru inerken geceliğin tuttuğu askılarını da indiriyordu kendiyle beraber. Göğüslerimden sonra karnıma, karnımdan sonra daha da aşağılar indi. Hiç beklemeden istediğim şeyi yaptı. O bölgeye değdikçe benim bulundum kapanacak gibi oluyordu artık. Zevkten bayılacak gibi oldum. Onun her dil darbesinde belim yay gibi havaya kalkıyordu. Göğüslerimdeki elini karnımın üstüne koyup beni yatağa yapıştırmaya çalışıyordu. Hızlı nefesimle soluk soluğa konuşmaya çalıştım.

N:Tatahir artık-artık bitir! N-nolur hadi!

Tahirin son dil darbesini öyle bir yere yapmıştı ki, artık son bulmuştu çığlıklarım.

SEVDAYI ANLAT | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin