Dizinin iki bölümünü izledikten sonra canım sıkıldı.
Burak ve Esma Teyzeyle vedalaştıktan sonra eve gittim. Telefonumdan merak ettiğim soruların cevabı için Alya'ya mesaj attım.
BEN: Kanka bana anlatmak istediğin bir şey var mı?
ALYA: Hayır, yok. Neden?
BEN: Burak'ın telefonuna mesaj geldi de, merak ettim.
ALYA: Kanka bir şey soracaktım da ona. Şu an dışarıdayım, sana daha sonra anlatırım.
BEN: Peki.
Telefonu somurtarak kapattığımda kızlarla olan konuşma grubundan mesaj gelince orayı açtım.
EYLÜL: Kankalarım Bora malı bana mesaj attı.
BEN: Göt herif.
ESEN: Buse küfür etmek yoktu.
MERVE: Ne demiş?
EYLÜL: Yürüyor işte mesajla. Yine görüldü atayım mı?
BEN: Bence yarını bekleyelim ben ona kafa atayım.
NİHAL: Buse'nin içindeki prenses çıktıı.
BEN: Sinirliyim zaten.
MERVE: Kızlar, Can sosyal medyada yeni fotoğraf atmış mı? Benim internetim yok, bitti.
EYLÜL: Görüntü:
NİHAL: Merve ne zaman eniştemiz olacak?
MERVE: Bilmiyorum ki.
ESEN: Yok mu senin enişten Nihal? Yol ver bize.
EYLÜL: Size yakında enişte getireceğim kızlar, üzülmeyin.
MERVE: Aa, kim?
EYLÜL: Öylesine dedim kız.
BEN: Bana çıkma teklifi bile gelmedi, çok yalnızım.
Telefonumu kapatıp boş boş etrafa bakmaya başladım. Şimdi ne yapmam lazım? Ders galiba. Yapmasam? Yapmam lazım. İyi yapacağım. Oflayarak matematik kitabımı açıp test çözmeye başladım.
××××××××××××××××××××
Sabah okula erken gidip kızlarla sınıfta oturarak Eylül'ün telefonundan Bora'ya cevap veriyorduk. Herkesin ortak kararı olan mesajı atıyorduk.
BORA: Eylül?
EYLÜL: Ne var?
BORA: Bugün kapınızın önünden geçtim de seni görünce gözlerim kamaştı yine.
EYLÜL: Ne bakıyorsun bizim sınıfa? Bir kamaştırırım gözünü bir daha göremezsin hiçbir şey.
Evet, çoğunlukta benim verdiğim cevaplar kabul ediliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsiz
ComédieBirbirlerinin kardeşi gibi olan, mutsuzken bile birbirlerini güldürebilen, kavga etseler de iki dakika sonra unutan beş kız. İşte bu hikaye onlara ait. ×××××××××××××××××××× Beşimiz aynı anda sarıldığımızda "Ne olursa olsun ayrılmak yok." d...