Agatha to 17-letnia dziewczyna, która w podstawówce przeskoczyła 1 klasę do przodu, była i jest najlepsza w klasie z większości przedmiotów w szkole, często nazywana przez innych kujonem, nie jest brzydka, jest ładna, ale to w jaki sposób się ubiera, wszystko psuje. Nie brakuje jej niczego, oprócz faktu, że ma trochę małe piersi, ale po za tym ma długie nogi i zgrabną pupę. Porusza się z gracją bo w dzieciństwie chodziła na balet przez 6 lat. Ma długie czarne włosy, które zawsze upina w koński ogon. Jej mały prosty nos zdobiły duże okulary z grubymi szkłami co sprawiało, że jej piękne zielone oczy były ledwie widoczne. Wszyscy zawsze dziwili się, jak ona cokolwiek jest w stanie zobaczyć przez szkła takiej grubości, skoro oni ledwo dostrzegali to co było za nimi.
Agatha to nastoletnia dziewczyna, która ma marzenia jak reszta jej rówieśniczek. Ma sylwetkę niczego sobie. Pomimo tego jak wyglądała, miała klasę, nie przejmowała się opinią innych. Jej koledzy z niej szydzili bo była prymusem, najbardziej bolało jak mówili do niej lama, jest jedną z niewielu którzy mieli szanse coś osiągnąć w życiu. Dziewczyna zazwyczaj ma na sobie jeansy, koszulkę i na tym koszule, albo zwyczajny sweter. Chodzi w trampkach, w szpilkach czy w koturnach z rzadkością. Nie zawraca sobie głowy modą, opiniami czy zachowaniem innych w stosunku co do niej.
Wolny czas spędza na czytaniu i pisaniu. Uczęszcza na dodatkowe zajęcia. Uwielbia biologie, matematykę, chemię i angielski. Lekcje te ma połączone ze starszym rocznikiem. Agata nie miała jak dotąd chłopaka, nie zależało jej na tym. Co więcej chłopcy jak dotąd nie zwracali na nią uwagi, ze względu na jej pozycje w szkole. Może był inny powód, może uważali że jest ona zbyt inteligentna jak dla nich. Że jest mądra, co oznacza, że nie ma poczucia humoru, że nie potrafi się bawić, ale po pewnym czasie okaże się że się mylili. Jej to nie przeszkadza. Agatha to typ bardziej takiego samotnika, nie ma zbyt wielu przyjaciół, właściwe nie ma ich w ogóle. Jej życie wygląda cały czas tak samo aż pewnego dnia ktoś wywrócił je do góry nogami. W jej życiu zaszły olbrzymie zmiany, które miały odmienić ją już na zawsze, bo zakochała się w pewnym chłopaku...
Max to kolejny dziewiętnastolatek, który jest zbuntowany. Nie jest wymarzonym synkiem, dość kiepsko mu idzie w szkole, łamie przepisy, pije, pali i kilka razy został zawieszony a nawet spisany przez policję. Popadł w dość duże kłopoty, kiedy policja złapała go na dilowaniu. Sam też bardzo często bierze, nie potrafi odmówić sobie chwili błogości. Aktualnie nie rozprowadza towaru, ale wciąż sam się w niego zaopatruje. Jest jednym z tych, którzy pastwią się nad kujonami. Dyrektor grozi mu wyrzuceniem i przydziela mu Agathę do pomocy. Dziewczyna, nie chętnie się zgadza, ale dyrektor obiecał jej, że zaliczy jej to jako wolontariat, taka drobna pomoc, dość dobrze na takie coś patrzą, jak przyjmują na studia, co jej morze się przydać.
Chodzi na lekcje biologii i matematyki razem z czarnowłosą, ale jak dotąd nie zwracał na nią większej uwagi, chyba, że był zajęty dokuczaniem dziewczynie. Chłopak kryje wiele tajemnic przed światem, które stopniowo odkrywa pewna dziewczyna. Z upływem czasu, odkrywa, że zaczyna się zmieniać, coś się z nim dzieje. Z bez uczuciowego dupka zmienia się w całkiem inną osobę. Zaczyna bardziej przejmować się uczuciami innych, ale zaczyna przejmować się pewną dziewczyną. Czy jest możliwe, żeby ktoś taki jak on zdołał pokochać? Chłopak, który bawi się innymi? Chłopak dla którego dziewczyna to łatwa zdobycz?
Milosz to dziewiętnastoletni chłopak, który przez przypadek wpada na Agathe, od razu ją polubił i zaprzyjaźniają się. Jednak pozory czasem mogą mylić, bo to właśnie on będzie chciał zgłębić "przyjaźń" z czarnowłosą. Jest wysokim brunetem, jego włosy są skłonne do kręcenia się, zdarza mu się palić, pić i ćpać. Czasami potrafi być agresywny i ma nie kontrolowane napady agresji. On i Max raczej za sobą nie przepadają.
Co tego typu chłopcy mają, że to właśnie oni ją tak przyciągają jak magnes? Jak skończy się to dla dziewczyny?
Inne postacie występujące to:
- Sebastian,
- Vanessa,
- Christopher,
- Carolain,
- Kate,
- Margaret
- Tommy,
i kilku innych...
CZYTASZ
It's not my story
Novela JuvenilTo opowiadanie o dziewczynie, która jest nie lubiana w szkole przez to, że dobrze się uczy. Chodzi do prywatnej szkoły, ale jest tam tylko przez swoje osiągnięcia, nie to co większość z nich. Tylko, że przychodzi taki dzień, gdzie zaczyna się wszys...