...

577 39 6
                                    

Hej..  Zgadnijcie kto wrócił po tych 2 miesiacach.
Wybaczcie ze to tak długo trwało, niedawno wrócił do mnie telefon i teraz mam czas na napisanie czegoś co może choć trochę będzie miało sens. Bardzo tesknilam za wattpadem,  mam mnóstwo zaległości w książkach które pisze i czytam,  oraz pewnie będę miała przez to wszystko urwanie głowy, byleby szybko nadrobić. Wiem, ze przez ten czas pewnie wiele osób odeszło z mojego profilu i juz nie przeczyta tej książki, ale teraz, dla tych którzy zostali i są wytrwali, postaram sie wstawiać rozdziały min.  3-4 razy w tygodniu. Znowu muszę dojść do wprawy, mam nadzieje ze to zrozumiecie. Również chciałam zrobić kolejny maraton żeby wynagrodzić wam ten cały czas. Bardzo bym was prosiła, abyście pisali w komentarzach (każdy kto to czyta)  ile chcecie jutro rozdziałów, co jaki czas, ile minimalnie chcecie w nich slow, oraz czy chcielibyscie żebym napisała cos konkretnego, gdyż fabula niestety jest dosyć nudnawa.  Dziękuje za każdy komentarz i gwiazdkę, oraz za to ze mimo mojej długiej nieobecności nadal jesteście ze mną. Dzięki temu czuje sie w jakiś sposób wyjątkowa, oraz dzięki wam, dzięki wszystkim wyswietleniom, gwiazdkom i komentarzom mam jakąś motywacje i staram sie robić wszystko co w mojej mocy żeby uszczęśliwiac was kolejnymi rozdzialami.

Jeśli to przeczytał*ś,  jestem wdzięczna za to, ze ciągle ze mna jesteś.

Kocham was

Miłej nocki

ErrInk ~ Tęczowe Błędy 🌈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz