Probudil mě paprsek slunce a velká bolest hlavy. To jsem toho musela fakt hodně vypít a pak mi to došlo.
Podívala jsem se vedle sebe a nikdo vedle mě neležel. Ihned jsem se podívala pod peřinu...„Doprdele!" vykřikla jsem a začala jsem si sbírat své oblečení ze země.
Pak někdo otevřel dveře od koupelny a tam stál oblečený Severus Snape v celé své kráse. Teď mi vlastně docvaklo...
„No...doprdele." řekla jsem a dala si jednu ruku přes prsa a druhou tam dolů.
Nečekala jsem, že to udělá, ale otočil se a já si začala sbírat své věci.
„Jen jsem ti chtěl říct, že jsem tě včera stejně viděl." řekl svým typickým sarkastickým tónem.Nic jsem mu na to neodpověděla a usmála se.
„Byli jsme tu sami?" zeptala jsem se vystrašeně.„Ano, přes celou divokou noc. Grindelwaldová," odpověděl mi.
Dooblékla jsem se a řekla mu, že už se může otočit. Po chvíli se otočil a mlčky si zvedl svůj plášť.
„Asi bych měla jít a převlíknout se z těch šatů," promluvila jsem do ticha, které tu panovalo.„Uvidíme se na snídani Grindelwaldová," řekl a jemně se usmál. Bylo to snad poprvé, co jsem ho takhle viděla.
„Úsměv ti sluší, Snape. Uvidíme se na snídani," řekla jsem. „A jestli to někomu řekneš, tak..."„No pokud nás slyšeli všichni z Bradavic, tak je to zbytečné."
Začervenala jsem se a vydala svého pokoje, kde mě čekali jen samé nepříjemnosti.
Otevřela jsem dveře a moje dvě spolubydlící seděly na postelích a něčemu se hlasitě smály.
„Kde jsi spala celou noc?" zeptala se otravá Diana Carrowová.
Neodpovídala jsem jí a snažila si jí nevšímat.
V tu chvíli do pokoje vstoupila Narcissa Blacková se sestrou Andromedou, sestřenice Siriuse, a Kate Dolohovová.„Holky, víte, že dcera slavného Gellerta Grindelwalda strávila noc s naším odborníkem na lektvary Severusem Snapem?" zle podotkla Dolohovová a začala se smát. „Ihned po tom, co oslintala všehny osoby mužského pohlaví a po největší hádce tento rok s krvezrádcem Siriusem Blackem," dořekla Kate Dolohovová a Kate se začala smát. Blackovy sestry se na ně dívaly s výrazem, že všechno ví.
„Mluví o tom všichni ve Zmijozelu," řekla Andromeda Blacková a smutně se na mě podívala.
„Snad ji nelituješ, Andromedo," podotkla její sestra Narcissa. „To, že se vyspala s mým...by to měli vědět všichni."
Kate Dolohovová se hlasitě usmála a hned po té i Diana Carrowová. Narcissa Blacková mezitím naštvaně odešla a v závěsu i její sestra.
„Mlčení znamená ano. Stejně pořád nechápu, jak to s tebou Malfoy vůbec mohl v tý nepoužívaný třídě vydržet," řekla Kate a začala se smát ještě více.
„Drž hubu Dolohovová! A běž radši za těma svýma Smrtijedama," řekla jsem a zamířila do koupelny.
„Co si to vůbec dovoluješ?! A aby ti bylo jasno...Malfoy k Smrtijedům patří!" procedila skrz zuby Kate a odešla pryč z pokoje.
„A Snape, brzy ně bude také patřit," vykřikla ještě Kate a Diana s vítězným úsměvem odešla za ní.
Zůstala jsem tu nakonec úplně sama. Opřela jsem se o dveře koupelny a pomalu sjela až dolů na zadek. Začala jsem hlasitě brečet. Zase.
Nebyla jsem jen smutná, ale i naštvaná. Nesnáším je. Kate, Dianu i Narcissu.
Můžu snad za to, že jsem začala tenkrát cítit sympatie k blonďatému Luciusovi Malfoyovi? Nebo, že jsem se před pár hodinami vyspala s černovlasým spolužákem, Severusem Snapem? Ano asi ano. Můžu za vše, jako vždy.
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...