💚37 - Jeskyně

128 11 0
                                    

„Zbláznil ses?! Do Bradavic?! Opravdu jsi v tom Azkabanu zmagořil!" křičela jsem na Siriuse v jeskyni.

Pociťovala jsem znovu mé bijící srdce. Tak moc mě naštval. Co si o sobě ten prašivej čokl vůbec myslí?!

„Je tam...je tam Theio. Ten zrádce je v Bradavicích..."

„To není možné...jdu tam a zabiju ho sama!"

„Musíme počkat, bylo by to teď moc riskantní," vydechl Sirius.

„Dobře, ale jestli tě znova napadne..."

„Nenapadne, dobře?" uklidňoval mě, když si všiml mých rukou, ze kterých vycházelo černé světlo jako předevčírem se Snapem.

Přistoupil blíže a nečekaně políbil má ústa. Polibky jsem začala opětovat. Má tak jemné rty...

Chytil mě za nohy a opřel o zeď. Vášnivě jsme se líbali přes přestání, i když nám chyběl kyslík. Dlouho jsem necítila tento zvláštní pocit v podbříšku.

Byla jsem z tohoto okamžiku nadměrně vyvedená z míry, ale moje doteky, pohyby a polibky tomu nenasvědčovali.

„Miluji tě," pronesl a svalil mě na matraci, kterou jsem mu sem nedávno donesla.

__________

Začal mi rozepínat uplé černé šaty, po té ihned rudou podprsenku a černé vysoké kozačky.

Vysvlékla jsem ho ihned, co svlékl mě. Jeho tělo bylo plné jizev a tetování z Azkabanu. Byly to tetování vězně.

„Je mi to líto," pronesla jsem potichu a stekla mi po tváři slza, Sirius ji ihned setřel svým prstem.

„Byl to osud," zašeptal mi do ucha a začal mi sundavat kalhotky.

Sundal si své spodní prádlo, po té do mne pronikl. Vzdechy nás obou se rozhlévaly po celé jeskyni.

Bylo to neuvěřitelně uspokojící po té době. Nejen po té době, ale hlavní také bylo, že to je s ním.

Naše milování bylo vášnivé, příjemné a plné emocí.

________

„Vše v pořádku?" zeptal se Sirius.

„Ano."

Oba jsme byli zachumlaní pod vyhřátou dekou. Má hlava byla opřená o Siriusovo pravé rámeno a rukou jsem jezdila po jeho tetování z Azkabanu.

„Také ti přibily jizvy," opřel se o svou ruku a začal se mě více prohlížet. „Řekneš mi odkud nebo od koho to máš? Neudělal ti to Srabus, že ne?"

„Severus? Proč ho vytahuješ zrovna teď?" vyjela jsem po něm a zvedla se ukvapeně z matrace.

„Zase jsi mu řekla jménem. Nedávno..."

„Je jedno, jak mu řikam! Nerozčiluj mě Siriusi!" hlas se mi postupně zvyšoval.

Začala jsem se oblékat a sbírat veškeré věci, co jsou mé po celé jeskyni.

„Není to jedno! Je to Smrtijed a zrádce stejně jako Peter!" vykřikl nazpět při tom se také začal zvedat.

„Nikdy ho nepřirovnávej k Pettigrewovi!"

„Je to stejný zbabělec!" křičel ještě více.

„Neser mě! Jinak tě prokleju!" křikla jsem nazpět a zamířila na něj hůlkou.

„Neudělala bys to," zasyčel s jemným úsměvem a mě ovládla temnota, která se znovu dostala na povrch.

Crucio!" vykřikla jsem nahlas a Sirius se sesypal k zemi. „Pořád myslíš, že to neudělám? Crucio!"

Sirius takový tlak nevydržel a spadl do bezvědomí. Temnota ustoupila a já ho začala vzkřísit.

Po chvíli se probudil a odstrčil mě od sebe. Jen jemně, neměl žádnou sílu.

„Nechci tě už vidět! Neměl jsem nikdy věřit holce, co patří do Zmijozelu! Jsi zrádkyně!"

„Jak chceš."

***

Od použití kletby Cruciatus uběhl skoro rok. Hodně věcí se událo.

Na jaře tohoto roku se Sirius znovu vydal do Bradavic, aby našel Petera Pettigrewa, což se mu povedlo. Při této události poznal mladého Harryho, který už ví o Peterovi a jeho celé minulosti. Harry osvobodil Siriuse a ten unikl na Hypogriffovi, jménem Klofan, který mimochodem také měl zemřít, toho zachránil také Harry s Hermionou Grangerovou, kteří se vrátili v čase.

Peter bohužel unikl a proto nebyl předán spravedlnosti. Sirius o mě pověděl Remusovi, který se teď se mnou také nebaví.

Vše šlo do háje. Do toho všeho má příští týden do Bradavic nastoupit Pandora, která bude studovat stejný ve stejném ročníku jako Harry.

Přesun jsem zařídila s Brumbálem, který se spojil s Vasilem. Za dva dny má dcera přijet do Londýna.

Brumbála napadlo, že by se mohla skrýt u Weasleyů, kde je místa celkem dost. Spala by u dcery Molly Weasleyové, Ginny.

Nejdříve jsem s tímhle nápadem vůbec nesouhlasila, vůbec se mi to nelíbilo. Nakonec to, ale byl lepší nápad, než jí dát do sirotčince.

Pandory příjmení bude podle Molly za svobodna, takže Prewettová. To se mi nelíbilo ještě více, ale nedalo se nic dělat.

Další "skvělá" zpráva byla, že se tento rok bude konat Turnaj tří kouzelníků a bude v samotných Bradavicích. Naštěstí se, ale Pandora nebude moci přihlásit, kvůli jejímu věku. Tuto zprávu jsem se dozvěděla při mé práci na Ministerstvu.

Sám Cornelius Popletal, který je nyní Ministrem kouzel mne osobně požádal, abych byla během Turnaje v Bradvicích přítomna, když by bylo potřeba mých paměťových kouzel a to stejné platí i pro mistrovství světa ve Famfrpálu.

Nic z toho jsem nemohla odmítnout, ale proč? No...protože všude bude má dcera a já ji konečně po čtrnácti letech uvidím.

Taak další kapitolka. Připomínám, že čáry (______) během textu znamenají sexuální scény. Pod tečkami (.....) text znamená buď: vzpomínku, kletba Legillimens, sny nebo propojení Theii a jejího otce Gelerta Grindelwalda.

Děkuji za Vaše přečtení, hvězdiček a komentářů💚.
Vaše 4everTessie💚🐍.

Zrádkyně temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat