Brumbálova smrt otřásla kouzelnickým světem. Nikdo nemohl uvěřit, že tu není s námi. Byli tu, ale ti co nikdy netruchlili.
Smrtijedi přímo slavili jeho smrt a já se toho musela zúčastnit. Díky mé temné stránce se emoce utlumily a já nemusela nikoho oplakávat. Stále jsem chtěla přijít na to, proč Severus? Musím to z něj dostat.
Ve Fénixově řadu musí pěkně zuřit, že je Severus zradil. Mladý Potter ho nikdy neměl rád a nyní? Určitě ho nenávidí.
Za to Pán zla si Severuse velmi vychvaloval. Nikomu se nikdy nepovedlo obamalutit takového kouzelníka jako Brumbál, ani jemu samotnému. Voldemort byl vraždou Brumbála štěstím bez sebe. Každému to na pohled bylo jasné.
Nyní se mu dařilo. Dokázal mít pod kontrolou Ministerstvo, různé stvůry či mrtvé i Azkaban, plus smrt Brumbála.
Nový Ministr kouzel se před Voldemortem brání, jak se dá. Popletal, kdyby byl ještě ministrem, tak by se do boje proti Voldemortovi určitě nepustil.
Brzy bude konec července, kdy mladý Potter nebude mít hlídáček. Tím se vše zkomplikuje.
Konala se další schůze Smrtijedů. Nyní v Malfoy Manor. Lucius, Rudolfus a Diana jsou ven z Azkabanu. Sedí s námi u mahagonového stolu ve tvaru podlouhlého obdelníku. Jsou zde ti nejdůležitější Smrtijedi, i přes to je jich několik.
Všichni očekáváme hrdinu, který zabil Albuse Brumbála. Severuse Snapa, který se měl už před patnácti minutami dostavit, ale ještě zde není. Co když ho dostali Bystrozoři? To je jedno...
My o vlku a vlk přišel do místnosti. Pozastavil se, když uviděl bradavickou zaměstnankyni poletující nad mahagonovým stolem.
„Severusi, už jsem se začínal bát, že ses ztratil. Pojď, nechali jsme ti tu místo," zavtipkoval Voldemort a Severus zaujmul jeho místo po jeho levici.
Naproti Severusovi jsem seděla já. Naše pohledy se na okamžik střetly. Viděla jsem v jeho onyoxových očí obavy a strach, který ostatní nemohli spatřit.
„Neseš nějaké zprávy?" zeptal se ho Voldemort náhle, když si všiml našich pohledů.
„Bude to příští sobotu za soumraku," odpověděl Severus s kamenným výrazem.
„Já slyšel něco jiného, pane. Dawlish, ten bystrozor, se zmínil, že mladého Pottera odvedou až třicátého tohoto měsíce. V předvečer jeho sedmnáctin," namítl Yeaxley spěšně.
„To je, ale falešná stopa. Oddělení bystrozorů už v ochraně Pottera nehraje žádnou roli. Ti, co jsou mu nejblíž...myslí, že máme na Ministertvu svoje lidi," odvětil Severus přísně.
„No, v tom se nepletou, že ne?" zasmál se jeden ze Smrtijedů a ostatní se taktéž zasmáli.
„Co tvůj názor, Piusi?" zeptal se zvědavě Voldemort zaměstnance Ministerstva kouzel, který byl stále pod kletbou Imperius, jelikož stále něco namítal.
Pro Voldemorta je Pius Břichnáč velmi důležitá osoba. Chce ho mít na místě ministra, kde teď momentálně je Rufus Brousek, kterého Smrtijedi chtějí sesadit.
„Proslýchají se různé věci, pane. Těžko ale říct, je-li některá pravdivá." odpověděl stroze Pius Břichnáč.
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...